פרק ג- יום שישי חלק א':

kinerete8 11/08/2012 626 צפיות תגובה אחת

אבל בשביל לספר מה קרה.. אני אצטרך לחזור קצת אחורה ליום שישי אחד באמצע גיל 14 ששם הכל התחיל…
יום שישי בבוקר:
הדר ישנה בחדר שלה ושל ליאל השעה הייתה כבר 8:30 והיא המשיכה לישון עד שהיא הרגישה שמיליון כריות עפות עלייה היא הניפה מעלייה את השמיכה ונשכבה על הצד בהתגוננות עד שהיא הרגישה שהכרית שלה נמשכת ממתחת לראשה ואז היא קמה.
"למה הערת אותי?? היום יום שישי לא צריך לקום מוקדם!!" היא אמרה בקול עצבני.
"טוב.. סליחה.." אמרה ליאל "אבל דורון ביקש שאני יעיר אותך כי הוא צריך לדבר איתנו!!" הוסיפה.
"מה קרה משו??" היא שאלה ותוך כדי התמתחה.
"אני לא יודעת הוא לא מוכן לספר עד שכולנו נהייה שם!!!" היא אמרה." אז תתארגני מהר!!" הוסיפה ויצאה מהחדר כמו רוח סערה הדר קמה מהמיטה והתארגנה היאהתלבשה במהירות וסידרה את השיער וירדה למטה היא הגיעה לסלון והיא שמחה לדעת שהיא לא האחרונה להגיע!! היו עדיין חסרים סהר ונעם וגם דורון לא היה שם היא לא הבינה כלום אבל היא התיישבה ליד דן והם התחילו לדבר כמה דקות אח"כ הופיעו גם סהר ונעם ואחריהם גם דורון הוא נעמד מולם והתחיל.
"אני מצטער על ההתראה הקצרה אבל זה ממש דחוף!!" הוא אמר.
"קרה משו??" הדר שאלה.
"לא.. לא.. אני פשוט צריך להודיע משו.." אמר.
"מה כל כך חשוב שלא יכול לחכות לאחד עשרה ??" שאל בעייפות סהר ופיהק.
"אז ככה .." הוא התחיל. "אני צריך להודיע לכם ש…"
המשך בפרק הבא…


תגובות (1)

חשוב לי מאוד לדעת מה אתם חושבים על הסיפור!!

13/08/2012 04:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך