H_sisters
אכתוב את הפרק הבא בלילה כי עכשיו אני הולכת להתכונן למבחן.. ביי ות ג י ב ו !

פנימיית חמישה כוכבים-פרק 5 תגידו תודה שהמשכתי היוםםם

H_sisters 10/12/2013 417 צפיות אין תגובות
אכתוב את הפרק הבא בלילה כי עכשיו אני הולכת להתכונן למבחן.. ביי ות ג י ב ו !

״הנה אתה סקסופון שלי, נראה כמו שהגעת לכאן.״ מלמל הארי והוציא את כלי המטחת ממקום מנוחתו.
הוא הצמיד את הפיה לשפתיו ונתן למוזיקה לדבר. אחרי מספר שירים שניגן נאנח והביט בסקסופון שלו בהתבאסות.
״חבל שאתה הסוד שלי..״ דיבר אל הכלי המוזהב. ״הסוד שלי ושל אבא..״
כותבת:אלינור

****
״אלינור תגידי אולי תצאי מהדיכאון הזה שנכנסת אליו?! אפילו לאכול את לא רוצה! איפה השמחת חיים שראיתי בתחילת השנה?!״ קראה לירון בעצבנות.
אלינור הביטה ברצפה ושתקה.
״דיי לירון זאת לא הגישה.״ אמרה ענבל וניגשה אל אלינור.
״אלינור.. מה קרה..?״שאלה באוזנה.
״כלום… לא התרגלתן לאלינור חיון השקטה? הייתן מעדיפות את הצעקנית?!״ שאלה אלינור והביטה בהן במבט מאיים-שואל.
הן הנידו את ראשן לשלילה.
אלינור פתחה את הארון והוציאה ג׳קט בצבע ורוד אפרסק. (כן כמו של בצפר רגיל כזה)
היא יצאה בשקט למסדרון. היא התקדמה באיטיות אל עבר המעלית, ירדה למטה ויצאה. היא התחילה לשמוע מנגינה.. מנגינה מרגיעה.. היא ניסתה לעקוב אחרי הקולות הג׳אזיים האלה. כמו מהופנטת צעדה לה לחצר האחורית, שם ראתה את הארי, יושב על הדשא ומנגן בסקסופון.
״מה אתה עושה פה?״ שאלה בקולה העייף.
״מה את עושה פה?!״ קרא בהפתעה ומיהר והסתיר את הכלי.
״זה בסדר, למה אתה מסתיר ממני את הסקסופון שלך?״
הוא נאנח והוציא אותו בחזרה.
״סתם.. בבית הספר הקודם שלי צחקו עלי כשגילו אותי מוציא את הרגשות האיומים שטורפים אותי על הכלי המסכן הזה.״ הביט בנקודה אחת באופק.
״אפשר?״ שאלה לפתע.
הוא הנהן וזז קצת לצד.
היא התיישבה לידו על המחצלת.
״אז.. מה קורה?״ התחילה אלינור את השיחה.
״סתם.. את יודעת, …״ עמד להגיד משהו והשתתק.
״תנגן לי קצת..״ ביקשה והביטה בעינייו הירוקות.
הוא הנהן והתחיל לנגן. עברו כמה דקות שקטות שבהן הארי ניגן ואלינור הקשיבה לו והביטה בשמיים הורודים-צהובים של אחר הצהריים.
הוא סיים והוציא את הכלי משפתיו.
״זה היה מושלם..״ מלמלה והביטה בו.
״תודה..״ הביט לצד השני.
״תגיד… אני לא רוצה להטריד או להעליב אבל… למה אתה סגור כלכך?״ לחשה.
עברה שתיקה של כמה שניות.
״עזוב.. אני יודעת..הטרדתי… האמת שכולם אומרים לי שאני מאד סגורה ושאני דכאונית וזה..״ מלמלה.
״כן.. גם אני כזה.. פשוט הילדות שלי הרוסה… אני לא יחפור לך על זה.״
היא הביטה בו במבט של ׳אתה יכול לחפור לי כמה שתרצה.׳


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך