יש לי כמה דברים לומר:
1. תודה ליובלוש, הנה, הפרק הזה והקודם נכתב על מה שרצית. :)
2. רוצים לדעת למה אביגיל התחרטה על נשיקתה עם תום? תקראו את הפרקים הבאים!
3. תגיב תמיד תמיד תמיד!!!!

צל הגורל- פרק י"ח

15/04/2011 638 צפיות 4 תגובות
יש לי כמה דברים לומר:
1. תודה ליובלוש, הנה, הפרק הזה והקודם נכתב על מה שרצית. :)
2. רוצים לדעת למה אביגיל התחרטה על נשיקתה עם תום? תקראו את הפרקים הבאים!
3. תגיב תמיד תמיד תמיד!!!!

~פרק י"ח: התקפה או הגנה?~

צבא המפלצות המשיך ללכת.. תום ואביגיל צפו בצבא הולך לכיוונם וצללו במהירות אל תוך פנים העץ כדי להתחבא. הם חיכו שם עד ששמעו שקולות הצעדים עברו. בינתיים, כשחיכו, המשיכו את שיחתם..:
"אני מניחה, שמכאן אנו מבינים ששנינו מחבבים אחד את.. השני.. אז..", אמרה אביגיל.
תום לא ענה. הוא לא רצה לפחות. זה היה מביך מדי, אבל לפחות עכשיו ידע איך היא מרגישה כלפיו.
הדקות הבאות היו שקטות, אך לוו בקולות הצעדים שאט אט מתרחקים.
ואז.. זה קרה. לא ידוע איך, אולי בגלל האווירה, הפחד, והמודעות למה שמרגיש האחר כלפי השני. זה קרה.. יותר נכון, היא קרתה.. הנשיקה. אביגיל בהתה בעיניו של תום, התהפנטה מיופיין, וקירבה את שפתיה אל שפתיו. אין ספק שזה היה הרגע המדהים ביותר בחייו של תום ווילסון. שפתיה היו מתוקות כל כך, ושניהם נהנו. עתידם נחרץ. הכל היה מושלם. עד שמשהו, ניפץ את האווירה הרומנטית של הנשיקה שנמשכה חצי דקה.
מה שניפץ את האווירה הייתה יד ענקית, של מינוטאור, יצור בעל קרניים ענקיות, מסתבר, שהוציא את העץ משורשיו אל האוויר. תום לא שם לב, והמשיך את הנשיקה, בניגוד לאביגיל ששמה לב, בעוד איך. היא הפרידה את לשונה משפתיו, צעקה: "תום! רוץ!", ורצה ביחד אתו אל עץ אחר.
כמובן שהמינוטאור הענק עקף אותם בשלושה צעדים שבשבילו נקראו "קטנים", אחר כך הוא הרים את שניהם עד כדי כך שהם נמחצו אחד על השני, וכן גם שפתיהם נמחצו אחד על השני, וזו הייתה הנשיקה האחרונה לפני ששניהם התעלפו מרוב הדף המחיצה.

***

בזמן שהתעלפה, חלמה אביגיל..:

חלומה היה ברגע מאושר ביותר, היא ניגשה אל ג'ון, אהובה, (לשעבר), ונישקה אותו. הנשיקה נמשכה נצח, עד שלפתע פתחה את עיניה וראתה שהיא מנשקת את שפתיו של תום. מכיוון שזה חלום, אז בדרך כלשהי היא לא הרגישה בהחלפה, והמשיכה לנשקו ללא הפסקה. היא הייתה מאוהבת בו עד גבול שמיי ממלכת אוסטריון. ואז, שפתיו התנתקו משפתיה, והתרחקו. הוא צעק משהו, אבל היא לא שמעה. ואז ראתה את מה-שמו לוקח את תום אתו, ונעלם. היה הבזק אור לבן, ואז היא מצאה את עצמה במקום אחר לגמרי.
היא הייתה על חוף הים, כשלידה רוכן על הברכיים ג'ון, ואומר, "אביגיל, התינשאי לי?". הוא פתח את הקופסה שהייתה על ידו, ובתוכה הייתה טבעת שאליה צמוד יהלום ענק, ועל היהלום נוצרה השתקפות של, מי אם לא אחר, תום ווילסון. השתקפותו של תום לחשה, "לא.. אל תעשי זאת.. אני מחבב אותך.. אני..".
היא הסתכלה על ג'ון במבט מפוחד, ומבטה היה מפוחד עוד יותר, כאשר יצאו תולעים, עכבישים ונחשים מכל חורי הפרצוף של תום: העיניים, הנחיריים, הפה והאוזניים.
היא התעוררה מהחלום מתנשפת ומזיעה. רק שהיא לא הייתה על מיטתה, אלא על יד ענקית של מפלצת שהולכת ועל ידה תום, שמדבר מתוך שינה: "אביגיל.. אני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר.. אביגיל..".
אביגיל שמעה את מה שאמר מתוך שינה, שמה אצבעות באוזניה כתגובה למה ששמעה, והחלה לבכות ולהתחרט על הנשיקה שקרתה קודם..
***********************************************************************************************

המשך בפרק י"ט!


תגובות (4)

וואו מהמם מדהים פשוט מושלם פרק מדהים ומותח אהבתי מאוד תמשיך!!!
ואני שמחה שלקחת את הערה שלי כביקורת בונה…

16/04/2011 13:34

וואו
הסיפור שלך יפה
אתה כותב ממש יפה
קראתי את כל הפרקים
אבל קצת הסתבכתי ;]
לא כל כך ברור….
אולי כדאי שתכתוב יותר פרטים מי זה מי…
מקווה שלא תיקח את זה קשה אלא כביקורת בונה ~_~

16/04/2011 22:11

תודה לכולם, ולקלואי-
האם את יכולה לפרט מה לא הבנת? אולי אוכל לעזור.. :)
ודבר אחרון- ראיתם שבפרק ט"ז יש יותר מ-1000 צפיות! לא ייאמן!!!!!!!!
writer123.

17/04/2011 07:57

מצטער כולם,
בעקבות החג, הפרקים הבאים ייצאו בליל יום שני או יום שלישי.
מצטער וחג שמח,
writer123.

17/04/2011 16:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך