O.G

פרק 17:"כולם לעמוד להכרזת הדין של בית המשפט"

O.G 10/05/2015 598 צפיות 2 תגובות

פרק 17:"כולם לעמוד להכרזת הדין של בית המשפט"
אחרי שבוע של טיפולים קשים וארוכים אוראל במצב בינוני אך ליבו של הנער במצב קשה. כשהגיע הביתה ראה הזמנה למשפטו של "אסרף שנהב" הדוקר אשר תקף אדם מבוגר בביתו בשל ניסיון שוד כושל,המשפט יתבצע בבית המשפט העליון לענייני העם בתחום פגיעה בחיי אדם,בגלל כמות המשפטים גדלו והצטברו במשך השנים הוקמו בתי משפט לכל תחום בניפרד בענייני העם ובענייני הפלויטקה והשלטון היה בית משפט אחד ששמו"בית הדין הגבוה לצדק ורחמים",אז הגיע הנער למשפט שכולו נמשך שנה שלמה בשל שאסרף הצהיר שהוא משוגע ולכן לא יכול להישפט אך השופט שהיה אחרי על התיק נקרא"איש הצדק" כי שום תיק אצלו לא נסגר בלי דין הצדק שצריך להתבצע וגם הפעם אחרי שנה במשפט האחרון הקדלן נעמד ואומר:"כולם לעמוד להכרזת הדין של בית המשפט " וכולם נעמדים ושקטים כל כך שהיה אפשר לשמוע את כנפיו של הפרפר שהתעופף בחדר ופשוט אותו פרפר התיישב על הראש של הנער ואז "איש הצדק" פתח את פיו ואמר:"חברה דבר ראשון,הנאשם אסרף שנהב….נמצא אשם וישלם את כל הטיפולים שיזדקק אוראל שנעמדים לבנתיים על סך מיליון דולרים ויכנס לכלא למשך עשר שנים ללא שחרור מוקדם של משאל עם ולא של הנשיא ולא של שום גורם כולשהו וגם ללא ניקוי שליש על התנהגות טובה" אסרף לא נשאר חייב וענה לשופט:"מה זה??לא עושה כלום מגזר הדין הזה" והשופט רק הסתכל עליו במבט קר ואמר:"לא שפטתי אותך לעונש מוות רק בגלל שאני רוצה שתסבול על מעשייך ותבין את החומרה של הדבר שנעשה לאוראל".


תגובות (2)

הכתיבה ברורה ומעניינת אך אם זאת יש בעיית אמינות קשה בצורה בא השופט מדבר. הייתי ממליץ לך לקרוא קצת פסקי דין מהחיים האמיתיים, זה יוכל מאוד לעזור.

10/05/2015 11:35
O.G O.G

חחחח תודה רבה וכן אני יודע אך אהיה אמיתי איתך ואגיד שמוחי וליבי רצו שהוא ידבר בשפה הזאת

15/05/2015 08:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך