מירוש11
החלטתי שאולי עדיף לעשות הרבה פרקים קצרים מאשר מעט פרקים ארוכים. אשתדל להאריך אותם. מאחלת לכם הנאה :)

ערפדית תיכוניסטית – פרק 3

מירוש11 09/12/2011 696 צפיות תגובה אחת
החלטתי שאולי עדיף לעשות הרבה פרקים קצרים מאשר מעט פרקים ארוכים. אשתדל להאריך אותם. מאחלת לכם הנאה :)

אני ונופר הלכנו לקניון. קנינו לק, ליפ גלוס , גלידה… ובקיצור נהנינו מאוד. חזרתי הביתה. חיפשתי קצת דם במקרר, אך מסתבר שאמא שתתה הכל… אני מאמינה שאתם לא יודעים איפה קונים דם, נכון? אז בשביל זה צריך לטוס לסופר "ערפדיוס", שנמצא בעולם הערפדים. שם יש את הדם הכי איכותי, וטרי. הישר מסוגים שונים של בעלי חיים: תרנגולות, בני האנוש, עירבוביה (סוגים שונים של דם שעירבבו) .אני הכי אוהבת את הדם של בני האנוש. הכנתי את גלשן הזמן, איתו נוסעים מעולם לעולם, ויצאתי לדרך. הבאתי 5 בקבוקי דם אנוש, 2 עירבוביה, ובקבוק אחד של תרנגולות. התיישבתי מול הטלוויזיה, שתתי שני בקבוקי דם אנוש, (כי ליד בני האנוש אסור לשתות דם, רק מים. ולערפדים מים זה לא בריא) כי לא שתתי דם מאז אתמול, טחנתי פוקפודום ( פוקפורן של ערפדים. פוקפורן רגיל ספוג בדם) וראיתי את התוכנית האהובה עלי, "הערפדיות" שבה מסופר על 5 ערפדיות בנות עשרה שקורים להן דברים מוזרים. ראיתי את פרק 56,743, מהעונה ה- 1608. הפעם המורה נתנה להן ריתוק, (הן חיות בעולם בני האנוש) ואם הו לא ישיגו דם, הן עלולות להתעלף. ואם זה יקרה, יגלו שהן ערפדיות… הלכתי לישון… ואת החלום, אספר לכם בפרק הבא…


תגובות (1)

כול הכבוד מירוששש!!!

10/12/2011 09:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך