הפרק הכי גרוע. אבל יש את היומן של אדיסון. זה אמור להיות ה'אחרית דבר'. אני חושבת שאולי אני אמשיך אותו מתישהו. מקווה שאהבתם את השלוש עונות האלו. חופש שמח ונעים.
ממני, סתיו 3>

עיר עתידית | עונה 3 – פרק 30 – פרק אחרון!!!

11/07/2012 658 צפיות תגובה אחת
הפרק הכי גרוע. אבל יש את היומן של אדיסון. זה אמור להיות ה'אחרית דבר'. אני חושבת שאולי אני אמשיך אותו מתישהו. מקווה שאהבתם את השלוש עונות האלו. חופש שמח ונעים.
ממני, סתיו 3>

כשחזרנו ללונדון, הוריהם של אדיסון ויהלי קנו בתים. במקרה, הם מצאו בתים במרחק כמה רחובות מהבית שבו שהה טום כאשר בילה בלונדון. אמה, אדיסון, יהלי ואני נרשמנו ללימודים בחטיבה באותה כיתה. אבא של יהלי מצא עבודה כמהנדס. אמא של יהלי עובדת כמזכירה במשרד של עורכי – דין. אבא של אדיסון מצא עבודה כטבח ואמה מצאה עבודה כאדריכלית פנים. בלילות, הייתי שומע את אמה בחדר ליד, בוכה. הבנתי למה, היא הכי נקשרה לירח, הייתה לה שם משפחה, חברים, חייה היו שם. בשביל יהלי ואדיסון שלא הסתדרו שם, היה הרבה יותר קל לעזוב. בלילות הללו, הייתי שומעת את קול צעדיו של טום שבא לנחם אותה. רק אז הבנתי מה המשמעות האמיתית של אבא. טום, שמקצועו היחיד היה לימוד ההיסטוריה של כדוה"א (שמין הסתם נמשכה עד שהוא נכחד), הצליח למצוא עבודה כמדען, שחוקר את האטומים וגם קצת את החלל. טום התחיל לחקור את העתיד של כדוה"א. הנחתי שבעוד כמה שנים, באיזור שנות האלפיים הוא יחשוף את עתידו של כדוה"א. אז יתחילו לבנות תוכניות שימשכו מאות שנים לבניית מושבות ירח שבני האדם יוכלו לגור בהן כשכדה"א ייכחד. מצאנו עוד הרבה ידידים שהסתובבנו איתם ברחובות לונדון אחרי הלימודים. סיכמתי את השנתיים האחרונות כדבר הכי מוזר שקרה לי אי פעם. אבל כמובן שזה שינה את חיי. כשהסתיו הגיע, עלים רבים צנחו מטה וכיסו את הרחובות בגוונים מקסימים של צהוב, כתום, אדום וקצת ירוק. הבטתי בגשם מבעד לחלון, הרוח הקרירה הזכירה לי שאלו חיי, ואני אוהב אותם…


תגובות (1)

זה הסיפור הכי טוב שיש באתר הזה!!!!!!!!
את כל כך מכשרת…
את הולכת להמשיך לעוד עונה?????

26/01/2013 11:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך