עיני זאב-פרק 3

לשאוונה 28/11/2011 1780 צפיות 2 תגובות

הלב שלי קפץ…. עוד שניה נפלתי לריצפה , אמרתי לו : "מי אתה ?!?! אני יתקשר למשטרה סוטה !!" , "את תתקשרי למשטרה ככה איך שאת נראת ? ומה הם יגידו שאת תקפת אותי" האיש צחק , ואז הוא הרים את הראש והוא היה זאב בדיוק כמו מה שראיתי במראה ! " מה אני ?! זאב ?! מההה ?? אתה יכול להגיד לי מה קורה כאן ?!" השתגעתי ממה שקורה חשבתי שאני מדמיינת שאני בבית וכל זה אשליה… שהאיש לא אמיתי ואני לא אמיתית… הוא אמר לי – " בואי אני יסביר לך הכל " והוא התיישב במיטה שלי , " אז ככה , את מכירה הרי אנשי זאב לא ? " הוא שאל אותי , " אני שמעתי שאתם בוחרים את צאצאי שושלת הזאבים ושצאצא רואה איש זאב נהפך הוא עצמו לזאב לימדו אותנו בבצפר.." אמרתי לו , " אז רגע… אני צאצא של שושלת הזאבייים ??" שאלתי אותו בעיינים פוערות , " ברור סתומה , קוראים לי ג'וני אנחנו לא משפחה.. בתכלס אנחנו אוייבים של המשפחה שלך אבל בגלל התחייבות שלנו למשפחה שלך הנבחר מבינינו חייב להעיר את צאצאי השושלת שלך בגלל שהפסדו במלחמה נגדכם…" הוא אמר לי , " חחחח ג'וני לחנטה אסטה מיי לוקה " צחקתי , " חחחחחח " הוא צחק , " רגע ,רגע וואו וואו חזור תעשה רוורס , אני ממשפחה אחרת לא שלך ? " שאלתי , " לא סתומה , אני ממשפחת זאבים אחרת ואת ממשפחת זאבים אחרת , בדוגרי יש 5 משפחות שונות של זאבים , וכל אחד שונה במשפחה שלו.. " הוא אמר , " טוב אני לא יכולה לפרט לך יותר , לכי למשפחתך ביער הלבן בליל בירח המלא הבא הם יסבירו לך מה הכוחות שלך ומה את יכולה לעשות וכל החרטה הזה… אני לא יכול להגיד לך כלום ביינתים תשארי ככה אולי תגלי לבד…" הוא הסביר , " אבל…" הוא עצר אותי " שששש… " הוא התקרב עלי טיפה " תלכי למשפחתך חמודונת " והוא קפץ דרך החלון ונעלם . ג'וני היה חתיייך עולם כזאב מעניין איך הוא כאדם , הוא שרירי עם עיינים כחולות זוהרות , שיער שחור מבריק אני חושבת ( בגלל כמות השיער חחח) ויש לו חוש הומור , הוא לא תקוע ומוזר , זורם(: .
ההשפעה עלי כזאבה נמשכה עד לבוקר , בבקור חזרתי לעצמי ונשארתי ביית בגלל ה"פציעה" , שייט , שכחתי לשאול אותו עם הוא קשור לחושך שהייתי בוא… אמא שלי נכנסה ואמרה – " הרופא אמר שתוכלי לחזור לבצפר ביום שני כבר אחרי יום שבת וראשון , שישי תרגישי כבר יותר טוב מתוקה . " היא אמרה וסדרה את החדרה , " תודה אמא , אני פ'סדר… " אמרתי לה ," יופי מאמי." היא יצאה .
טוב עברו כל הימים במנוחה וכבר יום שני אני חוזרת לבצפר ( אוווף &%%&%&^)….


תגובות (2)

תמשיכייייי:) אבל, כמו שאני חושבת שכתבו לך בפרק הקודם, תשדלי טיפה להשתמש באנטר, כי זה נורא מבלבל לקרוא:) אבל הסיפור מהמם!

29/11/2011 12:56

תמשיכייייי:) אבל, כמו שאני חושבת שכתבו לך בפרק הקודם, תשדלי טיפה להשתמש באנטר, כי זה נורא מבלבל לקרוא:) אבל הסיפור מהמם!

29/11/2011 12:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך