היי אני אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הסיפור ...

צעקותתתת

16/05/2013 555 צפיות אין תגובות
היי אני אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הסיפור ...

שקטטט ! שמעתי מעקה מתוך חדרי היתי לי באיפון שיחקתי בפאן ראן ופתאום הצעקה הזאתי ! איזה שכנים !!! ואז שמעתי משהו נשבר בטח אגרטל שנשבר לשכנים האלה אחר כך שמעתי אישה צועקת אבל באמת תתנהג בבגרות ואז עוד משהו נשבר כמה צעקות ואז בכי של ילדה שעמעתי דלק נטרקת ואז בכי חזק עברתי לא מזמן לבהית ספר חדש גרנו בתל אביב יש לי איפון חמש עם מגן של לונדון אני בכיתה ו וקוראים לי גלית היתי היום בבית הספר ובשיעו רהיסטוריה כל הזמן חשבתי על מה שקרה בבוקר על הצעקות ששמעתי והבכי של הילדה גרם לי צמרמורת לא התרכזתי ואז שמעתי :" גלית גלית … יש משימה על הלוח .."

אחרי הבצפר הלכתי ברגלך ךושמעתיח את הבכי של הילדה היא נכנסה לאותו היה שם איש כנראה אביה שמעתי את הבכי הזה רציתי הילדה נכנסה למכונית ואז הבחנתי בה זאת הילדה ששיושבת מאחורי זה הבכי שלה … היא כנראה השכנה שלי למחרת בבוקר היתה השעה שש ועשרה קמתי והתחתי להתארגן לבית הספר סידרתי את התיק שמתי את הקלמר התלבשתי עשיתי צמה לצד שמתי את הסיכה של הפרח האהובה עליי שתיתי מים וקפצתי למיתה הדלקתי את האיפון שיחקתי שוב בפאן ראן

"מיכל ! " שוב צעקה ! הילדה בכתה נטרקה דלת בחוזקה.. ואז האישה צעקה אבל איציק אתה לא מבין ! "זה לא מה שאתה חושב באמת " ואז כל חזק של איש אומר :" הכל בגללך " והוא זרק משו שמעתי משהו נשבר ואז הילדה בכתה ממש והאישה ענתה :" תסתכל מה עשית שברת לה את האיפון" עוד דלת נטרקה הילדה בכתה ובכתה ואז האישה אמרה :"הילדה חוסכת חודשים כמעט שנה וחצי ושברת לה אותו ?!"

הילדה לא הגיעה לבית הספר גם ביום למחרת וגם אחריו וביום הרביעי היא הגיעה היה נראה כיאילו בכתה לפני רגע היא נגבה את הדמעות והתחילה לקרוא ספר

פניתי עליה ..אמרתי לה :"היי אני גלית עברתי לפה לפני שבוע …את בכית מה קרה ?" יצאנו מבכיתה והגענו לרכבת המגרש ואז היא אמרה …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך