הסיפור מבוסס בעיקרון שלו על משהו שקרה לי. נ''ב: כמה טוב לחזור

פרולוג לסיפור בלי שם שכנראה לא אמשיך

26/02/2015 694 צפיות 7 תגובות
הסיפור מבוסס בעיקרון שלו על משהו שקרה לי. נ''ב: כמה טוב לחזור

הלכתי לאורך הרחוב החשוך. חיפשתי אחר הכתובת הנכונה. על הביניים החשוכים רוססו מגוון של משפטים, אך היה חשוך מידי מכדי שאוכל לראותם בבירור.
מכונית חלפה על ידי והגשם שירד בצהריים ונאגר בצידי הכביש ניתז עלי. רטנתי וחציתי את הכביש בזמן שפנסיה של מכונית נוספת החלו לסנוור אותי.
ירדתי במהירות במדרגות האבן האפורות והרטובות.
ליד גן השעשועים הקטן והמחליד עמדה מנורת רחוב מהבהבת שהאירה מעט את לוח המודעות הישן של השכונה. נעמדתי מול הלוח וקראתי את אותן הודעות מוכרות, אותן הודעות שהיו כאן גם לפני 15 שנים.
בפינת הלוח היה פתק קטן, התאריך 23.5.2010 נכתב בצד העליון של הפתק. המילים "אתה לא צריך מים כדי להרגיש כאילו אתה טובע" התנוססו על הפתק בדיו אדומה ובכתב יד קטן ויפה. זיכרונות מאותה תקופה הציפו את מוחי ועיני החלו להתמלא בדמעות.
העפתי מבט אחרון באותה מודעה שהרסה את חיי והלכתי משם.
"אילו תחושות עולות בך כאשר מדברים איתך על זה?" קולה של הפסיכולוגית הדהד בראשי.
"יאוש, תסכול, עצב, כעס, חוסר אונים.." קולי נשמע. הוא היה כה מתוק ועדין אז.
"כעס על מי?" שאלה הפסיכולוגית.
"על עצמי." הרגשתי שוב את הצביטה המוכרת בלב.
דמעות החלו לזלוג על פני.
עצרתי והתיישבתי על ספסל ישן. נשענתי לאחור והרמתי את ראשי. הסתכלתי על הכוכבים, נוצצים, טהורים, מדהימים.
נשמתי נשימה עמוקה והדחקתי כל רגש שחוויתי באותו רגע, כל רגש חוץ מכעס.
קמתי והתחלתי ללכת לכיוון התחנה.
'להתרחק, להתרחק כמה שיותר.' שיננתי בראשי.


תגובות (7)

ואווווו.
זה ממש נשמע מגניב, מקווה שאת תמשיכי עם הסיפור, מחכה בקוצר רוח :).

26/02/2015 20:06

פשששששש
זה נפלא~

26/02/2015 20:08

    הכנסתי כבר שתי תמונות, שמת לב להן?

    26/02/2015 20:14

וואו! מדהים! אני שמחה שחזרת! יש לך כתיבה מדהימה והתאורים שלך גם כן, פשוט מדהים! אני מקווה ומחכה שתמשיכי!

26/02/2015 20:09

אוי, פשוט לגמוע בשקיקה.
נהדר, ירדני.
וואו.
להגיד לך משהו? אני חזרתי אחורה בסיפורים שלך כדי לוודא שזו באמת את.(קרמבו מעוך חיפשתי, כמובן.)
תמשיכי, אני אשמח לקרוא.
מחסום כתיבה, הא?;)

26/02/2015 23:43

זה מדהים^^ מוכשרת שכמותך! הצלחת לסקרן אותי~
מצפה להמשך:)

27/02/2015 00:27

וואו זה מדהים
זה באמת מקסים ונהדר ונפלא וכתיבה מעולה ווואו.
אני בפה פעור. ממש סקרנית להמשך :)

27/02/2015 21:12
סיפורים נוספים שיעניינו אותך