kinerete8
מאוד חשוב לי לדעת מה אתם חושבים!!

פרק ו-שרים ורוקדים ובקיצור נהנים:

kinerete8 15/08/2012 681 צפיות תגובה אחת
מאוד חשוב לי לדעת מה אתם חושבים!!

הדר ועדן יצאו מהחדר וניגשו לכיוון החדר של דורון הם דפקו על הדלת.
"פתוח" הוא אמר והם נכנסו.
"היי אפשר את המפתח לחדר משחקים??" הדר שאלה אותו.
"כן בטח" הוא אמר ניגש לארון הוציא צרור מפתחות וזרק לעברה היא תפסהאותו והם יצאו וניגשו לחדר משחקים הדר הכניסה את המפתח ופתחה את הדלת.
"מה בא לך לשיר??" עדן שאל והרים את הגיטרה והתחיל לכוון אותה.
"השיר פתיחה של גאליס זה בסדר??" היא שאלה.
"זה מעולה" הוא אמר והתחיל לנגן היא התיישבה לידו והתחילה לשיר:
"אם אתה רוצה לברוח והכל נראה אפור יש מקום בו תראה אחרת את כל הצבעים שרקתחלום אם החיים הם מנהרה של חושך כמו חידה שאין לפתור תרים מבט תסכל קדימה העולםיראה לך תאור תמיד תזכור ישנו מקום בו את לא לבד.. תצרח תרקוד תשיר תקפוץ תן לעצמךלהיות אתה כבר לא בצד לא עוד לבד כל אחד פה מיוחד….".
"אהה.. מה זה??" שאלה ליאל כשמעה את המוזיקה והיא רצה לכיוונה שלהמוזיקה היא נכנסה לחדר משחקים ואחריה נכנסו גם סהר ונעם סהר התחיל לנגן על התופיםודורון ששמע את זה הצטרף גם. הדר ליאל ונעם התחילו לרקוד וכולם נהנו מאוד מהשירהשל הדר. כשהיא סיימה לשיר כולם מחאו כפיים והם הפעילו מוזיקה וכולם רקדו ודורוןנרגע כשהוא ראה שהדר לא מתייסרת מהעובדה ששגיא בא ביום שני והיא מצליחה ליהנות הואהמשיך לחשוב עד שהילדים באו ומשכו אותו כדי שגם הוא יבוא לרקוד והוא קם לרקוד איתםכול רקדו צחקו ובקיצור נהנו עד הרגע האחרון!!


תגובות (1)

מתי יש המשך???? אני חושבת שזה סיפור נהדר ומדהים!
את ממשיכה אותו! נכון?

27/08/2012 10:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך