פרק 4 -פרק המשך ל”החיים שלה משתנים”

K.A.L.M.A.L.A.S 11/08/2020 384 צפיות תגובה אחת

"היה ממש כיף אתמול! ואמא שלך, בשלנית על!!" יותם אמר בהתלהבות והסתכל מבעד לחלון הרכב של יער.
יער חייך. "אבל היא הכינה רק אורז ותפוחי אדמה.."
"ועוֹף!" סאלי התפרצה לשיחה. היא לא הייתה נותנת ליער להחסיר פרט חשוב כזה.
"נכון.." יותם מילמל. הוא עדיין לא שכח את מה שקרה אתמול בלילה. הוא היה נבוך כל כך שהוא אפילו לא הסתכל על סאלי בארוחת הבוקר.
אחרי שלוש דקות של נסיעה שקטה יער אמר, "יותם, מה רצית ממני אתמול בלילה יא קרציה?"
"א… הייתי רעב.." יותם אמר.
"נו? איך זה קשור אליי?" יער שאל.
"מה נו? לא היה לי נעים להסתובב בבית שלא שלי בלילה. התכוונתי לבקש ממך שתביא לי כמה חטיפים.. " יותם אמר.
"מה יש לך? mi casa es tu casa(הבית שלי הוא הבית שלך)" יער אמר ליותם בהנד ראש.
"עדיין," יותם אמר. "השעה הייתה מאוד מאוחרת.."
"נו אז? אכלת בסוף?" יער שאל.
"אה.. כ-כן.. לקחתי כמה חטיפים.." יותם אמר וגירד בראשו.
"אה.. ידעת איפה החטיפים אמורים להיות?"
"לא, סאלי עזרה לי.." יותם אמר ונזכר בנפילה של סאלי. הוא פזל אל סאלי שציירה על חלון הרכב סמלים משונים.
"מה את עשית ערה בלילה?" יער שאל את סאלי.
"אה? אני? א.. כשיותם הלך למטבח, הוא עשה רעש. אז אני חשבתי שזאת רוח רפאים, לקחתי עציץ ועקבתי אחריה. אבל בסופו של דבר זה היה יותם…" סאלי אמרה בדיכדוך. היה זה נשמע כמעט כאילו היא מבואסת מזה שרוח הרפאים המסתורית הייתה בעצם יותם.
יותם האדים מאיזו סיבה לא ידועה. אבל לא סאלי ולא יער שמו לב לזה.
יער צחק. "סאלי, את הבן אדם הכי מטומטם שאי פעם פגשתי!"
"מה?? אני?? אני האדם הכי אינטליגנטי שאי פעם תִפְגַש בחיים שלך!!" סאלי נופפה ביד שלה באוויר, מה שגרם לצחוק של יער להתעצם.
"מי לעזאזל חושב שיש לו רוח רפאים בבית ועוד רודף אחריה עם עציץ??"
"אדם אינטיליגנטי!" סאלי אמרה.
"ביי מעצבן" סאלי אמרה וטרקה את דלת הרכב של יער. היא עברה דרך שער בית הספר שלה. השעתיים הראשונות שלה מתחילות עוד עשר דקות.


תגובות (1)

הרבה יותר טוב.
התרחשות אחת, עם התחלה ברורה וסיום ברור.

לקחת את ההערה שלי לקיצוניות השניה. אם ההתרחשות מצדיקה זאת, גם חמש עשרה דקות קריאה הן בסדר. עדיף פחות.
נסי לקרוא את הסיפור של מקס; כל פרק שלו לפחות עשרים דקות, אבל הקריאה קולחת. אין רגע משעמם.

יותר מדיי שימוש בשתי נקודות. יש נקודה לסוף משפט, ויש שלוש נקודות לקטיעת שטף הקריאה. אין שתי נקודות!

"בה[י]נד ראש" – עם יו"ד.
"שאי פעם תפג[ו]ש" – עם וא"ו חולם או אפילו חולם חסר. בוודאי לא פתח.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

12/08/2020 19:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך