מירוש11
אם תואהבו את הסיפור ואת הכתיבה שלי (תכתבו בתגובות) מחר (9.12.11) אוסיף פרק חדש, וארוך יותר. תגיבו :)

ערפדית תיכוניסטית -פרק 1

מירוש11 08/12/2011 836 צפיות 9 תגובות
אם תואהבו את הסיפור ואת הכתיבה שלי (תכתבו בתגובות) מחר (9.12.11) אוסיף פרק חדש, וארוך יותר. תגיבו :)

מי אני ומה שמי? אני ערפדית צעירה וקוראים לי שירן. החבר'ה קוראים לי שירי.
"היי שירי", אומר לי תומר (בן אנוש). רק שתדעו, תומר לא יודע שאני ערפדית. בעצם אף אחד לא יודע. פעם כשהייתי קטנה, (בת 4) אמא שלי הלכה לקנות חלב. הייתי לבד בבית. (אבא שלי מת כשהייתי בת שנה ואני ילדה יחידה) פחדתי פחד מוות. ישבתי על המיטה מתחת לשמיכה ורעדתי מפחד. פתאום שמעתי את דלת הבית נפתחת. באמת שחשבתי שזאת אמא, ורצתי לכיוון הדלת וצרחתי "אמא!!!!!!!!!" . אך פתאום התנגשתי בערפד גבוה. לידו עמדה ערפדית שהוציע שק מהתיק המוזר שלהם. הוא היה שחור גדול כשבצד היה בקבוק רגיל, אך במקום שיהיו בו מים, היה בו נוזל אדום חזק. דם. הם הכניסו אותי לשק וחטפו אותי. מאז לא ראיתי את אמא או את הבית. אך שני הערפדים האלה דואגים לי מאוד, ואני מאוד חשובה להם. ועכשיו כשעברו 11 שנים, אני כבר קוראת להם אמא ואבא. אמא עוזרת לי ללמוד למבחנים, ואבא כל שבת לוקח אותי לרכיבה על אופנים. (בגלל שאם ערפדים שמנים הם לא יכולים להסתיר את הניבים) אבל אנחנו גם נהנים מאוד. אז תומר (החבר שלי) הציע לי לבוא אליו הביתה בשבת. ברור שאני אסרב. כל קלוריה שאני עלולה להעלות יכולה לחסוף את הניבים הגדולים שלי. "אני מצטערת תומר, אך אני הולכת עם אבא שלי לרכיבה על האופנים. אסור לי להבריז לו." אמרתי והסתובבתי, במטרה לחזור לכיתה. המשך יבוא….


תגובות (9)

סיפור נחמד ^_^
תמשיכי…

08/12/2011 10:00

יש לך טעות במילה "מצטערת" את רשמת במקום זה "מצתערת"
אבל סך הכל יופי של סיפור!!!

08/12/2011 10:48

אהבתי את הסיפור שלך מאד ממש נחמד תמשיכי בבקשה ממני בקי ♥

08/12/2011 12:03

הנושא חמוד!
אך עדיף שיהיו פרקים יותר ארוכים!
תישתדלי בבקשה! :)

08/12/2011 12:33

שלום ליוצרת,
ראשית, ולא נעים לי להתחיל ככה תגובה: אני ממליצה לך לא להתחיל סיפור במילים "שמי ____ ואני בת ______…" או משהו בסגנון.
הסיפור מעניין, ואני חייבת להודות שבחרת נושא מרתק, אבל מאוד קשה לקרוא כשהאירועים נכנסים אחד בשני. נסי לקחת זמן כדי לתאר אירוע אחד, לעבור עליו בתיאורים ובשמות, ורק לאחר מכן לעבור לאחד הבא.
כמו כן, נסי להקפיד על חלוקה לפסקאות ושימוש בסימני פיסוק תקינים.

חוץ מזה, אני מאוד מקווה שתמשיכי, ואין לי ספק שאני אמשיך לקרוא ברגע שייתפרסם האחד הבא.

ממני, חזק ואמץ, ליסה.

08/12/2011 12:59

לוסי דיי להגיב תגובות כאלה.מה זה אכפת אם היא מתחילה בשמי וכו' זה לא כיף כשמתקנים,כי אם לה זה בסדר אז מה הביג דיל? וגם מקסימום את רוצה לתקן מישהוא אז תעשי את זה קצר לעיניין כי אין כוח לוקרוא את כל התיקון שלך,למשל כשאת כתבת לי הערה על הסיפור הריאשון שלי לא רציתי להמשיך ליקרוא את תגובתך כי היא הייתה ארוכה מידי,
סורי על החפירה

08/12/2011 22:42

שבת שלום מירוש
הסיפור שלך ממש ממש מקסים תמשיכי בבקשה
באהבה בקי♥♥♥♥

08/12/2011 23:06

אני שמחה שאהבתם, הסיפור השני כבר יצא (אבל הוא לא יצא ארוך יותר) היום מאוחר יותר אכתוב את השלישי :)

09/12/2011 09:23

אנאבל, לא קוראים לי לוסי (זה אחד).
שתיים, מפני שכתבתי את התגובה לסופרת עצמה, ולא לשאר המשתמשים באתר, אני ממליצה לך פשוט להתעלם. רק אם אני מגיבה על סיפור שלך בפרטי, יש לך זכות מלאה להתעצבן.
כרגע, רק לכותבת הסיפור יש את הזכות לכעוס עליי ועל התגובה.

ממני, ליסה (ולא לוסי).

10/12/2011 01:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך