supergirl
אני יודעת שזה הולך קצת לאט....זה יהיה יותר מעניין אחרי זה מבטיחה (((:::
*****תגיייייבבבווו*****
~SUPERGIRL~

פנימייה של ערפדים? ממש לא מה שאתם חושבים.. ~פרק 2~

supergirl 27/12/2011 1146 צפיות תגובה אחת
אני יודעת שזה הולך קצת לאט....זה יהיה יותר מעניין אחרי זה מבטיחה (((:::
*****תגיייייבבבווו*****
~SUPERGIRL~

"הכל ארוז בתיק 'נייקי' השחור, כולל הלפטופ, האיפור וכל הנעליים" אני צועקת למארי. "ג'רי יקח אותך לשדה התעופה עוד חמש דקות, תסיימי להתארגן, אם שחכת משהו נביא לך אותו בדואר" כן בטח… כאילו שתזכרו אותי שנייה אחרי שאצא מהבית הזה. אני לוקחת את התיק בית ספר שלי ומרוקנת אותו מכל השטויות, כאילו שאני אצתרך שם גיאומטריה ותנך וכל השטויות האלה, בטח יהיה שם על ההיסטוריה הערפדית מהמאה ה17 או משהו כזה, והמורים שלנו יהיו גם הם מהתקופה הזאת…זה כל כך פריקי! איזה כיף! אני שמה בתא הקטן את הארנק המגניב שלי, אייפוד, אוזניות, מסטיק מנטה, גומייה לשיער ואת הבלאקברי הסגול שלי. לתא הגדול אני זורקת את הקפוצ'ון 'קוקה קולה', גרביי צמר, מחברת הציורים שלי, עיפרון ותיק רחצה. אני נפרדת מהחדר שלא אראה שוב כנראה ויורדת למטה לג'רי.
הנסיעה הייתה ארוכה וירד גשם כל הדרך, אני אוהבת גשם! הטפטוף מרגיע אותי והקור מרענן אותי. אני יוצאת מהאוטו, מנופפת לו לשלום ונכנסת לשדה התעופה הגדול של ונקובר. אני קפואה, כולי עור ברווז. איזה מזל שיש חימום פה! חשבתי שלערפדים לא רק אף פעם, כנראה עוד לא הגעתי לשלב הזה. אני רואה חבורה של איזה שמונה נערים ונערות בגיל שלי ומישהי שהיא בבירור ערפדה! היא גבוהה, דקה ויפייפיה מושלמת- מה גם שצבע העור שלה מזכיר את הירח, פרט שולי שמאפיין את כל הערפדים הבוגרים. התיק השחור שלי נופל בחבטה על הרצפה ואני ניגשת אליה. "היי, אבריל נכון? כן , חיכינו לך. בואי קחי שלוק מזה-" היא מצביעה על בקבוק זכוכית גם משהו סגול בתוכו"- זה יגרום לך להרגיש יותר טוב, אני רואה שאת כבר בשלב כאבי הראש" אני לוקחת וזה פשוט מגעיל! אבל זה עוזר בשנייה שזה מחליק בגרוני. טוב כולם פה בגיל שלי- זה הגיל שזה מתחיל, כל שנה בדיוק בתאריך הזה חלק מהנערים משתנים לערפדים, אני בטח אלמד למה בבית ספר המוזר הזה…
טוב לא נראה לי מאוד מעניין פה- כל הבנים בוהים במדריכה שלנו והבנות בוהות בבנים (אצל הבנים תהליך ההשתנות פועל הרבה יותר מהר אז הם דומים לערפדים כבר בהתחלה וכידוע ערפדים יפים הרבה יותר מבני אנוש) "אממ… הייתי מתחילה עם ההיכרות עכשיו שכולנו פה אבל נראה לי שאת מאוד רוצה ללכת להסתדר קצת " המדריכה אומרת לי בחביבות. "ההה, כע אני חושבת שכדאי, אני נראת כמו חתול שטבע…" אני רצה לשרותים עם תיק הגב. מזל שיש מראות גדולות! אני מתאפרת מחדש, מסרקת את השיער הרטוב ואוספת אותו לקוקו גבוה ובלונדיני ומשאירה את שני הפסים שקצרים מידיי בשביל להיכנס לקוקו משניי צידי פניי. אני סורקת את עצמי, אני לובשת נייק גבוהים לבנים-ורודים, סקיני שחור שמבליט את הרגליים הדקות שלי, מעיל עוד שחור גם הוא (אבל זה נראה טוב) ומתחתיו גופייה צמודה ורודה (האהובה עליי), האצבעות הארוכות והדקות שלי נטולות טבעות (חד פעמי)והציפורניים שלי זוהרות בורוד (יש לי ידיים מאוד מטופחות!) יש לי עגילים גדולים יפים כאלה ( ואליקס ורוד וחשוב!) והפנים שלי נראות רעננות אחרי הרבה מאוד זמן (טוב אני מודה שהאיפור ממש עוזר) התאפרתי נקי הפעם- בלי הרבה שחור בעיניים. אני בסך הכל עם קצת קונסילר מתחת לעיניים ומסקרה. העיניים שלי נראות יותר גדולות וירוקות יותר מבדרך כלל (אני חושבת שמעכשיו אני לא אשים הרבה שחור בעיניים) וואו, תודה לאל אין לי שום חצ'קון הפעם, לא הייתי רוצה ללכת לבית ספר חדש, ועוד פנימייה! עם הרי געש על הפרצוף, אחרי הכל הרושם הראשוני הוא הכי חשוב! (לא שאני כזאת שטחית או משהו אבל בכל זאת, אני לא רוצה להיות הפריקית החדשה- אבל האמת שעם או בלי חצ'קונים אני כנראה אהיה)
אני יוצאת מהשרותים וכולם בוהים בי כאילו שחכתי ללבוש מכנסים או משהו- ולא שחכתי! (איזה כיף..על פרופיל נמוך אני כבר לא אצליח לשמור כנראה) "טוב יש לנו עוד שעה וחצי, אני מציעה שנלך לחטוף משהו לאכול ואחרי זה להסתער על הדיוטי פרי" אמרה המדריכה שלנו. אז הלכנו לאכול בבית קפה של שדה התעופה ואני חיפשתי את הדבר הכי לא בריא ושמנוני שיש שם (אני אולי נראת כמו שיפוד אבל ממש אין לי הפרעות אכילה- אלא אם מישהו מפריע לי באמצע..) אני פשוט חייבת, אני לא יכולה לחשוב על בריאות עכשיו. אני צריכה מתוק ושמן והרבה. אחרת אני אתחרפן. אז אני לוקחת קרואסון חמאה ושוקולד ומזמינה קפוצ'ינו בלי סוכר (אני שונאת שתייה חמה מתוקה) חוץ ממני יש עוד שלושה בנים וארבעה בנות. יש שתי בנות שכנראה מכירות אחת את השנייה כבר כי הן מזמינות מנה משותפת ומתנהגות כאילו הן סוגדות אחת לשניה- שיהיה.. ושתיהן מסתכלות עליי כאילו אני חייזר ואיך אני מעיזה לאכול דבר כל כך לא בריא ומשמין?!? חהחהחה שיקנאו..אם יש יתרון אחד בגוף המקלוני החסר צורה הזה זה שאני יכולה לאכול כמה שבאלי! אוף, אני כל כך לא רוצה להגיע. בטח שותים שם דם במקום שוקו בבוקר (לבנות שבדיאטה יש דם לייט..חחחח) ובטח לומדים 'מבוא לשתייה מזינה' ו…ו.. 'כיצד לשסע גרון בצורה חסכנית' ~אייכס~
~~~~~~~~~~~~~
המששך יבוא!


תגובות (1)

מה קרה 'לפרק קצר?'

08/04/2013 09:36
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך