קצת הגזמתי עם כמות הפרקים היום, אז זה האחרון להיום (: אני מקווה שזה השתפר ולא התדרדר כי קיבלתי גם כמה חוות דעת רעות, ככה שאם באמת יש מה לשפר תגידו.

על שתי בנות – פרק 4

16/12/2015 812 צפיות 5 תגובות
קצת הגזמתי עם כמות הפרקים היום, אז זה האחרון להיום (: אני מקווה שזה השתפר ולא התדרדר כי קיבלתי גם כמה חוות דעת רעות, ככה שאם באמת יש מה לשפר תגידו.

הלכתי אחריה מבלי שהיא שמה לב.
היא הייתה כל כך נרגשת ונלהבת להגיע אליו שלא היה אכפת לה מה קורה מסביבה.
היא הגיעה לפתח ביתו והוא יצא אליה עם משקה אלכוהול בידו והולך בזיגזגים – נשק לה, הניח יד על הכתף שלה והכניס אותה הביתה.
ידעתי שמשהו לא בסדר ושאני צריכה לפעול מיד.
התקרבתי לדלת ושמעתי צעקות.
"זה תמיד אותו הדבר!", שמעתי את מיכל צועקת. "אתה אומר שאתה משתנה אבל אתה נשאר אותו מיץ של זבל שתמיד היית!".
"אמרתי לך שאם את תנסי להפרד ממני אני אפגע בך או במשפחה שלך" הוא צעק פתאום והיה שקט.
התחלתי לרעוד, פחדתי- אם קרה לה משהו ואם הוא ינסה לפגוע באמת בסובבים אותה, בי, באמא.
לא חשבתי פעמיים והתקשרתי לאמא, פחדתי להתקשר למשטרה לפני שאני מתייעצת איתה.
היא נסעה מהר אלי תוך כדי שהזמינה משטרה,

*** נקודת מבטה של מיכל ***
בכיתי, לא ידעתי מה לעשות.. כל כך פחדתי.
כשהתחלנו לצאת הוא היה כל כך רגוע וטוב אלי, הוא רצה שרק יהיה לי טוב, אך עם הזמן הוא נהיה אובססיבי יותר ויותר.. קנאי, אכזרי, אגרסיבי.
נשארנו שנינו שותקים, הוא היה שיכור ואם הוא לא היה מאבד את ההכרה הוא היה פוגע בי.
פחדתי להשאיר אותו לבד, אני לא יודעת מה הוא יעשה כשהוא יתעורר, אם בכלל.
לפתע נשמעו נקישות בדלת, ושמעתי את קולה העדין של אמי שגרם לי להרגע.
פתחתי את הדלת ולצידה היו שני שוטרים. אחד מהם לקח אותי לתחקור והשני הלך לטפל בגיא, חבר ש.. האקס שלי.
הילה רצתה לדבר איתי אבל השוטר לא נתן לה, נתתי לה חיוך כדי שתדע שאני שלמה ובריאה והלכתי עם השוטר לתת מידע על המקרה.

*** נקודת מבטה של הילה ***
היום הזה היה יותר מדי ארוך, והוא עוד לא הסתיים, השעה היא רק 16:00 ואני מרגישה שהזמן לא זז.
ראיתי איך לוקחים את מיכל לתחקור ואיך אמא שלי בוכה בצד, מודאגת.
"אני כל כך שמחה שאתן תאומות", אמא אמרה. "מה היא הייתה עושה בלעדייך? אני כל כך גאה בך על האומץ", היא הוסיפה בקול רך וחיבקה אותי.
חזרנו הביתה, ומיכל לא רצתה לדבר עם אף אחד.
אחרי שכולם נרגעו כבר הגיע הערב ובבית היה שקט מופתי.
ואז הטלפון צלצל..


תגובות (5)

לאאא עוד פרק!! אם אנשים מגיבים לך סתם ביקורות רעות ולא משהו לשיפור תתעלמי… אם אתה לא רוצה לשפר אל תהרוס את הכיף של כתיבת סיפור של מישהו אחר… אני מאוד אוהבת את הסיפור והוא מעניין אבל קצת קופץ מנושא לנושא ומאריך קטעים שנראים שוליים…

16/12/2015 23:45

    אני בת. ותודה על התגובה הכנה D: אני יודעת שזה קצת קופץ מנושא לנושא, זה פשוט הסיפור הראשון שלי ואני לא הכי יודעת איך לסדר את האירועים, זה מסתדר קצת בהמשך. אני רוצה לשפר, זה הכיף בשבילי בכתיבה – לדעת מה אפשר לעשות כדי שיהיה יותר כיף לקרוא אותו, תמיד יש איך להשתפר. ואת יכולה לתת לי דוגמא לקטע שנראה שולי וכתבתי יותר מדי עליו?
    ומחר אעלה עוד פרק (:

    17/12/2015 00:15

פרק חמוד, קצת קצר אבל לא נורא זה לא ממש משנה, פרק נחמד❤ אם את רוצה לראות עוד דגמאות לכתיבה של קטע כזה או אחר (לא שאת ממש צריכה) את מוזמנת לקרוא סיפורים של כותבים אחרים שלמדו במהלך הדרך, זה גם נותן השראה ורעיונית לכתיבה, על תעלבי או משהו כי זה ממש לא בכוונה של להעליב אותך זה רק בגדר המלצה עם את רוצה לעלות עוד רמה בכתיבה❤ וואו חפרתי????

17/12/2015 08:39

    חחח תמשיכי לחפור זה מעולה, תודה על הכנות וההמלצות, אני אנסה.
    קראתי כבר הרבה סיפורים פה ומחוץ לאתר, פשוט מרגיש לי שאם אני אלמד מהם אני אכתוב מלל מאוד דומה ודברים יראו לקוראים חרושים.. זה בדיוק מה שאני רוצה למנוע, לכן אני מחפשת משהו חדשני. ואל תפחדי להביע את הדעה שלך בקשר לכתיבה, תמיד יש לאן להשתפר וזה טוב שאני אהיה מודעת (:

    17/12/2015 14:55

אל**

17/12/2015 08:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך