פרק 12

02/09/2013 557 צפיות אין תגובות

פרק 12

~ זה לא היה דייט! ~

עליתי לחדר שלי בכעס, טרקתי את הדלת ונעלתי אותו. "עעעעעעעע!"
לא יכולתי להישאר בחדר אז לקחתי סווטשרט ויצאתי למרפסת. הסתכלתי על הגינה שלנו ואז כשהרמתי את מבטי ראיתי את היער.
התחלתי לדמוע. לא ידעתי מה לעשות, איך פלטתי את זה?!
שמעתי דלת נפתחת חשבתי שזה הארי אך טעיתי זאת הייתה דודה ליסה.
מחטתי את דמעותיי.
"ממתי את יודעת?" היא שאלה.
"לא עבר הרבה." השבתי.
"איך? איך גילית?" היא שאלה.
"מאבא שלי שדיבר בפלא שלו." עניתי בשלווה.
ידעתי שאני יכולה להיפתח אליה כי היא היחידה שבעצם היא מבינה אותי. איתה אני באמת מרגישה חיבור. היא תמיד לצידי, מגינה עלי. לא משנה מה.
"ליס?….אמממ…." נתקעתי.
"אני ביולוגית ואני מצד אימא שלך. אל תידאגי….. אבא שלך נתן לי תנאי שאני לא מספרת לך על זה שאנג'לינה היא האימא החורגת שלך ולא הביולוגית אם אני רוצה להיות איתכם ואת יודעת שאם אני נותנת את המילה שלי אני מקיימת." היא השיבה אפילו מלפני ששאלתי אותה.
חיבקתי אותה והיא חיבקה אותי בחזרה. "יאללה, עופי לישון יש לך בצפר מחר." היא אמרה ונתנה לי חיוך. התחלתי ללכת לדלת והסתובבתי לפני שפתחתי אותו "דודה ליסה?"
"הממ?"
"תודה." אמרתי לה עם חיוך. היא השיבה לי בחיוך.
נכנסתי לחדר ואז שוב פתחתי את הדלת "דודה ליסה?"
היא הפנתה את מבטה אלי. "לילה טוב." אמרתי.
"לילה טוב , חמודה וחלומות פז."

פתחתי את הוילון לפתוח את החלון. ראיתי את הבית של אריק וחלון. בול מולי, כלומר מול החלון שלי. OMG זה החדר של אריק!
פתחתי את החלון. ראיתי את הדלת נפתחת זה היה אריק! מתנשק! עם מישהי!
הייתי בשוק! מי זאת?!
היא הייתה בלונדינית. רגע יש בבצפר שלנו מישהי שטנית?
סמנתה?!
הם ביחד?! שוב?! איך?! למה?! ממתי?!

סגרתי את החלון ומיד כיסיתי את החלון עם הוילון. נכנסתי למיטה. ללא יכולתי לישון. הייתי בשוק!

• * * *

הרעש של הצלצול העיר אותי. כל הכיתה הייתה ריקה. חוץ מצ'אד שאסף את דבריו. כנראה שיש הפסקה עכשיו. "מה קרה אתמול בלילה?" הוא שאל.
"איך אתה יודע שקרה משהו אתמול?!" הופתעתי.
"את ישנת בשיעור ודיברת מתוך שינה." הוא ענה.
"מה אמרתי?" שאלתי.
"יש לך מזל שהיה צלצול וכולם יצאו להפסקה כשהתחלת לדבר."
"נו! מה אמרתי?"
"לא! לא ו…לא אז התחלת לדבר עם מישהי ואמרת לה 'אני לא יודעת, אולי. נראה לי שהתאהבתי….. הוא גבוהה, לא יודעת הוא חתיך כזה.' ואז התחלת לחייך כמו איזה מטומטמת"
"אוקי. AWKWERD" אמרתי. אספתי את דברי ובדיוק ביציאה כמעט נתקלתי בו. הוא פתח לי את הדלת , חייכתי אליו ויצאתי.

נכנסתי לקפיטריה. ראיתי את איזבל ואלק רבים. ג'ורג' וקאט הסתכלו זה על זו.
"היי." אמרתי.
"היי" כולם השיבו פה אחד.
"מטריד." אמרתי.
"אז…." איזבל וקאט התיישבו לידי והתקרבו. "אוקי יותר מטריד." אמרתי.
"איך היה הריתוק?" שאלה איזבל.
"עם צ'אד." אמרה קאט.
"אמממ… נתן לי עבודות סיימתי ואז הלכנו לבית קפה." השבתי.
"יצאתם לדייט?!" שאלה קאט.
"זה לא היה דייט!" עניתי.
"כן, זה היה." אמרה איזבל.
"לא זה לא." אמרתי בתוקפניות.
"אמילי וצ'אד יוצאים." התחילה לשיר קאט.
"סתמי! זה לא היה דייט כמה פעמים אני צריכה להסביר את זה?! כולה שתינו קפה ביחד זה לא אומר כלום!" צעקתי.
"אמממ… אמ?" אמר ג'ורג'.
"מה?!"
הרגשתי ידיים על הכתפיים שלי ואז התנשמויות. לא הסתובבתי.
"בנות,הינה עצה תתחילו להקשיב לחברה שלכן אולי היא באמת אומרת את האמת כי אין סיכוי שאני יוצא עם בחורה כמוה." אמר צ'אד.
"סליחה? בחורה כמוני?!" שאלתי.
"כן." הוא ענה ונגס בתפוח שלו והמשיך ללכת.
"באסה." אמרה קאט.
על פנייה של איזבל עלה חיוך ואמרה "בחורה כמוך….האהאה."
"מה בחורות כמוני?! הבנת על מה הוא מדבר?!" שאלתי.
"בטח שכן! איך אי אפשר שלא?!" היא השיבה. היא נקרעה מצחוק.
"הבנתם משו?" שאלתי את אלק וג'ורג'.
"לא." הם ענו פה אחד.
גילגלתי את עיניי "אני הולכת." הודעתי ועזבתי את השולחן. הלכתי לכיוון האצטדיון. הלכתי לשבת בפינה שלי ולהקשיב לשירים כמו שאני תמיד במקשיבה בשיעורי חנ"ג ובגלל זה לצערי יש לי נכשל אבל עד שזה יגיע לאנג'לינה, יש עוד הרבה זמן. אני מקווה.
התיישבתי באצטדיון והתחלתי לשמוע מוזיקה. קיבלתי הודעה, מאבא שלי. פתחתי את ההודעה "אני יוצא ללואיזה, תחפה עלי מאימא. בסדר?"
מי זאת ליסה לעזאזל?!
"סתכל למי שלחת את ההודעה." שלחתי לו בחזרה.
"הוילה שבמיאמי שלך רק תחפי עלי, בסדר?" הוא שלח בחזרה.
"בסדר." סימסתי.
התקשרתי להארי. הוא לא ענה. לא יכולתי לחכות עד סוף יום הלימודים אז הלכתי לכיתה שלו. נכנסתי לכיתה שלו, הוא ישב בין חבורת בנין. כולם הסתכלו עלי.
"מה רואים בחורה פעם ראשונה בחיים?" שאלתי.
הם הפסיקו להסתכל עלי. הלכתי לכיוון של הארי "אני צריכה לדבר איתך." אמרתי.
הוא לא ענה.
"אני חייבת לדבר איתך, נו!" אמרתי.
"על מה בדיוק?" הוא שאל.
"אתה רוצה שאני אגיד את זה? כאן? עכשיו?"
"כן." הוא אמר והתחיל לשתות מים מהבקבוק מים.
"על לואיזה." אמרתי.
הארי השפריץ את כל המים על מישהו שישב לידו. הוא התחיל להיחנק ואז ג'קסון, זה עם השיער השטני ועיניים ירוקות שנכנס לכיתה שלי ביום הראשון הרביץ לו בגב.
"מי זאת לואיזה?" הוא שאל.
"לא, אתה צוחק עלי עכשיו נכון?" אמרתי.
הארי גילגל את עיניו, הוא נראה כאילו הוא הולך לקום אבל הוא התחרט ובמקום זה שאל אותי "מה הוא הציע לך?"
"את הוילה שבמיאמי." השבתי.
"נו באמת! אני רציתי את הוילה שבמיאמי!" הוא אמר באכזבה.
"כמה זמן אתה יודע את כל זה?" שאלתי.
"למה נראה לך שאני כל כך מפונק?" הוא אמר.
"אתה תמיד היית מפונק." השבתי.
"טוב אז מתי התחילו לפנק אותי עוד יותר?"
"לא יודעת, מכיתה ז' אולי?" ניחשתי.
"אכן, תשובה נכונה." הוא אמר.
"מה?!"
רגע מה קורה כאן?! מה התפקיד של לואיזה כאן בכלל?!
"מששמעת, עכשיו עופי לי מהכיתה." הוא אמר.
"א'.אני שונאת אותך. ב,.WTF?! וג'.אני ואתה נפגשים בבית לשיחת עידוד." נתתי לו צחוק מזויף ומאולץ ובול כשעמדתי לפתוח את הדלת מישהו אחר נכנס וכמעט דפקתי את הדלת.
"סליחה, זה פגע בך?" הוא שאל.
בטח שהוא ישאל. למה שלא? הרי שמתי את היד שלי על המצח כרפלקס מהיר.
"אהה,לא." הרמתי את מבטי אליו. הוא נראה מוכר. היו לו עיניים ירוקות עמוקות ושיער שטני. "ג'קסון." אמר אחי, הארי.
ג'קסון. למה השם הזה מוכר לי?"

"יום ראשון,18 בדצמבר 2011

יומני היקר,

הראש שלי כל כך מסובך. יש לי סלט ענקי בתוך הראש. קודם פליטת הפה שלי מאתמול על אימא שלי על איך שאמרתי לה "מי את? מי את חושבת שאת?! אימא שלי?!" כן, אני יודעת שזה נוראי. חוץ מזה היא לא אימא שלי למה אני עדיין קוראת לה אימא לעזאזל?!

אהה ונזכרתי מאיפה ג'קסון נשמע לי מוכר. היום כשקיבלתי הודעה מאבא שלי על מישהי שקוראים לה לואיזה ( אני יודעת שם דפוק,נכון? כאילו מי ישנא את הבת שלה כל כך ונתן לה שם כזה? מה היא תה צמחים או משו?), הוא כתב שאחפה עליו, כנראה חשב שהוא סימס להארי. כנראה הוא בוגד באנג'ליקה או משו…
טוב נחזור לג'קסון. פעם ראשונה שראיתי אותו היה ביום הראשון שלי בבצפר נראה לי. הוא נכנס עם הארי וחילקו פוסטרים להופעה שתהיה בחג המולד שזה מזכיר לי חג המולד מגיע עוד איזה שבועיים…"

ירדתי למטה כששמעתי דלת נטרקת. ידעתי שזה היה הארי. מי זה היה עוד יכול להיות?
"הארולד!" צעקתי.
ראיתי את ג'קסון בעודי יורדת למטה, הייתה ללי הבעת פנים של 'מה אתה עושה פה, קיבינימט?'
"היי." הוא אמר כשהבחין בהבעת הפנים שלי.
"אתה תעשה כל דבר בשביל להיפטר ממני,אה?" שאלתי את הארי. "היי." השבתי לג'קסון בינתיים. זה היה הפעם השלישית שאני רואה אותו בכללי ופעם שנייה היום. שיא חדש…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך