עלילות "צל הגורל" נמשכות והמתח גובר! כל פרק מרתק יותר מקודמו- כדי להמשיך את הסדרה/ לתת רעיונות/ טיפים/ ביקורות/ עצות פשוט תגיבו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

צל הגורל- פרק ה'

08/04/2011 549 צפיות אין תגובות
עלילות "צל הגורל" נמשכות והמתח גובר! כל פרק מרתק יותר מקודמו- כדי להמשיך את הסדרה/ לתת רעיונות/ טיפים/ ביקורות/ עצות פשוט תגיבו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~פרק ה': מבזק חדשות מיוחד- ילד נחטף~

"כאן ג'ון דרקינסון ורבקה הארלין, והרי החדשות."
הוריו המודאגים של תום ווילסון צפו במבזק החדשות המיוחד לאחר שהותשו לאחר שעוכבו בחקירת המשטרה. הם נתנו לחוקרים את הפרטים על כל מה שתום עשה עד ש.. נחטף.
בבכי רב, המשיכו לצפות ההורים המודאגים בטלוויזיה:
"מבזק חדשות מיוחד- היום בבוקר, בשעה שבע ואחד- עשר דקות נעלם הנער בן ה-14, תום ווילסון מביתו. על פי הראיות עלה כי נחטף, אך נמצא כי הנבל אינו עבר את גבול עיירת סדוויל, העיר שבה שוכן בית הקרבן, תום ווילסון. אם את, אתה, אתם, או אתן, יודעים משהו על המקרה, אנא חייגו למספר המופיע על המסך. בית משפחת ווילסון מציע חמישים אלף שקלים לעוזר הגדול למצוא את בנם היקר. כאן היו ג'ון דרקינסון ורבקה הארלין, המשך שבוע טוב".

***

באותו לילה חלמה אמו של תום ווילסון, כריסטינה, את החלום שחלמה גם בלילה שעבר:
"לא! אתה אינך יכול לעשות לי את זה!", צעקה כריסטינה.
"בוודאי שאני יכול, חמודה.", אמר הקול, "ממש כמו אתמול. השתלטתי על גופך וגרמתי לך לתת לו את השעון, בדיוק כמו שמחר אשתלט עלייך.", המשיך, "כל מה שעליי לעשות הוא לבצע את טקס מעבר הגוף. הבה נתחיל!". לפתע הקול הבלתי נראה קיבל צורה, בהתחלה הוא נראה צל שקוף, אך אט אט הוא נהיה צל גדול, שחור ומבהיל. "אני, צל הגורל, מבצע טקס זה, טקס מעבר הגוף, ומכריז בזאת מעבר של עשרים וארבע שעות אל גופה של כריסטינה ברייב ווילסון!".
גוף הצל הפך קרני אור אשר נשאבו אל תוך פניה של האימא.
"אוי, וכמעט שכחתי- אני מצווה בזאת, אני, צל הגורל, התעוררי מהחלום אל המציאות- כל תנועותייך- נשלטות על ידי- התעוררי!".
אמו של תום ווילסון התעוררה על מיטתה לצד בעלה, אך השונה היה, שמחרוזת הייתה על צווארה, ועיניה היו עיני חתול אדומות שמוכנות.. לטרוף.
***********************************************************************************************
המשך בפרק ו'!

הערה: למי שלא הבין- כריסטינה ווילסון, כריסטינה ברייב ווילסון, ואמו של תום ווילסון הן אותו אדם, רק פשוט סיפרתי עליהן מנקודות מבט שונות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך