כל מה שנכתב מפרי דמיוני בלבד. את התוכן כתבתי רק אני. אשמח שתכתבו את דעתכם והצעות לשיפור אם יש. נשיקות🥰

פרק ראשון – לא ציפיתי לזה

30/07/2019 768 צפיות תגובה אחת
כל מה שנכתב מפרי דמיוני בלבד. את התוכן כתבתי רק אני. אשמח שתכתבו את דעתכם והצעות לשיפור אם יש. נשיקות🥰

היי לכולם, הפרק כמובן לא אמיתי.
הוא מהמצאתי בלבד.
היה לי לילה סוער. ליאור (המצב בינינו לא ברור הוא היה ידיד כרגע אין לי מושג) התוודה בפניי שהוא אוהב אותי והוא נורא מחמיא לי הוא אמר לי שאני יפה וזה וראינו סרט ויצא שנרדמתי על החזה שלו והוא שם את היד שלו על הראש שלי. אינטימי.
בבוקר קמנו ולידיה (העוזרת בית) הכינה לנו וופל בלגי.
אמרתי לו שאני צריכה זמן לעכל והוא הלך.
הזמנתי כמה חברות לבריכה שלי היום ולא ידעתי שהן יביאו איתן את החברים שלהן. קיצר יצא שזו הייתה מסיבת זוגות מול הפנים שלי שאני יושבת לבדי.
לא כזה נורא. לא היה בא לי שמישהו יבלע אותי.
ואחרי חצי שעה הייתה דפיקה בדלת, ליאור.
הוא רצה לבדוק שאני בסדר. עניתי לו שבערך.
הזמנתי אותו להישאר איתנו כי לא היה לי נעים.
שיחקנו אמת או חובה וכולם היו בזוגות חוץ ממני ומליאור. רווקים. הבקבוק הצביע על שני (חברה טובה שלי) והיא שאלה את ליאור מי אתה חושב שהכי יפה בשכבה? וליאור ענה לא נעים להגיד זה יכול להעליב . שני אמרה שאף אחד לא ייעלב. ליאור ענה שהוא חושב שאמילי (אני) הכי יפה.
כמובן אני מובכת ושמה ידיים על הפנים.
ירד הלילה להתחיל להיות לי ממש קר ולא יכולתי להיכנס ולקחת שמיכה כי הייתי רטובה.
ואז ליאור התקרב אליי ושאל אותי אם אני בסדר, עניתי שקר לי ואז הוא נתן לי את הז'קט שלו ושאל אותי אם זה בסדר לחבק אותי עניתי שכן. יצא שישבנו בחוץ שעה שהוא מחבק אותי ואני שמה עליו את הראש.
ואז נרדמתי והתעוררתי וליאור אמר "שיואו לורן את רותחת" הוא רץ לבקש מלידיה תה ומדחום ואם המזל שלי 38.6 חום. איזה כיף.
ליאור הרים אותי למיטה עזר לי להוציא את הפיג'מה בעוד כולם למטה משחקים עדיין. עוד כיף. נכנסתי לאמבטיה להחליף בגדים והרגשתי מסוחררת פתחתי את הדלת ונפלתי מרוב שליאור נבהל הוא פשוט זינק עליי והרים אותי שוב פעם. שם אותי במיטה ואז הוא אמר שהוא ישאר איתי עד שאני יירדם.
זהו להיום. אני יודעת שזה קצר אבל לא היה לי כל כך לאן להמשיך.


תגובות (1)

קוראים אהובים!
תגידו לי אם הייתם רוצים שאני ימשיך את הסדרה, או להשאיר את זה הסיפור כבודד.
כמובן, אשמח לביקורות ולחוות דעתכם.

30/07/2019 19:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך