Daniella_styles
אני ממש רוצה להתחיל ,ולסיים את הפאניפיק הזה! לדעתי הוא יהיה ממש יפה,אז שווה לכם לקרוא ! בבקשה תגיבו את דעתכם ♥

פאניפיק על הארי סטיילס

Daniella_styles 20/11/2014 807 צפיות 6 תגובות
אני ממש רוצה להתחיל ,ולסיים את הפאניפיק הזה! לדעתי הוא יהיה ממש יפה,אז שווה לכם לקרוא ! בבקשה תגיבו את דעתכם ♥

אוקיי אני מתחילה פאניפיק על הארי סטיילס :>
תקציר לפני שמתחילים :

***פלאשבק***
-הארי בן השמונה-
״אבא לאן אתה הולך?״ הארי שאל בזמן שעקב אחרי צעדיו הכבדים של אביו לכיוון כניסת הבית. ״הארי..״ האב התחיל כשהסתובב לבנו הקטן עם חיוך עצוב על פניו, הוא התכופף לילד ותפח על שיערו החום והמתולתל של הילד ״אני צריך ללכת״ הארי הסתכל על אביו במבט לא מבין ״וגם אמא ואני באים נכון?״ אמר הילד וניצוץ של תקווה והתרגשות בענייו הירוקות, האב נשק לראשו של בנו ״לא הארי, אני ואמא לא מסתדרים כמו פעם, אמא שלך אשה מדהימה ומגיע לה הטוב ביותר, זה לא אומר שאני לא אוהב אותך או את אמך אני אבקר אני אשלח לך מתנות ואני אתקשר ואולי גם נפגש״ הארי חייך לאביו חיוך קל ולא ממש הבין, האב לקח את מיזוודותיו ונישק למצח בנו ״להתראות הארי, שמור על אמא שלך ועל אחותך, אתה הגבר בבית״ אמר עם חיוך משועשע וקרץ לבנו בן השמונה, הארי האמין שאביו יחזור ומשפחתו תחזור למסלול, ימים הפכו לשבועות שבועות הפכו לחודשים , הארי הגיע לגיל שישה-עשר ועדיין אבא שלו לא חזר..


תגובות (6)

וואי מהמם! שמעת את האלבום החדששש??????? או קנית??
חח אני בן אדם מעצבן… לפחות כשזה מגיע לוואן דיירקשן!
תמשיכיי

20/11/2014 15:22

    כן ברור שראיתיי!!
    אגב מחר יוצא הקליפ של Night changes
    ואני חושבת לקנות חחח
    ותודה ♥

    20/11/2014 17:08

אהבתי מאוד את הרעיון אך יש כמה דברים שהציקו לי בעין.
-היו כמה טעיות כתיב, שימי לב לכך. למשל- התקופף-התכופף.
-בהתחלה הארי שאל את אבא שלו שאלה ולא הוספת סימן שאלה בסוף. הקפידי על סימני פיסוק. בסוף ציטוט שימי נקודה למשל- ״הארי הסתכל על אביו במבט לא מבין.״
-שימי לב לזמן עתיד. למשל- אני יבקר- אני אבקר. אני ישלח-אני אשלח.
-תעשי רווח בין סוף משפט לציטוט. למשל- ״אני צריך ללכת.״ הוא אמר והארי הסתכל עליו במבט לא מבין.
״וגם אני ואמא באים, נכון?״ …
-במקום לכתוב 16, תכתבי שישה-עשר. (וככה בכל מספר).

זו בסך הכל ביקורת בונה, אם נפגעת אני מצטערת, אבל זה רק יעזור לך להשתפר. אם תרצי עזרה אני אוכל לעזור לך :)

20/11/2014 15:33

    תודה רבה :)
    אני בטוחה שאשתפר בגלל ההערות שלך

    20/11/2014 17:09

נשמע יפה ואני מסכימה עם מה ש lidor1110003 אמרה אבל חבל שאני יכתוב את זה שוב;-)
תמשיכי
שמעתם את האלבום החדש שלהם??? איזה מושלם הואאאא

20/11/2014 18:20

    תודה רבה! ♥
    וכן ברור ששמעתיי…הוא מושלם כרגיל

    20/11/2014 18:34
סיפורים נוספים שיעניינו אותך