רוקי קון
זה היה פרק ניסיון

עולם הקולנדרס

רוקי קון 15/12/2012 703 צפיות אין תגובות
זה היה פרק ניסיון

דני?-כאן המפקד!
לואי?- כאן המפקד!
תומס?- מה? כלומר.. כאן המפקד!
רוקי?- כאן המפקד!
ועוד הרבה כאלה שאחסוך מימכם.
אני רוקי. וכפי שאתם רואים אני משרת בצבא. אבל לא סתם צבא. אני משרת בצבא של עולם
"הקולנדרס". ולכל איש בעולמנו קוראים איש "אנדרמוסי". אנחנו מגנים על עולמנו מפני ה- "מידרולים" מעולם "מרונר". ולעולם לא יהיו אנדרמוסי ומידרול חברים. אני כותב את הדברים האלו ליומן שלי.לדורות הבאים שיקראו את מה שאני כותב. אולי אצלכם זה לא ככה אבל אצלנו יומן הוא פריט מאוד נדיר ויקר. רק אנשים עשירים מאוד יכולים לקנות דבר כזה. אצלנו אין את הדבר הזה שאתם קוראים לו "טכנוגוגיה" או אולי "טכנולוגיה" אתם בטח יודעים למה אני מתכוון. אנחנו עומדים לצאת למלחמה ובה נילחם נגד עולם מרונר. אנחנו תחף נעלה על ה"קלוס"(מטוס) שלנו כדי להמריא ולהגיע לאזור המלחמה. כך יעשו גם המידרולים. בקרוב אנחנו הולכים לשלוט על השטח של עולם המרונר ונבנה עליו "בסטלים" (בתים) מעץ. אני זוכר את ילדותי, ואני זוכר את התאונה של הוריי.

~פלשבק~
ישבתי סתם ככה וצפיתי ב"טוקנר" (טלוויזיה) פתאום מבזק חדשות חשוב:"אנדרמוסית בשם קלרה נהרגה על ידי מידרול שפרץ אל ביתה.וכך כתבה בצוואתה:"אני רוצה שכל רכושי יעבור אל בני רוקי ובעלי דרק". אני גם רוצה שלעולם נילחם במידרולים האלו כדי שלעולמנו יהיה רק טוב". ונעבור אל הידיעה אנדרמוסי נפגע בתאונת דרכים…

~חזרה למציאות~
אני עוד אהרוג את המידרולם האלו. אחרי מה שהם עשו למשפחתי ולכל עולם הקולנדרס!
כך אמרתי בזמן שעלית למטוס ביחד עם שאר ה"קנדטים" (חיילים).


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך