D_S fanfic 48
הסיפור מבוסס בחלקו על רולפליי ששיחקתי עם חברותיי. כל מספר ימים יעלה פרק נוסף. בפרקים הראשונים לא קורה הרבה, אבל בהמשך הרבה מאוד. דברים שלא ציפיתם להם. תהנו ✨💘

פרק 1- הפתעה נעימה

D_S fanfic 48 18/06/2020 513 צפיות 3 תגובות
הסיפור מבוסס בחלקו על רולפליי ששיחקתי עם חברותיי. כל מספר ימים יעלה פרק נוסף. בפרקים הראשונים לא קורה הרבה, אבל בהמשך הרבה מאוד. דברים שלא ציפיתם להם. תהנו ✨💘

אני ממש מצטערת ששכחתי להעלות אתמול! יעלה פרק כל יומיים או שלושה. הפרקים קצרים יחסית. תהנו ✨💘
~~~~~~~~~~~
הוא קם, התמתח והרים את תיקו הגדול, כאשר שם לב לכך שגם הנערה מתארגנת לירידה. הוא ניגש אליה ושאל "גם את הולכת לפנימיית קאיריה?" היא הביטה בו מופתעת, "כן." ענתה וסרקה אותו במבטה. הוא חייך חיוך עקום, חמוד ויפה. ממהר לרדת מהרכבת, יצא ממנה ומיד הצל על פניו עם כף ידו הגדולה מהשמש, מחפש את האוטובוס שצריך להסיע אותו לפנימייה. הוא נאנק בשקט למחשבה על עוד נסיעה ארוכה, אבל אז נזכר בנערה, וחשב שלמרות הכל הנסיעה לא תהייה גרועה כל כך.
הוא שמע את קולה מאחוריו "אני ג'יין, ואתה?" הוא הסתובב אליה בחיוך. "אני ג'ייקוב, נעים מאוד" הושיט יד ללחיצה. היא לחצה את ידו הגדולה והחמימה, תוהה מעט על הרשמיות. "הנה האוטובוס!" עזבה את ידו והצביעה מעט צפונה משם. הוא הסתובב ואכן, עמד שם אוטובוס. הוא התקדם אליו במהירות, בעוד ג'יין משיגה אותו והולכת לצידו. הנהג זירז אותם, והם הניחו את תיקיהם בתא הגדול, עולים לאוטובוס, ומחפשים במבטם מושבים ריקים. הם מצאו שניים, אחד ליד השני, וג'יין מיהרה להתיישב ליד החלון.
הנהג סגר את הדלתות, והחל בנסיעה. ג'יין הוציאה מכשיר קטן מכיסה, חיברה אליו אוזניות ותחבה באוזניה. עד מהירה שקעה במוזיקה, עיניה נעצמו והיא נרדמה. ג'ייקוב הביט בה מספר רגעים, ואז השעין את ראשו לאחור, עוצם את עיניו. עד מהירה גם הוא שקע בשינה עמוקה, ללא חלומות.


תגובות (3)

הפרק הזה הוא המשך לסיפור הקודם שעלה, "נסיעה ברכבת". מוזמנים לקרוא גם אותו 😊

18/06/2020 16:13

נשמע מעניין, מחכה לראות לאן זה ייתפתח ;)

18/06/2020 18:42

SV466 מצטערת על עוגמת הנפש ועל כך שלא העלתי.
הסיפור הזה מבוסס על רפ (רולפליי) שאני וחברות שלי שיחקנו, ולא היה לי כוח להמשיך אז פשוט לא העליתי כלום.
אוקע בעיי

05/11/2020 21:44
סיפורים נוספים שיעניינו אותך