עולם שקט

החיים ממשכים 04/08/2013 809 צפיות 5 תגובות

השעה הייתה חמש ודקה.
השגם ירד בחוזקה על פני הרכב שנראה כאילו שט על פני הכביש הרטוב , המוסיקה הרועשת הסיחה את צומת הלב ממזג האוויר הקודר ששרר
בחוץ ,השמים השחורים ,הרוח החזקה ,הגשם השוטף כולם נראו כולך רחוקים מתוח הרכב הנע במהירות הכביש.
גאס וגיק שישבו מקדימה היו עסוקים בדיבורים ובמוסיקה הרועשת אך לין שישבה במושב האחורי הייתה שקוע במזג האוויר הקודר היא הבטה בגשם שיורד ושוטף את הארץ בשמיים השחורים היא הייתה כול כך שקוע עד שבכלל לא שמע את המוסיקה והצחוק של גאס וגיק .
"את בסדר ": צעק גאס מנשא להתגבר בקול על המוסיקה ,איך לין המשיך להביט בשמיים השחורים
גאס הסתובב חזרה גאס חשב שזה בטח עוד התקף דכאון שעובר אלה .
ללין יש עבר קשה הורה נרצחו שהייתה קטנה היא בקושי זכתה להכירם ,בגיל צעיר מאוד עברה להתגורר אצל סבתא , אך שלין הייתה בת 12 סבתא נפטרה.
ומאז עברה לין להתגורר הם דודה ג'ונתן , דודה היה מרבה לנסוע בקשרי עבודה וכי מעט אף פעם לא היה נמצא בבית .דודה רשם אותה לבית ספר היחיד בעיירה .
ביום הראשון בבית הספר לין לא הכירה אף אחד והרגישה קצת לא שייכת ,כשהסתובבה אבודה במסדרונות שמע קול מאחד הארוניות ,כשפתחה את הארונית ראתה בא את גיק.
זה הייתה הפעם הראשונה שבא לין פגשה את גיק , גיק היה רזה ,בעל עור ככה מעט ,עניים חומות ,שער שחור . גיק יסתכל על לין בחיוך מלא חשש ,כשלין בא לדבר לפתע שמע מישהו אומר בקול עצבני :"שוב אתה מסתבך איתם אמרתי לך עם הם מציקים לך תקרה לי " .גיק שבקושי הצליח להוציא את עצמו מהארונית ענה לו בכול עצבני :"איך אני יקרה לך אני בתוך הארונית " ,לין שעמדה בניהם וציחקקה .לפתע ראתה את אותו החור פונה אלה בחיוך : "הי אני גאס , ולגמד לידי קוראים שגיק ,נעים מאוד" הושיט את ידו באצילות ואמר "ומי את הם יורשה לי לשאול "אמר בכול מרומם ומלא ביטחון "אני לין "אמרה מחששנות בעודה מביטה בו הוא היה גבוה ,שערו היה לבן כשלג ,ענייו האפורות ,מבטו היה חודר כאילו הביט לתוך נשמתה , חיוכו היה ממיס ,עור הלבן. "נעים להכיר לין " הסתכל עליה הם חיוכו , הוא הביט ישר בענייה הכחולות .זאת הייתה הפעם הראשונה שלין פגשה את גאס וגיק .
גיק עזב את מבטו מהכביש והסתובב על עבר לין אם חיוכו הגדול ,בעודו מנשא לזרוק מילה שתוצאי את לין מהדיכאון ,נשמע פיצוץ עז אור חזק צבע השמיים באדום
גיק מהבהלה יאבד את אחיזתו בכביש ורכבם נזרק מצד לצד , בעוד המוסיקה הרועשת משתיקה את צעקתם , בעוד גיק מנשא להשתלט על הרכב המחליק על כביש ברטוב
רכבם התקרב במהירות אל מעקה הבטיחות שהייה הדבר היחיד שהפריד בין הכביש לתהום ,גיק לחץ בחוזקה על דבשת הבלמים בעודם מתקרבים במהירות על עבר התהום …

המשך יבוא…


תגובות (5)

הם מתו?! :,(

04/08/2013 14:54

את זה עוד תגלה…

04/08/2013 15:03

אני בת :)
מחר אתה מעלה?

04/08/2013 15:05

חחח סורי
ואולי אני עדיין לא סיימתי לכתוב את הפרק השני
אבל יש הערות תיקונים משהו ?

04/08/2013 15:06

הפרק היה ממש טוב!
ורשמת פעם אחת במקום קול-כול, אבל זו טעות קטנה..

04/08/2013 15:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך