בועה משלי
זה סיפור שהתחלתי לכתוב עם חברה שלי 'כנרת על הגג', אבל אז די כתבתי את מה שבא לי ולא הקשבתי לה, אז עכשיו אנחנו כותבות שני סיפורים שונים, למרות שההתחלה בשניהם דומה...

עוד סיפור בלי שם! – פרולוג.

בועה משלי 11/08/2014 577 צפיות אין תגובות
זה סיפור שהתחלתי לכתוב עם חברה שלי 'כנרת על הגג', אבל אז די כתבתי את מה שבא לי ולא הקשבתי לה, אז עכשיו אנחנו כותבות שני סיפורים שונים, למרות שההתחלה בשניהם דומה...

"זה התחיל ביום ההולדת שלי. יום הולדת עשר.
ההורים שלי הבטיחו לי מה שאני ארצה ליום הולדת, וביקשתי ללכת איתם ועם כל המשפחה ללונה-פארק. הם הסכימו, וביום של היום הולדת, נסענו.
אני זוכר שהנסיעה הייתה ארוכה ומייגעת. כל כך חיכיתי שנגיע! לפני זה הייתי רק פעם אחת שם, עם בן דוד שלי. כמה חודשים אחר כך, הוא נפטר, או יותר נכון להגיד, מת. בתאונת דרכים.
הוא היה בן עשרים ואחת. אני הייתי בן שמונה.
במהלך הנסיעה נזכרתי ביואב, הבן דוד. נזכרתי שהוא שחק איתי הרבה פעמים בכל מני משחקים שנורא אהבתי. כמעט התחלתי לבכות.
אחרי שעתיים בערך הגענו לשם. קפצתי מהאוטו, ושכחתי מיואב, ומהכול, ורק רציתי לעלות על המתקנים בלונה-פרק, שאר המשפחה כבר היו שם.
אני זוכר שהמתקן הראשון שעליתי עליו, היה הספינת פיראטים. ספינה עלתה וירדה, עלתה יותר ויותר גבוה. היה לי כל כך כיף!
אחרי זה, עליתי גם על האנקונדה ועל הבלק מאמבה. אחרי כמה זמן אבא קרא לי לבוא לרגע, הוא אמר לי שהוא רוצה לעלות על הספינה ושאל אותי אם אני רוצה לעלות איתו על המתקן. זה היה אחרי שכבר עשיתי מלא מתקנים, ורציתי קצת לנוח. אמרתי לאבא שלא, אבל הסתכלתי עליו.
אבא עלה, איתו בספינה היו עוד איזה שני מבוגרים והרבה ילדים. הספינה התחילה לפעול. אבא נראה לחוץ קצת, אבל זה גם היה נראה שכיף לו. לפתע ראיתי שהוא הפנה את ראשו אליי, ואז הצידה יותר.
הפנים שלו החווירו כמו סיד. הסתכלתי לאותו כיוון, וראיתי, שבתוך התא של המפעיל, יש בן אדם, שהיה לו כובע שעליו מגן דוד עם איקס אדום.
אבא התחיל לצעוק לעברי משהו, אבל בדיוק אז, המפעיל לחץ על כפתור אדום שהיה בתוך התא, וסובב כפתור אחר.
הספינה התחילה להשמיע קולות משונים, ועלתה יותר ויותר גבוה. אחרי דקה היא כבר כמעט הייתה בלופ שלם. ואז היא עשתה לופ, והתמוטטה.
עמדתי שם כמו משותק, לא הצלחתי לזוז. מאחורי, הגיע הבן אד עם המגן דוד, ותקע בעורף שלי זריקה. יותר, אני לא זוכר."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך