אני יודע, הפרק היה קצר יחסית, אך כך זה הסתדר בעלילה.. אנא דרגו 5, הגיבו, ובהתאם, מהירות העלאת הפרקים שלי תעלה!
הפרק הבא ייספר על תום- מה קרה בדרכו אל הטירה? במי פגש? האם קיימות בגידות נוספות? כל זאת, ועוד- בפרקים הבאים.

צל הגורל- פרק י"ג

13/04/2011 552 צפיות אין תגובות
אני יודע, הפרק היה קצר יחסית, אך כך זה הסתדר בעלילה.. אנא דרגו 5, הגיבו, ובהתאם, מהירות העלאת הפרקים שלי תעלה!
הפרק הבא ייספר על תום- מה קרה בדרכו אל הטירה? במי פגש? האם קיימות בגידות נוספות? כל זאת, ועוד- בפרקים הבאים.

~פרק י"ג: על מזימות ובגידות~

בינתיים, כאשר תום ווילסון מדבר עם הנסיכה קרוניליה, מה שקורה בממלכת השאול…

"אין. לנו. זמן! תכין את הצבא! היחידות הכי גבוהות! שלוש מאות מדוזות, חמש מאות מינוטאורים, ו- אני יודע שזה ממש ממש יקר, אבל- עשרה דרקונים! אני רוצה שהכול יהיה מוכן בעוד שעה קלה! בעוד עשרים וארבע שעות אני רוצה את גופתו של הנער הזה בבית הקברות המסריח!", צעקה אמו של תום, כאשר צל הגורל אומר לה מה לומר, "זו התכנית- איתרתי אותם כבר, הם נמצאים בממלכת אוסטריון, אנחנו נחסל כול אחד מהתושבים המטומטמים שם, כי הם לא מבינים שעידן ימי הביניים נגמר לפני.. לפני.. לפני מספיק זמן! כסחו אותם, ואז אני רוצה גם את הנער!".
"כן, אדוני!", השיב המינוטאור הגדול, והחל לחלק פקודות לכל יצור חי שזז.
לאחר מכן, הלך המינוטאור, לאזור שעל הדלת שמפרידה בינו לבין המקום שממנו הגיע המינוטאור נכתב: "שיותם", למרות שהיה אמור להיות כתוב "שירותים", אך כמה אותיות נמחקו או החלידו.
כשנכנס לשם, הוציא מכיס המכנסיים הצבאיים שלו כדור בדולח, ודיבר לתוכו:
"הו, נסיכתי, האם את מקשיבה לי, קרוניליה?", שאל.
לאחר מספר שניות הופיע פרצוף הנסיכה, שקוף למחצה, על הבדולח, בפנים מפוחדות.
"מינוטאור? אוי לא, אל תפגע בי!", הגיבה.
"הו, לא, אני לא מינוטאור, אני אחד מנתינייך!", אמר ובהנפת יד, פרצוף המינוטאור המחריד בעל שתי הקרניים השתנה לפרצוף איש רגיל, "רק רציתי להזהירך ואת הנער! אני אנסה ליצור בלבול במלחמה! שנים אני בשאול, מחכה שתחזרי! אז אנא, תני לי לעשות זאת!".
"אוי, אתה לא מבין כמה אסירת תודה אני לך. עשה כמה שאתה יכול! הנער כבר בדרכו אל טירת מלך אוסטריון! נראה מי יעזור לו שם!".
האיש רצה להמשיך לדבר, אך הוא שמע צעדים מתקרבים, לכן במהירות, שם את כדור הבדולח במכנסיו, ובהינף יד, נעשה פרצופו למינוטאור מחריד.
"למה אינך ממשיך לעבוד?", אמר האיש המחופש למינוטאור.
"אל תדאג, גבר, גם אני מושתל כאן, אז איך נחבל בתכנית הצל?", הגיב המינוטאור שנכנס, ובהינף יד, נעשו פניו כשל איכר תמים.

***

באותו זמן בדיוק, רק בכלא השאול, תא מספר 998, מרציוס לוניארו..

"כמה זמן לוקח לנער? הוא כבר שכח אותי? הוא יכול לזכור את זה, כי אני שחררתי אותו. ואני- אנקום.", אמר מרציוס לוניארו, וחבט בקיר באגרוף חזק כל כך, שהתקרה העיפה עליו פירורי צבע דהוי.
***********************************************************************************************

המשך בפרק י"ד!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך