פשוט לאהוב/פרק ג'

11/02/2013 508 צפיות אין תגובות

עלמה הישירה את מבטה לנוף שנשקף מולה, מרבדים של דשא וחול היו לאין ספור, הלילה כבר בישר את בואו כמייחל למוצא פיה, רוח קלילה נשבה על פניה מכסה אותן בקבוצת שער סוררת…עצמה את עינה אט אט מתבודדת עם הזכרונות הצורבים פנימה,משאירה לנשימותיה לחתוך את הדממה…

"לפעמים אני תוהה עד כמה אנחנו אשמים בסבלנו..כמה יש בכוחנו לשנות דברים שמרגישים לעתים בלתי נמנעים"…לחשה,..דרור השפיל את מבטו ומרט פיסות דשא קטנות כמבקש לומר,חלק מתהיותיך תהיותי.

"אני אוהבת לטייל,לבד,להתבודד עם הטבע, לחוש את התחושה שמרחבים עצומים מסמנים לי אנחנו פה בשבילך…מקשטים עצמם בצבעים אין סופיים כיוצרים גלויות משמע מתלבשים לכבודי…ואני שם מסתכלת בשלווה מרגישה אותם מתרפקת עליהם ומחמיאה להם בהילת האושר שנשקפת ממני…."

דרור הסתכל עליה.. לא יכול להוריד את עיניו מאפעפיה העצומות…חש שהם משמרות עולם ומגינות,מחפות על עיניה ,מבקשות לחשוף את הסיפור דרך הצלילים שבוקעים מגרונה..והיא… היה ניראה שמעוניינת להשמיע, לעצמה למרחבים,לשמים וגם לו את אשר על ליבה…

"הטיול האחרון היה אמור להיות עוד זכרון קסום שמוצמד באלבום,הוא תוכנן בקפידה בכדי למצות את ריבוי ההנאה האפשרי, ולשם שינוי הפעם.. דורון אחי הקטן הצטרף,היינו שני אחים.. אוהבים,מסורים ונמרצים רוצים לחבוק עולם ולהנות עד שכרון חושים, להנציח רגעי אח אחות שאולי ומסתבר לא יחזרו"…קולה של עלמה נשבר…

"בואי" שמעה את קולו של דרור אומר בקול שקט …מילה אחת שהיתה בה הזדהות ותמיכה..עלמה לא יכלה לבקש יותר ברגעים אלה,זה כל מה שהיה נדרש עבורה…עלמה התקרבה אליו משעינה את ראשה על כתפו החסונה…וידו נשלחה בהיסוס מלטפת את שערה קלות…

"לפעמים הדממה מלמדת אותנו יותר…." בא נקשיב לה,אמר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך