עוד סיפור אהבה… המשך

20/03/2013 436 צפיות אין תגובות

ישבנו האולם היה חשוך היה רק דיבורים, הוא שאל אותי אם אני רעבה? כן קצת…
הוא הושיט לי שוקולד, באמת שלא ראיתי את היד שלו בחושך הזה אז הוא ניסה לחפש את היד שלי וזה היה די מצחיק…
באמת שזה לא היה צפוי שאני יכיר את הילד הזה בסרט.
הוא הקליד מילים בפלאפון למי אתה מקליד?, לחברה שלי ..
. פתאם הרגשתי רע כאילו מישהו חתך אותי מבפנים, איך קוראים לה? שאלתי בקול חלש קוראים לה מאיה אני כותב לה לבוא איתי מחר למשחק אם את רוצה את יכולה לבוא, לא תודה זה בסדר יש לי חוג… באותו הרגע הרגשתי מבוכה לא ידעתי מה לעשות התחיל הסרט ואפילו לא שמתי לב, אמרתי לו שאני חייבת ללכת לשירותים עברתי בין האנשים ויצאתי מהאולם הלכתי במסדרון בין החנויות הכל היה ריק אף איש לא הסתובב רק שמעתי את הבומים מהאולם, לפתע שמעתי צעדים הסתכלתי אחורה וראיתי את עומר, מה אתה עושה פה!? כלום רק באתי לראות מה את עושה פה לבד… זה בסדר זה פשוט לא היום שלי עניתי באנחה, אל תתני לאנשים להרוס לך את היום זה לא מגיע לך… הוא ענה בקול חלש, עומר היה היחיד שהבין אותי באותו הרגע אנחנו החברים הכי טובים עושים הכל בייחד, אני מתקשרת אליו שאני עצובה והוא מעודד אותי.
ישבתי על הספלסל והוא ישב אחריי, תקשיבי אני רצה שניהיה יותר מידידים… אמרתי שאני לא יודעת אני קצת מבולבלת זה פשוט לא היום שלי.
שמתי את היד בכיס והרגשתי משהו עוקצני הוצאתי את זה וזה היה חתיכת דף עם המספר של עידו!.
מה זה? עומר שאל, סתם דף שקישקתי עליו..
המשך יבוא .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך