אור - כותבת מלידה
מישהו קורא בכלל את הסיפור??

החיים שלי פרק 12 ׳הכל מתבהר׳

מישהו קורא בכלל את הסיפור??

׳לפני חמש שעות (עדיין)׳
״מי שהם רוצים היא סאם, החברה שלך״ אמרה אשלי.
״למה?״ שאלה דונה.
״צוות 810 הם לא סתם אנשים, הם כנופייה של אנשים שחיים במסווה, בחשאי. חלקם חיים בתוך החברה וחלק שומרים על פרופיל נמוך. עד עכשיו כל מי שניסה לברר אודותם, נתפס ונורה למוות. הדבר שהכי חשוב כרגע זה שלא תעבירי את המידע הזה לאף איש, את יודעת איך זה הולך, את מדברת אנשים מעבירים מידע… ובסוף זה הולך לחדשות. אני ואשלי עקבנו אחריהם כבר במשך זמן של יותר משנה, הם מסוכנים. אומנם הם מסוכנים, אבל יותר מסוכן ולא בטיחותי זה ללכת אליהם ולהתעמת איתם. לאון, חבר קרוב שלי, הסכים פעם לעזור לי וללכת להתעמת איתם. התקנו עליו מצלמה וראינו ושמענו כל מה שהלך בינהם. לבסוף ראש הצוות שלהם…ירה בלאון.״ אמרה מייסי.
״למה הם שלחו לי מכתב איום על הילדה שלי? כי רוצים את סאם?״ אמרה דונה.
״כן. הם רוצים את סאם בגלל שהיא אחת מה׳נבחרות׳ שלהם. הם פנו אלייך כי הם במעקב אחרי כל אחת מן הנבחרות, הם בוודאי יודעים את שם המלון שאת מתגוררת בו.״ אמרה אשלי.
״מהם עושים…לנבחרות שלהם?״ שאלה דונה.
=עכשיו=
״תמשיכו לספר מהם רוצים ממני״ שאלה סאם.
״סאם, זה לא קל, בכלל לא קל.״ אמרה דונה.
״זה לא משהו שאפשר לקלוט, אולי את צריכה קצת זמן לפני…״ אמרה מייסי.
״אפשר לקלוט תגידו לי מה זה בבקשה!״ אמרה סאם בעודה קוטעת את מייסי.
צלצל הטלפון, ראיתי אוסטין על הצג.
״איך…זה ממש לא זמן טוב לדבר אוסטין. איך השגת את המספר שלי?״ שאלה סאם.
״שהחזרתי לך את הטלפון שלך עשיתי את עצמי בתור איש קשר והתקשרתי אליי ואז שמרתי את המספר שלך״ אמר.
״תשמע אני לא יכולה לדבר עכשיו…״
״אני יודע שאת עם עוד שלוש בנות ואתן מדברות על צוות 810 ואני יכול להדליף לכן פרטים עליהם״
״למה אתה מתכוון?״ אמרה סאם. ושמה את אוסטין על רמקול.
״אני הייתי חבר באותה קבוצה, לפני שהיא התחילה לרצוח אנשים. היינו חבורה של נערים ונערות עם חבורה שהייתה נלחמת למען הרעב, העוני, והשחיתות בניו יורק. אבל אז אדי, המנהיג התחיל להשתגע והתחלנו לשמור על פרופיל נמוך, לקחת מפורסמים ולאיים עליהם והיו כמוני, כאלה שפשוט רצו לעזוב. אדי שחרר רק חמישה חברים מהקבוצה שלדעתו לא היו פעילים לטובה בדבר הנוראי שהוא תכנן. למזלי, הייתי אחד מהם. הדבר האחרון שהיה לאדי בראש, היה לבחור את הנבחרות שלו.״ אמר אוסטין.
״מה הוא עושה להם?״ שאלה סאם.
״יש שמועה שהוא אונס ולאחר מכן רוצח אותם. יש שמועות שאומרות שבאים כל הכנופיה לקחת נבחרת אחרת ולאנוס אותם פעם אחר פעם, כאילו היו הצעצוע שלהם. מה שבטוח זה שהנבחרות שלו הן חייבות ליהיות יפות בשבילו. שהייתה לי האפשרות לקחתי את עצמי וברחתי משם״ אמר אוסטין.
סאם פחדה, לא ידעה מה יעלה בגורלה.
״שמעת את אשי אומר מי הן הנבחרות שלו?״ שאלה סאם.
״ברנדה אלייאן, מיילי ת׳ור, מונה קראביץ׳, לייזה מונלי, אמילי ואן המבורג, שונה איילין, מדיסון לונג, ו…סאם טרסקוט״ אמר אוסטין.


תגובות (1)

ברורר

01/07/2013 06:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך