אלו הדמויות בינתיים. ברור שאפשר לראות כמה סיפורים פתוחים ויש עוד כמה שעדיין לא חשפתי חחח. אשמח לדעת מה אתם חושבים או אם אתם רןצים להוסיף עוד דמויות אני צריכה מישהי שתיהיה מאוהבת באביאל (עדיף עם עבר מפוקפק) ושתיים ביואב. ותלמידה לכיתה של דביר. תודהה גלXD

עוד אין לי שם: הקדמה+הכרת דמויות

12/07/2015 682 צפיות אין תגובות
אלו הדמויות בינתיים. ברור שאפשר לראות כמה סיפורים פתוחים ויש עוד כמה שעדיין לא חשפתי חחח. אשמח לדעת מה אתם חושבים או אם אתם רןצים להוסיף עוד דמויות אני צריכה מישהי שתיהיה מאוהבת באביאל (עדיף עם עבר מפוקפק) ושתיים ביואב. ותלמידה לכיתה של דביר. תודהה גלXD

הסיפור שלי הולך להתמקד ברוני ובחייו.
רוני הוא ילד בין 15 וחצי שבקרוב יחגוג 16. רוני הוא הקטן בשכבתו ואין לו הרבה חברים. יש לו 4 חברים טובים (יוני, דביר, יואב, אביאל) ויש לו ידידה אחת טובה שקוראים לה מיכל. הוא אוהב את שלי (פרטים בהמשך) אך יודע שאין לו סיכוי איתה ולכן לא סיפר זאת לאף אחד. הוא בן יחיד ואמו נפטרה כשהיה בן 12 מסרטן.

יוני חברו הטוב של רוני הוא בן 16 והוא לומד בכיתתו של רוני יש לו חברה בת 15 ששמה מאיה. ליוני יש אקסית מיתולוגית והיא דנה אחת הבנות המקובלות בשכבה. כשהם נפרדו מעמדו החברתי של יוני התדרדר מעט והתרחק מחברים רבים אבל עדין מוזמן למסיבות הכי שוות. הוריו של יוני תמיד בחול ולכן לרוב גר עם אביאל בדירה של הוריו.

דביר לומד עם רוני בשיעורי כימיה. הוא הגאון של בית הספר ומשקיע בלימודים את רוב זמנו. את שאר הזמן הוא מנצל למשחקי מחשב, היפ הופ ומשחקים באחותו (דנאל) בת השנתיים.

דנאל מאומצת, היא אומצה כשהייה בת חצי שנה.

יואב הוא חבר ילדות של רוני. הוא ה״זיין״ של החבורה. ישלו את מראה נגן הגיטרה השרמנטי המוכר: שיער בהיר עיניים בהירות גיטרה על הגב ושלל בנות סביבו. כשיואב היה בן 6 הוט ומשפחתי עברו לפולין בגלל עבודתו של אביו. לפני כשנה (כשהיה בן 15) חזר לארץ עם אמו בלבד והוא לא אוהב לדבר על התקופה או על מה שקרה להוריו.

אביאל נולד בצרפת ועלה לארץ לבד בגיל 14 הוא הגיע לבית הספר של הבנים ומיד התחבר עם יוני שהציע לו לגור איתו בגלל הוריו. אביאל אומנם נולד בצרפת אך טוען שהוא לא זוכר מילה בצרפתית אומנם הוא נולד למשפחה מרוקאית ויודע לדבר מעט מרןקאית ובעיקר מבשל. אביאל מבלה את רןב זמנו במטבח או בשיעורי עברית שאותם ממן ע״י עבודת ברמן בשעות הקטנות של הלילה.

מיכל היא השכנה של רוני ולומדת בבית ספר מרוחק בעיר. היא נולדה בארץ אך אמה ואביו עלו לארץ מאתיופיה יחד עם סבתה. כשהייתה קטנה עברה התעללות גדולה מרב בנות בית הספר ולכן עברה לבית ספר אחר. היא הכירה את רוני כבר שעברה דירה (גיל 13). היא לא אומרת לו דבר אבל ממבט מהצד ניתן לראות זאת בבירור. אבל רוני לא רואה זאת.

שלי הייתה מלכת הכיתה מגיל קטן היא נולדה למשפחה עשירה ותמיד נמצאת במרכז העינינים. כולם יודעים על חולשתה לנגני גיטרה ולמספר החברים האינסופי שהייה לה. היא מחליפה בני זוג כמו נעליים (ויש לה הרבה) עכשיו עוד אין לה חבר אבל זה רק עכשיו…

ארי הוא אבא של רוני הוא שבור ממות אישתו ועובד בעבודות מזדמנות. בשנה הראשונה למות אשתו. ארי הדרדר לשתיית אלכוהול מוגזמת ונהפך לאלכוהןליסט רוני שראה את אביו מדי יום ביקש מדודו העשיר לממן מוסד גמילה לאביו. במהלך הגמילה ארי שכב רבות עם גברים ונשים כאחד. אומנם הוא אוהב את רוני יותר מכל דבר ודואג לו ולכן מעולם לא סיפר לו על המתרחש במוסד הגמילה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך