abigothi
אשמח לשיפורים, הוספות, ותגובות טובות וגם אם רעות הן. תודה :) אני צריכה דמויות של נשים אשר איתן דומיניק יוצא. אני מתלבטת באיזה ז'אנר לשים את הסיפור, הצעות?

עזרה בבחירת שם לסיפור+ הצעות לשיפור + הרשמה!

abigothi 01/08/2016 887 צפיות 8 תגובות
אשמח לשיפורים, הוספות, ותגובות טובות וגם אם רעות הן. תודה :) אני צריכה דמויות של נשים אשר איתן דומיניק יוצא. אני מתלבטת באיזה ז'אנר לשים את הסיפור, הצעות?

היי!
אז עלה לי רעיון דיי נחמד לסיפור בהמשכים והייתי רוצה ליישם אותו, אציג בפניכם את הרעיון ואשמח מאד להצעות לשיפור, רעיונות נוספים, רעיונות לשם וכמובן לדמויות!
אני צריכה דמויות של נשים אשר איתן דומיניק יוצא.

בניו אורלינס שבאמריקה חי לו רוצח סדרתי ששמו דומיניק ווטו, דומיניק הינו רוצח סדרתי של נשים אשר יוצאות איתו, ולאחר כמה זמן הוא רוצח אותם ומקפיא את גופתם של הנשים במחסן אצלו בבית.
לדומיניק ווטו ישנה בעיה בשם סכיזופרניה – (פיצול אישיות)
האישיות השנייה שלו היא חוקר מטעם המשטרה אשר מנסה לאתר את הרוצח הסדרתי – להלן דומיניק, את עצמו.
ומכן העיניינים מסתבכים.


תגובות (8)

חח אני אשמח לקרוא את הסיפור!

שם: מירינדה לואיסן
גיל: 25
מראה: עיניים כחולות בהירות, שיער שטני בהיר, אף קטן,רזה מאוד אך מפותחת.
רקע: לפני שהכירה את דומיניק היא עבדה במשרד עורכי דין בתור עורכת דין בכירה. יש לה 2 ילדים קטנים שלא מתחברים לדומיניק אבל לא יכולים להסביר לאימם מה הסיבה.

אשמח אם תירשמי גם דמות להרשמה שלי!

01/08/2016 19:40

    תודה רבה לך! מיד אחפש לעצמי רעיון לדמות וארשם :)

    01/08/2016 19:48

נשמע מעניין! הייתי שמה את הסיפר בז'אנר של סיפורי מתח

01/08/2016 22:43

שם: גבריאלה וולס

01/08/2016 22:44

שם" גבריאלה וולס
מראה: שיער שחור, עיניים חומות, עור כהה, בנוגע למשקל היא ממוצעת, נראית טוב.
היא בת בערך 30, רווקה כשהיא פוגשת את דומיניק.
אופי: היא קצת סתומה, מצחקקת ומדברת הרבה, אומרת דברים שלא קשורים אחד לשני, אבל היא יכולה להיות רצינית כשצריך.
בהצלחה:)

01/08/2016 22:51

יש לי הערה- סכיזופרניה זה לא פיצול אישיות. סכיזופרניה זוהי מחלת נפש שבה החולה שומע קולות בראשו המצווים עליו לעשות דברים- כמו לרצוח. פיצול אישיות זה פיצול אישיות. אל תבלבל בניהם. חוץ מזה נשמע מסקרן קריפי ומשעשע. אולי אכתוב לך דמות ביומיים הקרובים

02/08/2016 01:48

לפי הבנתי הבנתי שסכיזופרניה הינה פיצול אישיות, אבדוק את הנושא בקרוב.

02/08/2016 09:15

מאד אשמח לקבלת עוד דמויות, אביגותי.

02/08/2016 09:16
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך