yarden10
:) נא להגיב!!!
תודה רבה
yarden10

צדדים – פרק 6 חלק א'

yarden10 25/09/2011 781 צפיות 4 תגובות
:) נא להגיב!!!
תודה רבה
yarden10

****

אחרי סוף-השבוע המעצבן הזה שירה גם רבה עם אימא שלה,הן היו אמורות לצאת ביחד ליום כיף, ושוב גלית הבטיחה שהן יצאו ושהן יהיו ביחד וששירה תקבל כל מה שתרצה, אבל מישהו חייבת להרוס לשירה את זה לא? וחצי שעה לפני שהן יצאו דודה של שירה התקשרה ואמרה שהיא חייבת את גלית בדחיפות כי הבת שלה (שדרך אגב היא בת 15) "חולה", הבת שלה חולת אהבה! זה מה שהיא, היא התאהבה בנער מהשכבה שלה ומאז היא לא מפסיקה להשתגע אחריו. דודה רותי, שלא הסכימה לרעיון הזה שהבת שלה תצא עם מישהו שהיא רק בת חמש-עשרה הייתה צריכה את העזרה של אימא של שירה!
(אם אתם חושבים שזה מוזר תרימו ת'יד, לדעתי למבוגרים יש יציאות מוזרות לפעמים)
אם כבר מדברים על חברים ואהבות, ידעתם שלדניאלה היו ארבע חברים עד עכשיו ושכל אחד מהם נתן לה מתנות טובות יותר מהאחר, אבל עכשיו היא רוצה את רועי, וזה לא סוד.
הבעיה היא שרועי היה חבר של שירה, אז נורא קשה לה לראות את המעצבנת הזאת נמרחת עליו או נותנת לו מחמאות כשהוא משחק כדורסל.
אבל הוא לא יהיה חבר שלה… את זה שירה הבטיחה לעצמה.
אבל סטינו מהמסלול די ויותר בואו נחזור לסיפור, דודה רותי לא הרשתה לבת שלה להיפגש איתו והבת שלה היתה כל-כך עצובה שהשיגעון השתלט עליה וגלית הייתה חייבת לבוא לעזור. אז היא התנצלה בפני שירה והלכה והיום כיף נהרס.
מכיוון שנשארה לבד בבית, שירה התקשרה אל רועי והזמינה אותו אליה
"היי רועי" היא היססה.

****

מהצד השני רועי כמעט החליק מהכיסא, הוא היה בטוח שזה מתן שמתקשר להגיד לו שוב לא להתקשר אל שירה, מתן לא נתן לו לנוח.
"היי שירה" הוא השיב "מה שלומך?"
"בסדר" היא השיבה, בדרך כלל היה להם קל יותר לדבר, הכול היה כל כך זורם.
"טוב, אני שמח לדעת" הוא השיב.
"אז…" היא חשבה
"אז…?" הוא השיב וחייך מהצד שלו.
"יש מצב שאתה מגיע אלי?" היא שאלה "אימא שלי לא פה ואני רוצה לדבר איתך קצת, גם כדי שניישר הדורים וגם לשוחח קצת על… אתה יודע מי"
רועי ידע על מי היא מדברת, "אל תראה נואש כל כך" אמרה לו אחותו אתמול.
"תעמוד על שלך, אל תיכנע בפעם הראשונה שהיא תתקשר" אמר לו מתן ושני הקולות המשיכו להציק לו כשענה "בטח, נתראה עוד חצי שעה, בסדר?" הקולות לרגע השתתקו ואז תקפו את רועי, אבל לו לא היה אכפת.
"בסדר" אמרה שירה "נתראה בעוד חצי שעה"

****

כשהוא הגיע שירה שיתפה אותו בכל מה שדניאלה עשתה והוא השתתק ובהה ברצפה.
"יש לך משהו לומר?" שירה שאלה כשראתה את המבט שלו, הוא הסמיק והיא הבינה שמשהו כן קרה. "נו, מה קורה?" שאלה
"אני… אני ידעתי" שירה הביטה בו בזיעזוע
"אתה מה?" היא שאלה
"ידעתי" הוא השיב והפתאום התעניין מאד בשרוכיי נעליו.
"איך?" היא שאלה "דניאלה סיפרה לכולם?"
"לא" היא לא סיפר לשירה שנעה היא אחותו, אבל אסור לו להסתיר ממנה סודות, היא הרי מספרת לו הכל, לא? "נעה אמרה לי…"
"אה!" השיבה שירה בכעס "אז נעה מספרת לכולם במקום דניאלה… כמה בוגר…"
"לא" הוא השיב "דניאלה סיפרה לי בבית שלנו" הוא הביט טוב יותר בשרוכיו כששירה החליפה בין המבט הכועס למבט השואל שלה.. "אמרת בבית שלנו" היא אמרה
"כן" הוא הרים את מבטו והביט בשירה המופתעת "נעה היא אחותי, ובבקשה אל תשנאי אותי, אני ידעתי רק אחרי שהן עשו לך את זה והיא ומתן אמרו לי לא להתקשר כי את כבר תתקשרי ו…" שירה חיבקה אותו חזק ורועי השיב לה חיבוק, זה שהם ידידים אומר משהו?
"אני מאמינה לך" היא אמרה כשנפרדו זה מזאת "אבל… למה לא סיפרת לי קודם?" שאלה
"לא ידעתי איך תגיבי, הרי אני חבר שלך והיא חברה ממש טובה של דניאלה ואפילו התוכנית להפריד ביניהן לא הצליחה לי ו…"
"תחזור אחורה" היא אמרה לו "איזה תוכנית?"
אז רועי סיפר לה מה הוא עשה אתמול בערב, הוא דילג על הקטע שבהה בטלפון, מצפה ששירה תתקשר וכשגמר הביט בשירה.
כשהוא גמר הגיע תורה של שירה, הם הזמינו פיצה ביחד ושירה סיפרה לו על תוכנית הנקמה שלה.
"את מטורפת?" הוא צחק "נקמה? בדניאלה?!"
היא הנהנה ורועי חשב לרגע "בטח, למה לא? הגיע הזמן להחזיר לה ולנעה קצת" הוא גנב את חתיכת הפיצה ששירה רצתה וצחק כשראה את ההבעה הנעלבת שלה, הוא גם הבטיח שהוא בחיים לא יהיה חבר של דניאלה.
שירה סיפרה לו בפרטים על הנקמה ואיך הם יבצעו את התוכנית המפורטת אך לא קשה הזאת, כשגמרה רועי חייך והביט בשירה מופתע "שירה רוזן, לא ידעתי שיש בך צד אפל כל-כך!!"
שניהם צחקו צחוק מרושע כמו בסרטים, זה היה אחד הקטעים שלהם, הם אהבו לעשות את זה כשיש להם תוכניות.
"קדימה בואי נתחיל" רועי קם והתיישב ליד השולחן, לקח עט ודף והתחיל לרשום בנוסח הזה:

"דניאלה היקרה,
את הילדה הכי מגניבה שפגשתי
אני חושב שאני מתאהב בך,
את מקסימה כשאת צוחקת,
הייתי רוצה להיפגש איתך
כדי לחלוק עימך את האהבה שלי…
בבקשה אל תראי את המכתב שלנו,
זה יהיה הסוד שלנו,
חכי לי בתחנת האוטובוס אחרי הלימודים
מחכה- רועי."

שירה חייכה כשקראה מה שכתב ולקחה שלוק מהקולה שלה.
"זה יהיה כיף לא נורמאלי מחר" אמרה לרועי, רועי הנהן וחייך בתגובה.
ויחד הם שוב צחקו את הצחוק המרושע שלהם.


תגובות (4)

מדהים:)
לא הצלחתי לראות אם שינית כבר חלק מהדברים…
שינית?

26/09/2011 06:37

כן, הסתכלת בפרקים הקודמים?
שיניתי והוספתי קטעים.

26/09/2011 08:38

נוווווווווווווווו אני מחכה להמשך!!!!!
למה הוא מתעכב?!
;)
שנה טובה!

28/09/2011 07:06

הוא לא עולה לי… לא אשמתי

04/10/2011 09:23
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך