AnotherDisappointedWriter
ביקורת מישהו? תגובות? הערות? נ.ב. מקווה שאהבתם :)

קול הזאבים- פרק 7

ביקורת מישהו? תגובות? הערות? נ.ב. מקווה שאהבתם :)

טיילור הובילה אותי במעלה המדרגות, לקומה השנייה. היא פתחה את הדלת, והניחה יד על כתפי, מסמנת לי להיכנס איתה. לקחתי נשימה עמוקה, ונכנסתי אחריה.
למען האמת, לא ידעתי למה לצפות. הקומה הזאת הייתה שונה מהקודמת. היא נראתה חדשה יותר. שקי אגרוף היו תלויים מהתקרה, וחסמו חלק קטן מאור השמש שחדר מהחלונות. פופים גדולים היו פזורים במעגל. בפינה הבחנתי במחשב. אה, כן, ובמרכז החדר עמדו מספר נערים ונערות ונעצו בי מבט בוחן.
הלב שלי החל לפעום מהר יותר. טיילור עמדה מאחוריי, ידה עדיין מונחת על כתפי, נותנת לי תחושת ביטחון.
"זאת אמה, והיא חדשה. היא חברת להקה מהיום", היא הביטה בי בעיניה הכחולות- אפורות. "אמה, אלה בריאן, דרו וג'ון", היא אמרה והצביעה על נער בעל שיער ג'ינג'י ועיניים אפורות, פניו מלאים בנמשים. לחצתי את ידו. בריאן. אני צריכה לזכור. לאחר מכן טיילור החוותה בידה על נער כהה- עור, שיערו החום, המזכיר כמעט שחור, מדגיש את עיניו. דרו הושיט את ידו ולחצתי אותה. מבטי עבר לג'ון. שיער חום ועיניים כחולות כהות. לחצתי גם את ידו.
"זאת סקיילר" אמרה טיילור והצביעה על נערה בעלת שיער בלונדיני ארוך ועיניים חומות בהירות, בצבע דבש, שחייכה אליי. לחצתי את ידה.
"נחמד שהצטרפת אלינו. נדבר עוד מעט, טוב?" סקיילר אמרה. היא נראית נחמדה. אולי נוכל ליהיות חברות. מעניין אם אצליח להשתלב כאן. טיילור קטעה את המחשבות שלי בנוגע למציאת חברות. היא נעמדה ליד הנערה האחרונה. "זאת לונה, אחותי הקטנה", היא אמרה. למען האמת, פרט לעובדה שלטיילור יש שיער חום (ומעט אדמדם לדעתי) שמגיע עד לשכמות, וללונה יש שיער שחור ארוך וחלק לחלוטין, ופרט לעובדה שלונה נראתה צעירה מאוד, וטיילור נראתה מעט בוגרת יותר, הן נראו דומות מאוד. אותן עיניים, כחולות שנראות אפורות מזוויות מסויימות, אותו חיוך, אותו המבט. רואים שהן אחיות. לונה חיבקה אותה. הן נראו מאושרות ביחד. שתי אחיות שמסתדרות ביניהן.
"את וויל וג'ייק כבר הכרת אתמול, אז את מכירה עכשיו את כולם", אמרה טיילור.
"ותוכלי לדבר איתם אחר- כך, אבל עכשיו צריך להתאמן. ג'ייק ואני נדריך אותך. בואי לכאן", טיילור הוסיפה והובילה אותי לכיוון שקי האגרוף.
"תני אגרוף לשק. הכי חזק שאת יכולה", היא אמרה.
"אוקיי", אמרתי, אגרפתי את ידי והכיתי את שק האגרוף, למרות שלא הבנתי מה המטרה.
"יפה, את מסוגלת לתת מכות ישרות ויציבות. אבל נצטרך לעבוד על הכוח הפיזי שלך. נצטרך גם לבדוק אותך כשאת זאבה".
"זאבה? איך? ומתי אני אלמד להשתנות?"
"ברגע שתרגישי שאת מוכנה. זה יכול ליהיות אפילו היום, אבל ייקח קצת זמן עד שתלמדי לשלוט בזה לגמרי".
"אני מוכנה", אמרתי. כמה שיותר מוקדם, ככה יותר טוב.
"בסדר. את צריכה לחשוב על עצמך כזאבה".
"אני אנסה" אמרתי, אבל בקושי הספקתי לסיים את המשפט כשוויל התפרץ. השיער השחור שלו היה פרוע, והוא נראה לחוץ, מודאג. הוא ניגש לטיילור בצעדים מהירים. זה בטוח לא משהו טוב. לפי הפנים שלה, נראה שגם טיילור הבינה את זה.
וויל חשב לרגע ואמר "טיילור, את חייבת לבוא עכשיו החוצה. מצאנו בחוץ ציידת. היא ניסתה לתקוף את ג'ייק. עצרנו אותה."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך