על טבעי פרק 7

Sapir1466 10/10/2014 676 צפיות 5 תגובות

הגענו אל הטירה. ״אני מקווה שלא איחרנו״ אמרתי כשאנחנו עולים במדרגות אלא עבר חדר המלכה. המדרגות הגדולות נראו כאין סופיות. הגענו לחדר הרצוי כשאנחנו מתנשפות, פתחתי אני את הדלת. המלכה שכבה במיטתה קוראת ספר כך שלא איחרנו את המועד. תיקתקתי לפני שדיברתי ״את יודעת איפה שלגיה במקרה?״ שאלתי ובדיוק אז שמענו את דלת הכניסה ניטרקת.
שלגיה נכנסה בקלות לחדר שהיינו בו ובידה סכין. ״מה אתם עושים פה?״ שאלה בכעס ״זה לא העסק שלכם״ הבטתי ביד שהחזיקה את הסכין החדה בחוזקה. ״שלגיה אני יודעת מה עבר עלייך״ התחילה אורורה, שלגיה צחקה בזלזול ״כן בטח, אף אחת מכם לא יודעות מה עברתי״
״אולי לא״ אמרתי ״אבל להרוג זה לא הפיתרון. הפיות יוכלו לעזור לך, הם יעזרו לך להיתגבר על כל זה״ התחלתי בזהירות להיתקדם אליה ״את לא צריכה להיות רוצחת, אל תהי כמו האישה שאת רוצה להרוג״ עצרתי כשאני כבר ממש במרחק נגיעה מהסכין שבידה. הושטתי את ידי ״בבקשה שלגיה, תביאי לי את הסכין״.
״אם היא תמות העולם יראה הרבה טוב יותר ממה שהוא עכשיו״
״אני פה אתם יודעות״ אמרה המלכה מבעד לספר שקראה אבל כמובן שהתעלמנו כרגע הכי חשוב זה לשכנע את שלגיה לא להפוך לרוצחת. ״שלגיה אני מבינה אותך, גם לי היא הרסה את החיים ואני משוכנעת שלעוד הרבה אבל להרוג זה לא פיתרון״
״ולתת לה לחיות את חייה זה בסדר?״ הנסיך צעד לקראתי ״אני אדבר איתה״ אמר לי ואני הנהנתי לחיוב. ״את שלגיה נכון?״ שאל אותה ״ומי אתה בדיוק?״ שאלה, ספק מתעניינת ״אני מקסים, הבן של ווילאם וקייט״ שלגיה פערה את פיה בהתפעלות ״אתה הנסיך מקסים?״ הוא הנהן והוסיף ״אני לא הולך לצוות עלייך לעשות משהו שאת לא רוצה ואם את חושבת שלהרוג אותה יעשה לך טוב אז תעשי, אבל לפי מה ששמעתי מאריה- את מיוחדת ונחמדה ויש בך כל כך הרבה טוב. אל תהרסי את זה, את נראת לי נערה כל כך אמיצה ועם לב טוב ונשמה טובה. לא הייתי רוצה שזה יהרס״ שלגיה חייכה קצת. הדברים שמקסים אמר לה עודדו אותה והיא הביאה לי את הסכין. ״תודה הוד מעלתך״ אמרה שלגיה ״תודה מקסים״ הוא תיקן אותה והיא חייכה ״תודה מקסים״ אמרה. ״טוב אז עכשיו כשהעניין סודר אתם יכולים בבקשה להעביר את השיחה למקום אחר?״ שאלה המלכה בתקיפות ואנחנו בלי להוסיף מילה, יצאנו חזרה אל בל ועוץ לי.


תגובות (5)

גם את זה מאוד אהבתי! יש פרק אצלך שאני לא אוהב??? (ציניות), תסתכלי במה שכתבתי לך בפרק הקודם, זה תקף גם לכאן. את תכניסי את הדמות שהבאתי לך או שהיא לא מוכרת מידי או משומשת מידי? אין לי בעיה אם לא תכניסי אותה, אני עדיין ימשיך לקרוא.

10/10/2014 20:50

    אני יכניס אותה בפרק הבא (:

    10/10/2014 21:00
uta uta

מושלםם :)))) חייב המשך דחוףףף

10/10/2014 21:19

פרק מושלם
תמשיכי
ויש לך כתיבה מושלמת
+5
אני מאוד אוהבת את הסיפור שלך, וסליחה שלקח לי הרבה זמן להגיב כי ההייתי עסוקה

11/10/2014 10:47
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך