hnbbvfcc
כבר פירסמתי את זה,אבל שוב אני מאוכזבת מהתגובות....
מה אתם חושבים?.

קללת הסוד – פרק 3 (עם אני אכתוב 1D כולן יקראו? 0……….0 :( …. )

hnbbvfcc 15/07/2013 549 צפיות 4 תגובות
כבר פירסמתי את זה,אבל שוב אני מאוכזבת מהתגובות....
מה אתם חושבים?.

בכיתי בשקט כמה דקות,הרי אי אפשר שהשכנים ישמעו, ואז שמעתי דפיקה על הדלת, החלטתי לא לפתוח – זאת בטח ה'משגיחה' . אחרי חצי דקה היא דפקה שוב והחלטתי שוב לא לפתוח, צלצול הפעמון בדלת שבר אותי.קמתי והלכתי לכיוון דלת העץ."מי זה?" שאלתי בקול שקט, "ארקיס המשגיח." משגיח? אבא לא אמר משגיחה? ניסיתי להיזכר ולא הצלחתי הכל היה כל כך מטושטש אחרי הסטירה. פתחתי את הדלת וראיתי אותו, נער צעיר בן 20+ ניחשתי, בעל עיניים חומות שקד ושיער בלונדיני קצר, נאנחתי ואמרתי לו בקול קודר:"אני לא צריכה אותך, ביי." וטרקתי את הדלת מול הפרצוף שלו.
הוא דפק שוב, לא הסכים לוותר. חשבתי על מה אבא יעשה לי כשהוא יגלה על כך שלא פתחתי למשגיח. נחרדתי מהרעיון. הדפיקות הפסיקו, הבטתי מהחלון וראיתי אותו שוכב על הערסל שלי. חוצפן, איך הוא מעז?! פתחתי את הדלת ויצאתי לחצר, ניגשתי אליו במהירות וצעקתי "מה אתה חושב שאתה עושה?! זה הערסל שלי!" הוא הביט בי בשתיקה.
הוא המשיך להביט בי במבט הזה שעורר בי חשק להרביץ למשהו, ואז הוא אמר "אבא שלך אמר לי להיות איתך,עם אני לא יכול להיכנס אני לא מתכוון לעמוד בחוץ כול הלילה" אמר ברצינות יתר "טוב תיכנס" עניתי לו בכניעה. אבל רגע! חשבתי אבא שלי נתן לו את הבובה… "אתה אוסף בובות?" שאלתי בפליאה "לא,אני עובד בתיקון שלהן,אבא שלך נתן לי את הבובה שלך כדאי לתקן אותה שתהיה כמו חדשה" שוב דמעות חמות זולגות על לחיי,אני רוצה אותה בדיוק כמו שהיא הייתה איך מישהו יכול לעשות לי את זה? "למה את בוכה יפה?" שאל אותי בפליאה.


תגובות (4)

איפה הוואנדי פה?
סליחה שאני כאילו ככה, הסיפור ממש יפה, באמת, אבל אמרת שתכתבי על וואנדי…
וכן, אם תצרפי אותם פה אני אקרא!
על בטוח!
סיפור מעניין – עם וואנדי – שווה מושלמות!
המשךךךך, ועם וואנדי בבקשה ;-)

15/07/2013 04:55

אמרתי בציניות….כאילו כול הסיפורים כאן עם 1D רואה? את אפילו נכנסת כי היה כתוב 1D בכותרת…..

15/07/2013 05:00

אהבתי.. תמשיכי.. ולא זה לא חייב להיות על וואן די.
זה נשמע טוב :)

15/07/2013 05:19

זה ממש יפה, ועצובי כזה….
מקווה שתמשיכי, עם או בלי וואן די ^^
מקווה שתקראי את הסיפורים שלי ^^
פיצה ^^

15/07/2013 05:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך