kinerete8
מקווה שתאהבו!! חג שמח!!

פרק 17- המפקדה-

kinerete8 07/10/2012 682 צפיות תגובה אחת
מקווה שתאהבו!! חג שמח!!

המעלית נפתחה ומול ישי נראה חדר קטן כשהוא נכנס כרוז אמר ברוך הבא ישי קרוב היו שם מעט אנשים ורובם עבדו במחשבים ולא הזיז להם שהוא נכנס ובניהם עמד אותו איש שניגש אליו מיקודם בפיצרייה והוא התקרב אליו.
"השגת את זה??" הוא שאל אותו.
"כן" הוא אמר והוציא את הפתק שבו הוא כתב את המספר שלו ואותו אדם לקח את הפתק.
"כל הכבוד עכשיו נוכל לעקוב אחריו ואחרי כל השומרים שנמצאים תחת חסותו" האדם אמר.
" זאת אומרת שאנחנו נוכל להציל את ליטל??" ישי שאל.
"אם המידע הזה אנחנו נוכל לדאוג שברגע שהיא תופעל אנחנו נוכל למנוע שינצלו אותה לרעה ואלי אפילו להוציא משם!! וסוף סוף להפגיש אותה עם האחים הקטנים שלה!!" האיש אמר.
"כן אבל אתה לא מבין אני כבר לא יכול לשקר לה כל פעם שהיא שואלת אם אני יודע משהו חדש על האחים שלה!!" הוא אמר.
"אתה חייב לעמוד בזה!!" הוא אמר ונורות התחילו להבהב.
"מה קרה??" ישי שאל.
"הסוס הופעל ויש לנו את המקום הימצא שלו אנחנו חייבים להקדים אותם והביא אותו לכאן!!" אמר האיש.
"אני בא אתך!!" אמר ישי ויצא אחריו.
"אוקי" הוא אמר והם יצאו במהירות ונכנסו למכונית שלו והם במהירות נסעו.
"רגע לא הכנתם לו את השומר!!" ישי הזכיר לו.
"לא עכשיו ישי!! אתה תבין הכל כשנגיע" הוא אמר והוא עצר את המכונית ושניהם ירדו ממנה.
"עדן.. עדן" הם קראו לו והם הגיעו לעברו.
"מי אתם ?? מה אתם רוצים??" הוא שאל במהירות.
"אני הוא אלישיב ירקון" האיש אמר ברקות.
"זה לא יכול להיות זה השם של אבא שלי!!" הוא אמר "רגע אתה?? הוא??" הילד שאל ואלישיב הנהן והילד מהר חיבק אותו.
"לאן נעלמת??" הילד שאל עם דמעות בעניו.
"אני יסביר לך הכל במקום בטוח אוקי??" הוא שאל אותו.
"אוקי" הילד אמר והוא הלך איתם לרכב והם נסעו בחזרה למפקדה.


תגובות (1)

תמשיכי! =)

10/10/2012 12:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך