לשאוונה
סורי על האיחור ^-^

עיני זאב-פרק 4

לשאוונה 01/12/2011 1607 צפיות 3 תגובות
סורי על האיחור ^-^

הגיע יום שני…. אני חוזרת לבצפר ( בית ספר) וממש לא בא לי , אני רוצה ללכת למשפחת הזאבים שלי לחפש תשובות , לג'וני שיסביר לי עוד…. אני רוצה תשובות , כל הזמן הזה חייתי בשקר… ככה אני מרגישה מגיע לי לפזר אור על האמת ….. היום כריס באה איתי כדי שאני לא יאחר ( עוד פעם) הלכנו לכוון בצפר ודיברנו על המסיבה… יאו ! שכחתי מהמסיבה ! היא ביום של הירח המלא ! שיט , מה אני אמורה לעשות… טוב הירח המלא הוא בחצות שזה כאילו 12 המסיבה מתחילה ב8 טוב עד 12 ואני אלך לזאבים האלה גם כן…. אחרי מלללללא דיבורים על המסיבה הגענו לבצפר ושינה עמדה בשער מחכה לנו , כריס ראתה את חבר שלה , " אני יחזור עוד מעט חיים שלי " היא אמרה , " טוב מאמי " אמרתי והיא רצה עלייו שינה אמרה " ממש זוג השנה.." , " אווי נוו תתגברי שינה" אמרתי לה היא היא אמרה לי משהו מממממש רציני… היא שמעה את דאסטי אומר לטיי ( החבר ה-כי טוב שלו ) שהוא רוצה לעשות איתי צעד נוסף.. אני לא בטוחה שאני מוכנה טוב הזאבות הזו שללה לי קצת מהחיים שלי… הבצפר נגמר הכל הלך רגיל בלי הפתעות וזאב בקפוצ'ון או משהו הלכתי הביתה מבואסת , בדרך דאסטי בא עם אוטו ספורט לבן , מהסרטים ! "בא לך לצאת לסיבוב ?" הוא שאל אותי , הייתי בשוק ! קנו לו חדש ?? " למה לא ! אומיגד ! קנו לך חדש ? " אמרתי לו בהתלהבות ונכנסתי , " לא זה של סבא שלי מה את חושבת ? חחח" הוא צחק , הצחוק הלבן שלו… , " חחחחח " צחקתי חגרתי את עצמי ונסענו .
צחקנו , דיברנו , השתוללנו מה לא עשינו ואז הוא עצר לי בבית שלי ואמר " חבל שהכיף נגמר…" , "כןןן…." אמרתי בבאסה , " טוב אני צריכה ללכת מאמי " אמרתי לו , " טוב נסיכה " הוא נתן לי נשיקה בלחי וחיבוק וגם אני לו ויצאתי והלכתי הביתה….
היום המסיבה ומפגש הזאבים , ג'וני שלח לי בדואר את הבגדים לטקס מין גלימה שחורה מכוערת , אייכ , אנחנו מתכתבים כל יום בפייס , הוא אמר שזה נוגד אבל…. לא אכפת לו , הוא נראה לי ממש חמוד… אוף בעיה עם בנים… גם דאסטי ממש חמוד אבל…. ג'וני מכשף אותי… טוב כריס ושניה באו עלי מוקדם לפני המסיבה הכולנו התארגנו ביחד : איפור , בגדים , לק , פן וכל זה . לבשתי שימלת מיני ( לא ממש ) סטרפלז ונעלי עקב , כריס לבשה שימלת פרפר מיני טיפה ושינה לבשה חולצה נפוחה ג'נס גבוה עד הבטן ונעלי עקב שחורות , יצאנו יחד בג'יפ של כריס והגענו למסיבה . דאסטי קרא לי ואמר " וואי את נראת פצצה " , " תודה נסיך גם אתה ניראה טוווב " אמרתי לו הוא לקח אותי לשתיה ( לא אלכוהול , אמרתי לו שאני לא שותה עכשיו ) שתינו ודיברנו ואז הוא לקח אותי לרקוד ראיתי את כריס והחבר שלה רוקדים גם ושינה הלכה לרקוד עם המעודדות , פתאום היה מוזיקה רומנטית וכל הזוגות התקרבו זה לזה… דאסטי משך אותי והוא ממש היה צמוד עליי… בדיוק היה 12 ! שייט לחשתי לדאסטי שאני חייבת ללכת ושיגיד לחברות שלי שיחזרו בלעדי עניין משפחתי ( באמת חחח) הוא אמר טוב ונישק אותי בלחי וחיבוק ארוך , הוא לא רצה לעזוב…
ממש רצתי לכיוון היער וכשהגעתי השתנתי לזאבה של ממש , ראיתי את כולם עוטפים את פניהם בגלימה השחורה המכוערת , גם אני ואחד מהם אמר " חכינו לך… " והם ברימו ידים ועשיתי מה שהם עושים בדיוק אחד לחש תפילות באיזושהי שפה ניראלי סינית ( חחח ) הם עמדו סביב מדורה וההוא שלחש את התפילות אמר "קבל בפנינו את הזאבת אדם החדשה למשפחתינו , הלילה לבן וארוך ! קבל את יולי כספינסיה ( שם המשפחה המקורי ) כזאבה למשפחת הזאבים כספינסיה !" הוא צעק והאש גברה בעוצמה חזקה שכמעט נשרפתי וירדה למקורה , ואחד הסתובב ואמר לי " זהו את ממשפחתינו עכשיו…" וראיתי במראה שעמדה שם את קעקוע ירח מלא לבן על גרוני…..


תגובות (3)

למה אין המשך???!!!! בבקשהתמשיכי!!!!!

25/03/2012 10:15

תמשיכי

05/05/2012 12:56

תמשיכייייי

11/08/2013 08:27
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך