ערב שתוי – חלק ראשון

04/01/2011 1070 צפיות אין תגובות

http://www.youtube.com/watch?v=-zzdy7rITrs

יום שישי.
"אנחנו יוצאים היום בערב ?" היא שאלה אותי. כן, למועדון החדש בתל אביב, השבתי.
"אוקיי, אז תביאי 60 למונית, ואיזה 100 לבר ?"
"מעולה"
סגרתי את הטלפון.

לא חשבתי שאותו סופ"ש שנראה ככ אופטימי ואנרגטי, יגמר ככ נורא.

הגיע 8 בערב. קראתי לשלי שתצא החוצה, והמונית ואני כבר מחכים בחוץ.
היא ירדה מביתה מהמדרגות, שנראו ככ ארוכות באותו ערב.
היא הייתה עם ליפסטיק אחד ביד, תיק מנומר קטן תלוי על זרועה, וזוג עקבים ביד השנייה.
היא נאנחה קלות שהיא התיישבה לידי וסגרה את הדלת, "וואו, כמעט לא הספקתי להתארגן."
צחקתי עליה ואמרתי "3 שעות וחצי ולא הספקת להתארגן !?" גם הנהג גיחך.
בסביבות 9 ורבע הגענו למועדון. פלשנו לרחבה ורקדנו כמו שלא רקדנו הרבה זמן.
זה היה אחד הערבים היותר מוצלחים שלנו ביחד. " אני הולכת להביא לנו משהו לשתות, המשקה הרגיל ?" שאלתי . "כן". היא ענתה בחיוך.

מצאתי את עצמי, שוב פעם, מסתובבת במועדון עם 2 כוסות ביד מחפשת את שלי.
הרגשתי שונה, מוזר, כאילו הרוח של שלי לא כאן, כאילו היא נוטשת אותי במועדון והולכת עם איזה
בחור, שוב ..

אחרי משהו כמו חצי שעה של חיפושים והסתובבות במועדון, שלי באמת לא הייתה שם.
יצאתי החוצה לסנן את האוזניים שלי מכל הרעש. התקשרתי לאמא שלי וסיפרתי לה הכל. באמצע השיחה קטעתי את קולי, וראיתי על הריצפה את הפלאפון שלה, של שלי.
לא הופתעתי לגלות מה היה על הצג, איזה 10,000 שיחות שלא נענו ממני. אמא שלי אמרה שהיא
באה לאסוף אותי מהמועדון ולראות איפה ה"נסיכה הנעלמת" .

בזמן שחכיתי לאמא שלי, שמתי לב, היו שם ככ הרבה בחורים שתויים שנמרחו על הכביש ועל הבנות, וחשבתי על האופציות, מה עם שלי ?
איפה היא ? עם מי היא ? לאן היא נסעה ? היא על אלכוהול ? היא על סמים ?
לא הצלחתי להרגיע את עצמי.

אבל , היה שם אחד, אחד מהבחורים, הוא נשען על עמוד והסתכל על הפלאפון שלו.
עד שהעיניים שלנו נפגשו. הוא חייך אליי וקרץ. לא ידעתי מה להרגיש.
הוא לא היה נראה שתוי, ידעתי את זה מההליכה שלו לכיוון שלי.


המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך