עיני זאב-פרק 2

לשאוונה 27/11/2011 714 צפיות 3 תגובות

התעוררתי , התעוררתי בחדר שלי לא זכרתי כלום ממה שהיה אתמול…. רק החושך המוחלט ואחרי זה ראיתי פינה של אור בכל החושך ומאז אני לא זוכרת יותר.. כאב לי הראש יותר מתמיד הראיה שלי הייתה מטושטשת לכמעט לא ראיתי דבר , בסוף התייצב הראיה שלי וראיתי את כריס ושינה מתווכחות לידי : "נוו , היא מתעוררת תעשי מקוםםם " שינה נדחפת " אווי שינה איזהה נדחף" , בסוף קמתי ואמרתי "בסוף לי לא יהיה מקום.." , "יולי !!!" צעקה כריס , "מה קרה לי ? " , "מצאנו אותך מעולפת לגמרי ליד היער (בבוסטון יש הרבההה יערוווות)חשבנו שאנסו אותך או שדדו אותך אבל ראינו שאת שלמה…" , "כלכך דאגנוווווווו !! אתלא מבינה כמה צילצלנו עלייך וחפשנו אותך.." הם אמרו , "אווי נוו אני שלמה לא קרה לי כלום בטח קיבלתי מכה בראש מעץ והתעלפתי(שקר, לא רוצה לדעת מה היה.. דמיינתי!)" אמרתי להם , אמא שלי נכנסה לחדר עם הרופא שלי ואמרה " מותקה שלי התעוררת , החברות שלך יצטרכו לצאת צריכים לבדוק אותך " , "איבעיה קיקה(אמא שלי) אגב חליפה פצצה דוק"אמרה שינה , והם יצאו הדוק בדק אותי ואמרתי שישמצב שזה פגיעה מעץ (אמרתי לכם) ואולי אדם… אבל הכל יהיה בסדר ובעוד כמה ימים אני יחזור לבצפר , כריס ושינה חזרו והיו איתי עד שכבר היה מאוחר , ממממממממש מאוחר " טוב מממש מאוחר וישלנו מחר בצפר ביי חיים שלי*:"הם אמרו לי , "ביי אהבות שלי*:" והם נתנו לי נשיקה .
בוקר , אני מרגישה יותר טוב הלכתי להתקלח ואמא הביאה לי ארוחת בוקר לחדר , ארוחת מלכים… התלבשתי ונשארתי במיטה הרופא אמר לי לנוח עד שאני ירגיש יותר טוב , ישלי כמה תרופות קטנות לקחת אבל עזבו שטיות , ראיתי טלוויזיה , זיפזפתי וראיתי פתאום חדשות אמרו שמצאו גופה ביער בבוסטון וראיתי בתוך האנשים שהסתכלו מסביב את האיש עם הקפוצ'ון ! מהר החלפתי ערוץ וחשבתי שאני משתגעת אאולי…
כבר לילה והיום יש ירח מלא , סבתא שלי תמיד אמרה לי שבירח המלא כל הניסים והטוב נקרעים והאופל ורוע יוצאים בגלל זה צריך להיזהר(מזכיר לכם ? משו כמו כלב ואדם…) משום מה אני לא מצליחה להרדם , כבר אמצע הלילה ועוד שניה הירח יצוץ פתאום הוא צצץ , כולי הזעתי והתחלתי להתעוות הסתכלתי עליי במראה כולי מתכווצת מיללת כמו כלב ואז ראיתי לא את יולי , ראיתי זאב נשי עם עיינים זוהרות , ואז הגיע האיש עם הקפוצון דרך החלון שלי והוא אמר , " הגיע הזמן , סוף סוף יולי…"


תגובות (3)

הסיפור מאוד יפה, אבל היה לי נורא קשה לקרוא אותו.
תעשי אנטר אחרי כל אמירה! כלומר:

"משהו שהדמות אומרת," משהו שאת כתבת.
"עוד משהו שאחת הדמויות אומרת."

אחרת אי אפשר, כל המילים דחוסות זו על זו.
חזק ואמץ! ממני: ליסה.

27/11/2011 23:27

זה המקלדת לא משהו , סוורי !!

28/11/2011 12:29

לשאוונה ערב טוב ונעים
אהבתי את הסיפור שלך מאד מאד מאד תמשיך וד"ש למקלדת ☺☺☺☺☺ בקי ♥♥,

28/11/2011 13:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך