דישן123
תגידו לי אם להמשיך בבקשה אם לא תגידו אני בכל אופן אמשיך מקווה שנהנתם!!!

עולם רפאים

דישן123 02/10/2014 622 צפיות אין תגובות
תגידו לי אם להמשיך בבקשה אם לא תגידו אני בכל אופן אמשיך מקווה שנהנתם!!!

"העולם נהרס."הוא אמר בקולו האימתני והרב עוצמה. "אני לא מבינה, למה אתה טורח להציל את בני-האדם מהטיפשות שלהם, אני אומרת לך גם אם תנסה להציל אותם הם ימצאו דרך להרוג את עצמם". אמרה לו דמות גבוהה וזוהרת מקסם וכוח. "את לא תביני גם אם אני אגיד לך למה, אבל תודה על העזרה, עכשיו אני יודע בדיוק מה לעשות". הוא אמר באדישות קרה ואופיינית רק לו. הוא הרים את ידו השמאלית מעלה, שם את יד ימין על אבן בדולח מכושפת ולחש כמה מילים מנוגנות במנגינה חירשית.

500שנים לאחר מכן.

"לפני 500 שנים" אמרה המורה בקול חדגוני וחסר עיניין לחלוטין. "היה ההבזק הראשון – כן, אדון ברמן?. "המורה?." שאל ילד קטן בשם אריק ברמן. "מה זאת אומרת הבזק ראשון? היו המון הבזקים גם לפני 500 שנים.". המורה הביטה בו בעצבנות ואמרה: "התכוונתי לומר ההבזק הראשון שהתרחש בכול העולם בו-זמנית". עכשיו כל המבטים היו מופנים כלפי המורה. "להבזק הגדול היו גם כמה תופעות לוואי שאנחנו יודעים עליהם למשל באופן בילתי צפוי בכלל כל מפתחות היהלומים של המלכים והמלכות ברחבי העולם נעלמו דקה לאחר ההבזק באופן מיסתורי עוד תפעת לוואי אחת, בית ספר שלם נחרב, למזלנו ולמזל המורים והתלמידים שם לא היה שם אף אחד כי היה שם חופש".

המשך יבוא….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך