פרגוד הכסף – חלק 10

לאהוב את החייזר – חלק 1

הקאובוי משך באפו והשתעל את השיעול הקטן שהיה לסימן ההיכר שלו לפני שהמשיך בדבריו. "אתה תשמע לי קולונל בן תרח, אל תסמוך על החייזרים האלה אפילו בזמן שאתה יושב לך בנוחות בבית הכסא ומנגב לך את ה*** להנאתך. אתה יכול להניח שיש להם חיישנים באסלה שמצלמים לך את ** ***** ומפרסמים את זה באינסטגרם של גלקסיית אנדרומדה או של איפה שהוא ביקום המ***** הזה".
סגן אלוף אברהם בן תרח כבר הבין שעליו לסנן את הגסויות מדבריו של הקאובוי חמש שניות אחרי שהתחיל התידרוך. הדבר שהיה לו עדיין קשה לעכל זה את העובדה שהדברים יוצאים מפיו של נשיא המעצמה הגדולה בעולם. האיש שמעולם לא נצפה בלי כובע הבוקרים הטקסני היה גם זה שפיו היה מלוכלך יותר מפח אשפה בסמטת שיכורים אפלולית באחת מערי השדה הנידחות שממנה טיפס עד לפסגת העולם. לו היו אומרים לאברהם שבועיים לפני כן שישב בחדר הסגלגל לתדרוך עם ראשי המעצמות הגדולות הוא היה בטוח שצוחקים עליו, לא כל שכן אם היו מספרים לו שהוא הגיע לחדר הזה לאחר שנבחר לייצג את המין האנושי במבחן הישרדות של להיות ולחדול.
אברהם רק שמח שהיה זה ראש הממשלה הבריטי שדיבר רוב התדרוך. הבריטי עמד יפה במשימה להצדיק את כינויו "הצנון", הוא דיבר בקול נעים אבל קצת עוקצני ותיאר את הבלתי יאומן בשלוות נפש שקיימת רק על האי שאותו ייצג.
"הכל התחיל לפני שבעה שבועות פחות יומיים" הצנון החל את דבריו במה שאפילו אברהם כבר ידע "אז נחת על כדור הארץ כלי תחבורה חייזרי". הצנון המשיך לומר דברים שהתחננו לדובר דרמטי בטון שטוח ומשעמם "הכלי החייזרי הכיל חייזר אחד בלבד, החייזר הוא תבוני והוא דמוי אדם. הוא סיפר לנו סיפור שכולנו התקשנו להאמין לו אבל למען האמת עצם קיומו הוא הוכחה משכנעת לרבים מדבריו, ההוכחות הנוספות שהוא הביא עימו מחזקות הרבה מדבריו. החייזר קורא לעצמו ג'ננבי והוא קורא לנו אנשי הפרגוד כמו שם הקוד של הפרויקט שאחראי על הבריאה של מערכת השמש ושלנו. על פי ג'ננבי הפרגוד הוא בכלל ניסוי סודי ולא חוקי של תאגיד הציניקנים."
הצנון המשיך וחזר על מה שכולם כבר ידעו, שממש קצת אחרי פלוטו היקום שמסביבנו מלא חיים שמאכלסים אינספור כוכבים בתרבויות, צמחים וחיים תבוניים בכל מיני רמות. היקום אמנם נשלט על ידי גוף שהוא ספק דמוקרטי ספק טוטאליטרי בשם משטרת הגלקסיות, אבל בגלל גודלו מניעים אותו כוחות שונים ומשונים, אחד מהם הוא תאגיד ענק ששולט על אינספור משאבים בשם תאגיד הציניקנים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך