aviv811950
מקווה שתאהבו :)

קול מהמצולות/ פרק 2

aviv811950 04/12/2011 626 צפיות אין תגובות
מקווה שתאהבו :)

"התיקים ארוזים אמא" דמעה זלגה מענייה של מאיה "אני יתגעגע אליכם" שמעתי על קולה שהיא הייתה עצובה, אני די חושש לשלומה עכשיו כשאנחנו לא נהיה פה לא יהיה לה לאן ללכת, התחלתי לחשוב על זה שהיא תחזור לעשן, שכל הקורס שהיא עברה יהיה לחינם? אבל ידעתי שאני יכול לסמוך עליה.
"בוא חמוד, המונית כאן" עוד כמה רגעים ואנחנו מגיעים, ראיתי על אמא שלי שהיא לחוצה, למזלי הבאתי לה כמה ספרים שהיא תוכל לקרוא, היא די אובססיבית לספרים, כל ספר חדש שהיה יוצא היא הייתה קונה. לא יודע, אני לא התחברתי לזה כל כך.
"50 בבקשה" זהו ירדנו מהמונית, הגענו לנמל, כל כך הרבה ספינות וכל כך הרבה אנשים, אני לא רגיל לזה אנחנו גרים במקום די שקט,הדבר היחידי שהצלחתי לשמוע זה את קולם של הספינות, הצופר הדהד במוחי, זה הסימן שלנו לעלות לסיפון, עד עכשיו לא כל כך חשבתי על זה, אבל הייתי די לחוץ, אפשר להגיד מאוד לחוץ! כל צעד שאנחנו עושים לכוון הספינה כך הלחץ גובר יותר, עוד צעד אחד ואנחנו עולים, עלינו! נדהמתי לגלות עד כמה הספינה יפה, הכל כל כך מקושט, הרגשתי כמו מלך בארמון, הדלתות בצבע פסטל, המנורות התלויות על התקרה, מאירות את כל החדרים, שולחנות מזכוכית נוצצת, עליהם כלי חרס מגוונים, הכל הלך בנתיים כל כך מושלם, הרגשתי ממש בגן עדן.
אני ואימי נכנסו לחדר האוכל, התיישבנו בשולחן מול החלון הגדול, שדרכו ראינו את כל האוקיינוס,הזמנתי סטייק רציתי להרגיש ממש כמו מלך, הגישו אותו עם סלט וצ'יפס בצד, אימי כרגיל הזמינה רק סלט, "דיאטה, דיאטה" אני לא מבין למה היא אומרת את זה, היא רזה! " חומד,תבקש מהם בבקשה את המלח"
"סליחה, אפשר את ה-המ" אני לא מאמין, לא הצלחתי להוציא מילה, לא האמנתי לזה! זאת.. זאת הנערה מהחלום שלי! לא ידעתי מה לחשוב, רצתי…התחלתי לרוץ לכיוון החדר, אני לא יגיד שלא נלחצתי, כי נלחצתי מאוד! ישבתי על המיטה, מתהפך מרוב המחשבות, עצמתי את עיניי והמחשבות לאט לאט נדדו…
אני יורד למטה, אני רואה אותה, את אותה הנערה המעט בלונדינית עם העיניים הכחולות והחיוך הכובש, הילדים צוחקים, נשמעה צרחה איומה הכל נעצר, הילדים נדמו, נשארתי רק אני בתור חור שחור, מבוהל כמו ילד, התחלתי לבכות, בכיתי כמו ילד קטן. לא ידעתי מה קורה איתי, "היי, היי!!, קום בני","אמא?!" קמתי מהמיטה וחבקתי אותה בחוזקה, "זה היה רק חלום," מאותו רגע הבנתי שמשהו קורה פה, ושאני לא סתם חולם את זה, הדבר היחידי שאני יכול לעשות, זה לדבר עם הנערה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך