להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב!

צל הגורל- פרק י'

10/04/2011 638 צפיות 3 תגובות
להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב! להגיב!

~פרק י': החידה~

תום ווילסון התקדם האורך המנהרה הצרה ולא הבין בכלל על איזו חידה בדיוק מרציוס דיבר.
כמובן שלאחר זחילה של עשרות מטרים בדרך מפותלת, שבאמצע תהה אם זה מוביל לאנשהו, הוא הגיע לתשובתו.
הוא הגיע למבוי סתום, אך ניצב שם קיר שעליו כתובות המילים:

"הגעת אל קיר החסימה!:
את החידה המצויה על קיר החסימה,
התשובה תפתח את הדרך לחירותה,
של הנסיכה קרוניליה בכבודה ובעצמה.
התשובה היא מילה,
שאם תקרא בשמה,
היא תפר את תורתה,
ותפתח את דלת החסימה".

'יופי של חידה, מאיפה הבאתם אותה? היא כתובה ברמה גבוהה כל כך של עברית.. טוב אנסה לתרגם אותה..',חשב תום בעודו מתעצבן.
"הגעת אל קיר החסימה!, טוב זה בטח אומר שמה שאני נמצא מולו ברגע זה הוא קיר החסימה..,
את החידה המצויה על קיר החסימה, התשובה תפתח את הדרך לחירותה, של הנסיכה קרוניליה בכבודה ובעצמה. זה כנראה אומר שאם אפתור את החידה, הנסיכה קרוניליה- מי שזו לא תהיה- תצא לחופשי,
והחלק הבא הוא בטח החידה.", המשיך תום לחשוב, "להפר את תורתה? אולי זה התנ"ך? לא זה לא, כי ממתי כשאומרים את המילה תנ"ך זה מפר את התורה?".
רעשים של מסור חזק במיוחד החלו בצידי הקיר.
"יואו! איזה רעש! רגע- רעש.. רעש! התשובה היא 'דממה'! כי כשאומרים את המילה 'דממה', למעשה מפרים את תורתה, כי לומר את המילה 'דממה' עושה רעש, מה שמפר את ההיגיון שבמילה!".
"דממה!", צעק תום, ולמזלו קיר החסימה נפתח לרווחה, אך שאלה אחת נותרה במוחו:
"מיהי הנסיכה קרוניליה שברגעים אלו שחרר?".

***

באותן דקות בחדרה של לילך ווילסון…

"לא!!! כדור הבדולח לא משקר!", צרחה כריסטינה ווילסון, "אם הנסיכה והנער שוחררו, הכל נהרס! מינוטאור- שחרר את הצבא אל הנסיכה! אני מגיע אליכם ברגע זה!", צרח הצל בטלפתיה, וכבמטה קסם, נעלם כלא היה מחדרה של לילך ווילסון, היישר אל ממלכת השאול.
***********************************************************************************************

המשך בפרק י"א!


תגובות (3)

תמשיךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11/04/2011 09:59

תמשיך זה ממש יפה!

11/04/2011 16:15

הפרק הבא מחכה לאישור. שמח שכולם נהנים ועדיין לא הייתה תגובה רעה אחת!
Writer123.

12/04/2011 09:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך