היי..זה ספר חדש שחשבתי עליו,בדרך כלל אני לא אוהבת לכתוב הקדמות..אבל בשביל לחסוך שאילת שאלות מיותרת כתבתי את הקדמה זו.
את הספר אני אתחיל בקרוב,ואת תדאגו (לקוראי 'בת אלמוות') אני לא הפסקתי עם הסיפור פשוט לאחרונה אין לי רעיון.
אז..קריאה מהנה! מחכה לתגובות! :)

עץ החיים-הקדמה

04/02/2013 754 צפיות 2 תגובות
היי..זה ספר חדש שחשבתי עליו,בדרך כלל אני לא אוהבת לכתוב הקדמות..אבל בשביל לחסוך שאילת שאלות מיותרת כתבתי את הקדמה זו.
את הספר אני אתחיל בקרוב,ואת תדאגו (לקוראי 'בת אלמוות') אני לא הפסקתי עם הסיפור פשוט לאחרונה אין לי רעיון.
אז..קריאה מהנה! מחכה לתגובות! :)

ליפני אלפי שנים..ליפני שהעולם בכלל ידע חיות,בני אדם,צמחייה. ידיו של אלוהים בראו שני עצים,עץ השמש ועץ הירח. במספר הם שני עצים אבל בלבבות האדם והחי הם אחד. ואותו עץ זה מכונה 'עץ החיים'.
שני העצים יצרו ילדים משלהם,עץ הירח יצר שני זאבים. זכר ונקבה.
עץ השמש יצר שני נמרי שלג,זכר ונקבה. ארבעת החיות חיו בהרמוניה מושלמת היו שכנים. כל אחד רצה שלום לחיות בשקט. עד שפרצה ביניהם מחלוקת קשה והנמרים התרחקו אבל עדיין נשארו קרובים לזאבים.
ככה,עם השנים הזאבים פיתחו לעצמם שבט עצום בעל 100 זאבים ואפילו יותר.
ובשכנות להם גרו שני הנמרים שגם לעצמם פיתחו שבט גדול וחזק שהטיל אימה על כל העולם. אבל עדיין חיו בשקט בלי שאף אחד יפריע להם.
אבל סיפרנו מתעסק בשני הצדדים-
עץ הירח-סיזה,זאב גדול וחזק שקשור אל העץ במיוחד,פרוותו לבנה כשלג ועיניו צהובות כשמש.
עץ השמש-קיילה,נמרת שלג יפהפייה,בעלת פרווה לבנה וקווים עבים ושחורים עליה,עיניה שחורות כצבעו של עורב.
סיזה וקיילה נפגשו בדרך משונה ביותר והדרך הזו היא קרב שנערך בין שני השבטים בגלל כוונות זדון של הנמרים.
סיזה מתאהב בקיילה למרות היותה נמרה,וקיילה מתאהבת בסיזה למרות היותו זאב. עובדה זו לא מפריע להם להיפגש במסתוריות.
אבל דבר זה מסכן את שניהם,כי סיזה מועמד להיות האלפא של שבט הזאבים וקיילה היא ביתו של מנהיג שם הנמרים.
חוץ מבעיה זו יש בעיה גדולה יותר, השמדת עץ החיים ודבר כזה מגיע להשמדת שני השבטים.
סיזה וקיילה לא יתנו לדבר כזה לקרות….ובשביל זה צריך ששני השבטים יתאחדו.
האם זה יקרה? האם סיזה וקיילה יהיו ביחד? מה יקרה לעץ החיים?
כל זאת ועוד תדעו רק אם תקראו!!


תגובות (2)

וואו אהבתי :]

06/02/2013 11:59

שמחה שאהבת! :)

06/02/2013 12:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך