fallen angel
אף פעם לא יוצאות לי הקדמות טובות אבל בספור עצמו אני די השקעתי..
(והפעם אני אנסה להמשיך אותו עד הסוף)
הרעיון שלו יושב לי בראש כבר ממזמן..
תגידו מה דעתכם ואם כדאי לי להמשיך :)

עולם אפל ~הקדמה~ (השקעתי בספור!!)

fallen angel 07/10/2013 262 צפיות 12 תגובות
אף פעם לא יוצאות לי הקדמות טובות אבל בספור עצמו אני די השקעתי..
(והפעם אני אנסה להמשיך אותו עד הסוף)
הרעיון שלו יושב לי בראש כבר ממזמן..
תגידו מה דעתכם ואם כדאי לי להמשיך :)

בני נוער רגילים רואים את העולם בצורה שונה. חלקם רואים את העולם כוורוד ומופלא, וחלקם רואים אותו כעולם לא יוצלח ועצוב.
אבל בלייר רואה את העולם בתור עולם אפל, ויש סיבות לכך.
היא חיה בעיירה קטנה אשר מוקפת ביער, בתוך בית קטן שמשום מה נמצא בתוך היער ולא ליד בתי המגורים. היא חיה ללא הורים, היא לא יודעת מה קרה להם והיחיד שיכול להסביר לה לא ממהר לעשות זאת. המבוגר האחראי עליה, אלכס, כל הזמן דואג לה בצורה שנראית לה לגמרי מוגזמת. מאז שהייתה קטנה, הוא כל הזמן הזכיר שהיא צריכה לשמור על עצמה ולהיזהר בערך מ…הכל.
הוא מסתיר ממנה הרבה מאוד דברים, היא יודעת.
אבל מה הוא מסתיר?
ולמה?
מהי תעלומתם של הוריה שאפילו לא לקחו חלק בגידולה?
ומדוע היא צריכה להיזהר מכל צעד שתעשה?

(קטע מהפרק הראשון)

החושך כבר ירד, והרוח החלה להתחזק. שמי הלילה הקהים הוארו רק בכוכבים המועטים שזה עתה החלו להופיע ובירח.
ירח…
בלייר כל כך אהבה לבהות בירח.
היא עצרה והסתכלה אל השמיים, נהנת מהמראה. אך מהר מאוד נזכרה שכבר מאוחר מאוד, ומסוכן להסתובב לבד בשעות האלה ביער. וחוץ מזה, אם אלכס יגלה מתי חזרה הבייתה… היא אפילו לא רצתה לחשוב על מה שיקרה במקרה כזה.
היא החלה ללכת, מגפי העור השחורות שלה דורכות בחוזקה על הדשא הארוך, מה שגורם לרשרוש.
'רגע..'
הרשרוש לא נשמע כרשרוש פשוט של דשא או עלים, הוא נשמע כצליל של משהו גדול יותר.
משהו זז.
בלייר החלה ללכת מהר יותר, צמרמורת עברה בגופה. אך היא גילתה, לצערה, כי הרשרוש אינו חדל, וזז בעקבותיה. היא החלה ללכת מהר אף יותר, ולבסוף מצאה את עצמה רצה בכל כוחה, אך אותו האחד שהשמיע את הרשרושים עקב אחריה ועמד בקצב ריצתה ללא כל בעיה.
'אוי לא..' חשבה לעצמה בלייר ואז נחרדה לשמוע את הרשרוש מתחזק והופך לרעש של צעדים מהירים, ממש מאחוריה…
לפני שהספיקה להבין מה קורה, מצאה את עצמה על האדמה, כאשר משהו, מישהו, גדול וחזק נמצא עליה ולא נותן לה אפשרות לתזוזה.


תגובות (12)

ווואו!
יפה!
רק שתדעי, *כהה ולא *קהה.

07/10/2013 06:37

תמיד יש לי שגיאות :\
אבל תודה שאת אומרת, ככה אני אעשה פחות חח

07/10/2013 06:39

נראה מעניין מאוד
מחכה להמשך

07/10/2013 06:46

^^
דרך אגב אני קוראת ספורים שלך (סליחה שאנלא תמיד מגיבה, לא תמיד יש זמן :<)

07/10/2013 06:47

אומייגאד ממש אהבתייי בבקשה תמשיכי

07/10/2013 07:16

יאי אז בכל זאת אוהבים את זה ^^
ואני אמשיך… אולי היום אולי מחר חח

07/10/2013 07:19

אהבתי :)

07/10/2013 07:23

^^
-אני צריכה להיפתר מההרגל להגיב בחזרה על כל תגובה שנותנים XD-

07/10/2013 07:25

אני רוצה המשך ^_^

XO

07/10/2013 07:27

וואו. לא באמת וואו. אנשים אשכרה אוהבים את זה ^^
ואני הייתי בטוחה שזה הולך להיות ספור כושל..

07/10/2013 07:28

תמשיכי, זה נשמע מעניין מאוד :)

07/10/2013 07:35

וואו מהמם! תתחילי עכשיו

07/10/2013 07:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך