דאשיס
אוקיי... רק רציתי להעלות משהו כדי שתדעו שאני עדיין לא מתה, רק יותר מדי בגרויות.. מחר אעלה את ההמשך!!
ו... היום הקלטתי את עצמי שרה שירים של הלהקה האהובה עלי, השאלה אם זה נשמע יפה... איכפת לכם לבדוק?
זו הפעם הראשונה שלי, אני מקווה שיצא טוב!!
לילה טובבבב~~~~

פונקציה של יחס

דאשיס 31/05/2012 922 צפיות 6 תגובות
אוקיי... רק רציתי להעלות משהו כדי שתדעו שאני עדיין לא מתה, רק יותר מדי בגרויות.. מחר אעלה את ההמשך!!
ו... היום הקלטתי את עצמי שרה שירים של הלהקה האהובה עלי, השאלה אם זה נשמע יפה... איכפת לכם לבדוק?
זו הפעם הראשונה שלי, אני מקווה שיצא טוב!!
לילה טובבבב~~~~

"שיהיה לך ערב טוב, קורארה." הבוס שלי איחל לי בחביבות כשאספתי את ניירותי והתכוונתי לצאת מהמשרד. הנהנתי אליו בחזרה, מחייכת.
מיס די הביטה עלי במבט סתום. מיס די היא ה"פרח" של המשרד, האישה היפה ביותר שם. כשזה נוגע ליופי, היא הייתה הגורו של כל הנשים בבניין. יש לה יופי טבעי, היא נחמדה, ועוזרת לכולם אם הם לא מספיקים את העבודה שלהם. אבל היא תמיד מביטה עלי בחשדנות, דווקא עלי.
מיהרתי לצאת מהמשרד לכיוון החניה. הבטתי לאחור, בודקת אם יש מישהו מהעבודה שאני מכירה. כשראיתי שאין, התקדמתי יותר לעומק החניה, נכנסתי בחריץ צר שהוביל לחנייה אחרת, חניה ציבורית. עליתי על המעקה של החניה הציבורית והבטתי לתקרה (אם אפשר לקרוא לזה "תקרה"). היה שם מוט עבה וחזק, קפצתי ונתפסתי בו, מתנדנדת מעט בשל חוסר שיווי משקל. שלחתי את רגלי קדימה, מגבירה את קצב ההתנדנדות ושלחתי את עצמי קדימה, תופסת במוט דק יותר. שוב שלחתי את רגליי קדימה, הפעם מנסה להנחית אותן על המדרכה שבצבצה מעבר לקיר השבור.
הצלחתי. תפשתי בחבל שהכנתי לי מראש ונעזרתי בידיי כדי למשוך את עצמי ולהתייצב. לבסוף עמדתי על מדרכה קצת הרבה שבורה, מולי בניינים שיעשו להם טובה אם יהרסו אותם, עשבים שוטים מסביב לכל עץ עקום, ופחי זבל פתוחים, מקושטים בזבובים וחתולים. במילים אחרות, הבית שלי. נתתי מבט אחרון בהופעה שלי, הייתי לבושה בקפדנות ובאלגנטיות, מאופרת באיפור מדוקדק שגרם לי להיראות בוגרת יותר, והסט שלבשתי היה תואם.
מה מיס די מוצאת בי שלא בסדר?
נאנחתי, הוצאתי את הסיכות שעיצבו את שיערי, הורדתי את הנעליים המגביהות, ניגבתי את השפתון הדביק בשרוולי, וצעדתי לעבר הדירה.
הבניין שבו גרנו כבר נראה חורבה אמיתית, הקירות התקלפו לגמרי, חלק מהם נשברו, כך שהיה אפשר להציץ לשכנים. הדירות שם היו מחרידות, נוראיות, מסריחות… אבל יותר גדולות מהדירה שלנו… עליתי במדרגות, סותמת את אפי, קופצת מעל כמה מדרגות חסרות, וממשיכה עד קומה תשיעית, שהיא הגג.
כן, גרנו בגג. הייתה לנו שם דירה פיצקית, בלי מקלחת ובלי שירותים, רק מזרנים ומטבח עם כירה חשמלית. מחוץ לדירה הקטנה התפרש הגג של כל הבניין, אפור ומפוייח, אבל בלילה יכולנו לראות כמעט את כל העיר מפני ששכונת העוני שלנו ממוקמת יחסית גבוה.

עד כאן, שתישארו במתח עד מחר!


תגובות (6)

יאללה אני רוצה לבדוק איך זה נשמע!!
ומה קורה דאשיס?! (מה השם האמיתי שלך? אפשר לשאול? או שזה דאשיס ואני סתם עושה לעצמי פדיחות עכשיו?)
איפה נעלמת לכל כך הרבה זמן!!
תמשיכי את זה !! נשמע מענייין!!
ומה עם אשמייק? לא חשבת להמשיך את זה? זה סיפור כל כך יפה!!! תמשיכי את הסיפור הזה וגם את אשמייק!! בבקשה!!

02/06/2012 22:40

אוה, דאשיס!
איך ידעת שאני חושבת שאת מתה? XD
תעלי מהר את ההמשך, גם של אשמייק.
וכן. אני רוצה לשמוע אותך שרה, אז איפה לוחצים?

04/06/2012 03:31

http://www.youtube.com/watch?v=W3faUyFosZ0
ואני אעלה את ההמשך מהר ככל שאני יכולה XD

04/06/2012 08:27

דאשיס, שמעתי את השיר.
למיטב הבנתי זה קוריאנית (תקני אותי אם אני טועה).
אז לא הבנתי כלום חוץ מהמשפט הבודד באנגלית…
המוזיקה הייתה קצת יותר מידי גבוהה מהמילים, ככה שלא בדיוק שמעו…
בקיצור, ממה שכן שמעתי- אהבתי.
[ואם את מעלה עוד סרטון ושרה עוד שיר בבקשה שהוא יהיה באנגלית. כי ככה מאוד קשה לי להחליט…]
נ.ב- את שרה במקהלה או משהו?

04/06/2012 11:45

לא…. והקלטתי במיקרופון דפוק לאללה…. אבא שלי יחזיר את הסט הרגיל מתישהו בקרוב ואז אקליט HALO של ביונסה ^^
את מוזמנת להביא בקשות לשיר P:

04/06/2012 12:47

וואאווווו! זה ממש טוב! תגידי מה עם אשמייק? – כי אני פשוט מאוהבת בסיפור הזה :)!

16/06/2012 12:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך