עלילת הסיפור עוד כמה פרקים תגיע לשיאה!
עקבו אחרי הפרקים ותגיבו!

צל הגורל- פרק ט'

10/04/2011 656 צפיות תגובה אחת
עלילת הסיפור עוד כמה פרקים תגיע לשיאה!
עקבו אחרי הפרקים ותגיבו!

~פרק ט': על הודעות וטלפתיה~

עשרים וחמש שיניים חדות ננעצו בצוואר הפורה מדם של הילדה, ואפשר לומר שבערך שלוש מאות גרם של דם A+ נשאב. היא רצתה להמשיך לשאוב, אך בראשה הגיעה הודעה טלפתית מאחד ממשרתי צל הגורל, המינוטאור. הצל גרם לאימא להוריד את השיניים החדות מצווארה של הילדה ולהתרחק, ולאחר מכן שמע את ההודעה הטלפתית של המינוטאור:
"אדוני הנכבד", נשמע קול גברי וחזק, "הנער אצלנו, הוא מוחזק בכלא השאול, בתא מספר 999".
צל הגורל התעצבן, זעם, והגיב בטלפתיה בכעס: "מה!? תא מספר 999 הוא התא היחיד שאפשר לברוח ממנו! הוריתי לכם להרוס את התא הזה עד שאפילו לא תישאר ממנו אפילו חתיכת אפר קטנטנה!".
"אדוני היקר, אל תתעצבן, שמענו להוראותיך ומלכדנו את דרך הבריחה, וגם אם יצליח לעבור את המלכודות, הוא למעשה יגיע… אוי לא! אני לא יודע לאן הוא יגיע!".
צל הגורל הגיב בטלפתיה בקולות זעם אך לא במילים, והקשר התנתק.
הוא גרם לאימא להניף את ידיה בצורות מוזרות, ללחוש משהו בשפה זרה, ובעזרת זה, כל מה שהיה בטווח של חמישה עשר קילומטרים מהאימא/ צל הגורל קפא.
האימא יצרה באוויר כדור בדולח מוזהב ואמרה:
"הראה את מעשיו של תום ווילסון, כלא השאול, תא 999", ועם מילים אלו הכדור המוזהב נעשה שקוף יותר ויותר. בהתחלה ראתה האימא את השתקפותה, ולאחר מכן ההשתקפות הראתה את בנה היקר, תום, וכל מעשיו. צל הגורל צפה במה שכדור הבדולח הראה דרך עיניה של כריסטינה ווילסון.

***

X=515… לא זה לא זה… A+B=C+5… לא זה גם לא זה..
חיפושיו של תום נערכו כמה דקות, מכיוון שהקירות היו מלאים בנוסחאות קשות ומסובכות, שעל פי מה שתום חשב, גם בכיתה י"ב, הוא לא היה מבין אותן.
בסופו של דבר, הוא מצא את הקטע בקיר שעליו כתוב X=999.
הוא דפק עליו כמה פעמים, אך לא קרה כלום.
הוא דפק בחוזקה ועוצמה רבה, אך זה לא עזר. ידיו דיממו ונעשו אדומות, אך הוא לא וויתר. אם זה מה שיציל אותו, הוא חייב להצליח.
'אני אחבוט בזה עם הכתף. בשלוש!', חשב.
תום התרחק מספר צעדים מהמשוואה, בעוד שמע את אחד מהשומרים צועק, "מה זה הרעש הזה?!", ואת צעדיו המתקרבים.
'אני חייב לעשות את זה מהר!",חשב.
אחת..
הצעדים היו קרובים עד סנטימטרים ספורים..
שתיים..
"אתם תיתפס עכשיו! פרחח קטן!".
שלוש!
תום זינק על המשוואה עם כתפו, ואכן, הוא ניצל.
כל ארבעת הצלעות של האות "X" גדלו, הסתובבו, והתוצאה הייתה מלבן בקיר, שנפתח, ויצר מעין מנהרה צרה וארוכה.
השומר בדיוק הגיע, ודחס את המפתח לחור המנעול של הסורגים שבתא.
'זו ההזדמנות שלי!', חשב.
הוא קפץ אל תוך החור הקטן, והצליח לשמוע את קולו של מרציוס צועק:
"בהצלחה, גבר!".
***********************************************************************************************

המשך בפרק י'!

הערה: אל תתבלבלו בין כריסטינה ווילסון לאימא לצל הגורל ולצל, אם לא הבנתם הצל (צל הגורל) השתלט על גופה של האימא, ששמה הוא כריסטינה ווילסון.


תגובות (1)

אמרתי לכם שמעכשיו הפרקים יהיו ארוכים!
להגיב!

10/04/2011 10:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך