פרק 2 (-;

כותבת ראשית[: 25/08/2012 605 צפיות 9 תגובות

.אליסון ? אליסון ? קומי ! ' צעקה אמא מהסלון. אוח מה הבעיה של המשפחה הזאת לבוא לחדר שלי ולהעיר אותי בחדר ?' קמהההההההההההההה ' צעקתי בחזרהג'ימי נכנס לחדר שלי יאללה יאחות בואי נלך ביחד . אני : ' גימי ? סתום 'ג'ימי זרק אלי כרית .קמתי וצרחתי צא מפה !!!!ג'ימי הסתכל אליי אליי ככה O_O .מה יש לילד הזה ?הסתכלתי אל עצמי .בלאטטט הייתי עם חזייה ותחתוניםםםםם ><צא מפהההההההההוא יצא מהראומיגאד איזה פאדיחה !התלבשתי מהר מהר ויצאתי.ג'קסון הסיע אותי . יצאתי מהמכונית .הסתכלתי אל הפלאפון והתנגשתי במישהו.הנה הילד שהתנגשתי בו :http://weheartit.com/entry/29885227/via/malildאני : ' אופפס וואי ממש סליחה . אני.. אני ילך עכשיו 'הוא : ' חח לא זה בסדר. אני ג'וש (-; מי את ? 'אני : ' אני אליסון (-; 'ג'וש : ' אליסון .. (-; בואי נלך ? 'הוא הביא לי ידהבאתי לו את היד וחייכתי .פתאום איזה אחת התקרבה אליי ואמרה לי : ' עזבי אותו ימכוערת 'הנה היא : http://weheartit.com/entry/31260165/via/CuteWolfחחחחח עאלק אני מכוערת. D:גו'ש : מה יש לך אנה ? תירגעי . 'אנה : ' מה.. כבר שכחת אותי ? 'ג'וש : ' כן זאת חברה שלי . יש לך בעיה ? 'אנה : ' תוכיח שזאת חברה שלך . 'ראיתי שג'וש לא ידע מה לעשות אז לא יודעת מה חשבתי לעצמי אבל נישקתי אותו .


תגובות (9)

יותר מידי קישורים

26/08/2012 08:18

הסיפור נראה לי נחמד אבל באמת לא צריך קישורים גם ככה אי אפשר להכנס אליהם וטיפ קטן :תרדי שורה מתי שיש סוף משפט.זה יעזור לך מאד לסדר וגם לקורא להבין יותר.בהצלחה בהמשך!:)

26/08/2012 08:20

(:

27/08/2012 08:42

יש לי הערות בנוגע לסיפור שלך -,-'
1 – אל תעשי סמיילים , מאמי את לא בצ'אט בפייסבוק .
2 – אל תעשי אותיות כפולות , שוב – זה לא פייסבוק !
3 -במקום לעשות –
ג'וש :'בלהבלהבלה'
תעשי –
"בלהבלהבלה" אמר ג'וש .
4 – תאריכי את הפרקים , כי אם את לא מאריכה זה הופך להיות פסקה ולא פרק .
ואת לא חושבת שהעלילה שלך מתקדמת מהר מדי ?
ועוד משו – תרדי שורה מתי שסוף המשפט מגיע .
לולים…

קורן ביבר מהון .

27/08/2012 08:54

לא באלי להמשיך את הסיפור סתם כתבתי דברים מרוב שעמום אל תידאגו אני לא אמשיך

27/08/2012 09:23

תעשי מה שאת רוצה אבל חבל , הסיפור היה חמוד מאוד :/

27/08/2012 09:29

אחותי הסיפור לא היה גרוע קודם כל רק צריך כמה שיפורים פה ושם והכול יהיה בסדר.
כשאת כותבת משהו תקפדי לשמור על גאווה בסיפור שלך.
'אני כתבתי סיפור ואני גאה בזה!' את צריכה להראות שאת יודעת לכתוב ואת יכולה לשנות מתי שצריך.אבל כמובן שאני לא אכפה עלייך להמשיך…
וואי יצאתי פה במבי נתניהו…

27/08/2012 09:37

אז את ממשיכה ? :O

27/08/2012 09:38

אוווליי……..
לא ניראה ליי
אבל עים אתם רוצים אז בשימחה ובששון קוולולוללולווללולולולולו מסיבה (;

28/08/2012 12:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך