עיר מעופפת פרק 51

מלאך הצללים 14/09/2013 651 צפיות 2 תגובות

פרק 51
אני לא הולך אל האגם. היה לי מספיר מג'ילי. היה לי מספיק מהכול. אני לא אפגע שוב. ואני לא יפגע שוב. באף אחד. יום הלימודים מגיע עד מהרה.אימי לא השאירה לי בררה ועד מהרה אני נוסע במכונית הצהובה לכיוון התיכון.
נכנסתי הישר לכיתה. מבלי לקחת את הספרים. את המחברות. כלום. הנחתי את ראשי על השולחן ועצמתי עיניים. למרות שידעתי שבכך כלום לא ייגמר. כלום לא יילך. הזיכרונות עדיין יישארו אצלי. אני עוצם עיניים בחוזקה. הו, ליאת, מה עשיתי?
"טיילור?"
ליאת, בבקשה. תסלחי לי. לא התכוונתי.
טיילור..?"
ליאת! הו, ליאת אני לא התכוונתי. זאת הייתה אשמתי..!
"טיילור?!"
ליאת תסלחי לי! הו! ליאת! אני כל כך מצטער!
"טיילור, אולי כדי שתרים את הראש." נשמע קול לגלגני מעליי. הרמתי את ראשי וראיתי את ג'ילי אדומה כמו עגבנייה, מאחוריה נודלה ישבה על השולחן ושלחה אליי נשיקה באוויר.שיערה גלש על כתפייה ועינייה נראו מרושעות, היא לבשה גופייה כחולה ומאחוריה ניצבה חבורה של בנות עם שיער נפוח ואיפור כבד.
"טיילור.." קולה של ג'ילי היה שקט, מתנגן ובצור מסויימת- גם מובך."הכל בסדר?" היא שאלה, מסמיקה במקצת. "איך הייתה ה..נסיעה למטה?"
אני שותק לרגע. אני יכול לצעוק עליה. להוציא עלייה את התסכול שיש לי. את האשמה שאני צובר על גבי בכל רגע שעובר. אבל היא לא אשמה. אני אשם. ואני יודע את זה.
"היה בסדר." אני אומר.
ג'ילי מהנהנת. "דאגתי נורא כשלא באת לאגם, נפצעת?"
"לא."
"יש לך פלסטר, מי תקף אותך?"
"ג'ילי אני בסדר. אני.."
"טיילור, ממתי התחבושת? היא נראית.."
"ג'ילי!" אני כמעט צועק.
ג'ילי מביטה בי במבט פגוע, היא מרכינה את הראש והפנים שלה מאדימות. היא ניגשת אל אחד השולחנות שבקצה הכיתה ומתיישבת במהירות.
נודלה עוברת לידה ואומרת משהו מהיר שגורם לג'ילי להסמיק.
אני הודף את הכיסא לאחור ומתרומם.
הכיתה מעבירה מבטים ממני לנודלה שמבחינה בי וממשיכה לסנן לג'ילי מילים שקטות אך חותכות.
אני לא שומע את המילים. אבל זאת הפעם הראשונה שאני רואה את ג'ילי מחווירה כל כך עמוק.
ג'ילי מביטה בי לרגע, אומרת משהו מהיר ונודלה נותנת לה סטירה.
אני מתחיל ללכת לכיוונם אך אז הדלת נפתחת וגברת צ'קלר ניצבת בפתח.
"שבו. כולכם." היא אומרת ומכווה על הכיתה החצי ריקה.היא מעיפה מבט מהיר בג'ילי ופולטת מספר מילים מהירות. ג'ילי מהנהנת ויוצאת החוצה.
"מר גו. למה אתה עדיין עומד?אמרתי לשבת!"
למשמע שמי אני חוזר למקום ומכניס לרשימה שלי ארבע מילים.
להחטיף לנודלה ולדאוג לג'ילי.


תגובות (2)

תמשיכי:)
אהה ויש לי יומולדת:)

14/09/2013 12:24

סיפור כל כך מדהים!!! תמשיכי!!!(סליחה שלא הגבתי פשוט זו תקופה ממש לחוצה בשבילי)
ומזל טוב!

15/09/2013 02:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך