פריצה במוזיאון תל- אביב פרק 2

נויה12345 29/11/2015 588 צפיות אין תגובות

פרק 2
היי, אתם זוכרים אותי אריאלה פעם שעברה אני התחלתי או גמרתי לספר לכם על זה שאנחנו היינו צריכים ללכת לסיור במוזיאון- תל אביב, אבל נראה שאני שככתי לספר לכם שהסיור שלנו במוזיאון תל- אביב התבטל בגלל שהיה שם פריצה ולא רצו שאנחנו נסתכן אתם זוכרים, אני הייתי טיפשה אני רציתי לתחקם עם המורה בזה שאני לא יצביע לכיתת אמונות כי חשבתי שעם אני לא יצביע אז המורה תבחר אותי לכיתת אמונות אבל… מסתבר שאני דיי טעיתי והיא לא בחרה אותי שהמורה שלנו יצאה מהכיתה אני רצתי אחרי ואמרתי לה": שמרית חקי דקה בבקשה?" שמרית ( המורה שלי):" כן! מה את רוצה אריאלה אבל תגידי לי מהר כי אני דיי ממהרת טוב?" אריאלה:" טוב… טוב תקשיבי אני רציתי להיות בכיתה של האמונות באמת!" שמרית ( המורה שלי):" אז למה את לא הצבעת את יודעת שאני נורא התפלתי שלא הצבעת כי אני יודעת שאת ילדה מאוד כישרונית ובעיקר באומנות את יודעת?" אריאלה:" אני יודעת שאתה חושבת שאני מאוד כישרונית בעיקר בציור ואני מאוד מאוכזבת מעצמי שאני לא הצבעתי ויש לי עוד משהו להגיד לך ולשאול אותך משהו יש לך עוד כמה דקות בבקשה?" שמרית( המורה):" טוב בסדר אני כבר פו אז בסדר." אריאלה:" טוב אני רוצה להתנצל בפניך" שמרית ( המורה):" על מה? אריאלה:" על זה שאני גוזלת את זמנך ואת עוד אמרת לי בהתחלה שאת דיי ממהרת אז אני מצטערת את סולחת לי?" שמרית ( המורה):" כן! אני סולחת לך את רצית להגיד לי עוד משהו אולי?" אריאלה:" כן! את אולי יכולה שאני היה בשיעור ניסיון בכיתת האומנות בבקשה?" אחרי חמש דקות אריאלה הייתה כבר מתה מסקרנות לדעת מה המורה שמרית אמרה לה עם אריאלה יכולה ללכת לשיעור ניסון בכיתת אומנות הכול בפרק הבא של " פריצה במוזיאון תל- אביב"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך