JustEJ
שניים ביום!
ועוד כמה מוקלדים אך לא באתר.
אני לא יודעת אם מישהו בכלל קורא את הסיפור כבר :-(
אבל למי שכן, שיהנה ;)
תגיבו! זה עושה אותי מאושרת! (ואני ממש אשמח לביקורת בונה)
xoxo,
EJ

צעד אחד קרוב יותר- פרק 8

JustEJ 29/12/2012 563 צפיות אין תגובות
שניים ביום!
ועוד כמה מוקלדים אך לא באתר.
אני לא יודעת אם מישהו בכלל קורא את הסיפור כבר :-(
אבל למי שכן, שיהנה ;)
תגיבו! זה עושה אותי מאושרת! (ואני ממש אשמח לביקורת בונה)
xoxo,
EJ

פרק 8 ~שרלוט~
ביום האהבה הקודם, הדייט של הולדן הבריזה לו, הוא בא אלי וראינו את ׳יום האהבה׳, אחד מהם אמר שם שהוא התחתן עם החברה הכי טובה שלו, והמחשבה הזאת עברה לי בראש, ואני בטוחה שגם בראש של הולדן. יום אחרי זה ברנדון צחק ואמר שהוא יהיה בסוף השושבין בחתונה שלנו.
רגעים כמו הרגע שהולדן בכה על הכתף שלי, גורמים לי לפקפק בזה שאנחנו רק ידידים, אני לא אוהבת את הולדן, כלומר, אני אוהבת אותו עד מוות, אבל לא ככה. המחשבה הזאת עברה לי בראש כבר כמה פעמים, אבל הרגעתי את עצמי, אנחנו לא רק ידידים, אנחנו חברים הכי טובים לנצח, חשבתי. למה ההסבר הזה כבר לא מספק אותי? הרי… ״ שרלוט, תעני לשאלה״ נקטע לי חוט המחשבה על ידי מר הייסטינגס, המורה לספרות. ״מה?״ שאלתי בביישנות. ״ האם הטיפול של שייקספיר בדמויות הראשיות ב׳רומיאו ויוליה׳ מרמז על חוסר אמונה באהבה?״ הוא ענה.
״ ממש לא, אממ… אני חושבת ששייקספיר מראה דווקא שהאהבה מנצחת את הכל, אפילו את המוות״
״ זאת דרך אחת להסתכל על זה, למישהי יש דעה נוגדת לדעה של שרלוט?״
הכיתה שקטה.
״ מה איתך, קיירה?״ הוא פנה לאחת הנתינות של אודרי, היא, לפי התרשמותי, נספחת כזאת, היא לא מדברת, מצד שני, בטח יש סיבה שאודרי בחרה בה.
״ אממ… אני לא יודעת״ היא ענתה בשקט, כמעט בלחישה.
״ בטח שכן, קדימה, קיירה, מה דעתך, שנה שעברה היה לך דעה בנוגע להכל, בטוח שגם השנה״ אמר מר הייסטינגס.
והנה הסיבה שאודרי בחרה בה.
״ אממ… אין לי דעה״ היא לחשה שוב.
״ אני מתעקש״ מר הייסטינגס אמר בקול נחוש.
״ אני מניחה שאני מסכימה עם שרלוט״.
״ וזהו?״ הוא שאל באכזבה. ״ אני בטוח שלא, מה דעתך, קיירה, אני רוצה לשמוע״.
״ אני מסכימה עם שרלוט, במובן מסוים, אבל מצד שני, אני חושבת ששייקספיר סבל מאהבה מאהבה נכזבת, וזה מתבטא גם ב׳המלט׳, אבל אחרי הכל, מוות זה הסוף של כל סיפור אהבה מושלם. שייקספיר הפסיק בשלב מסוים להאמין באהבה, והוא הרגיש שזה חסר פואנטה, אבל עדיין רצה להעניק לנו מעין שביב תקווה״ קיירה אמרה בשקט, אבל בשקט חזק ואמיץ.
״על זה אני מדבר! זה המשמעות של ספרות! השערות מטורפות, פסיכואנליזה לחיים של הסופר! והוספת הדעה שלך! ״ מר הייסטינגס התלהב.
וואוו, הנאום של קיירה, ללא ספק, נותן חומר למחשבה.
מי עשה לה משהו נורא כל כך?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך