hnbbvfcc
אין 1D חעחע סורי.....אבל מה אתן חושבות??? מעניין??
היא דומה לחמור בכלל? חחחחחח

קללת הסוד-פרק 5 (1D)

hnbbvfcc 15/07/2013 659 צפיות 5 תגובות
אין 1D חעחע סורי.....אבל מה אתן חושבות??? מעניין??
היא דומה לחמור בכלל? חחחחחח

אף פעם לא הייתי כאן. בחיים אבא לא הרשה לצאת אפילו מהשכונה ,ראיתי שיוצאת בדיוק רכבת לשיקגו. זאת הייתה ההזדמנות שלי.זה עכשיו או לעולם לא. קפצתי מעל כול המחסומים ושעטתי אל הרכבת. ידי נפגעה בעץ שגדל בסביבה ודם זרם.האדרנלין זרם בדמי ופעם בליבי והייתי על גגה של הרכבת. נאנחתי. ״סוף סוף״ אמרתי לעצמי. התיישבתי על הגג, וחשבתי לעצמי – מה יהיה עכשיו? כשאני יגיע לשיקגו – מקום שאף פעם לא הייתי בו, איך אני יפרנס את עצמי? דרך ציד? שמעתי שליד שיקגו גדלים יערות – או שאולי זה קרה לפני אלפי שנים? כל כך הרבה שאלות היו לי, כל כך הרבה ולא היה לי אף תשובה ברורה. לפתע הרכבת נעצרה בפתאומיות וכמעט נפלתי מהגג אל הצוק שנמצא מצד ימין לרכבת, למה הם עצרו? חשבתי לעצמי בבלבול. הבטתי שמאלה וראיתי בקעות מלאות עצים, שיחים , ציפורים – כל כך הרבה ירוק. לא ידעתי שקיים כזה סוג של מקומות, שמעתי שבני האדם הרסו את המקומות האלה ולא נשארו הרבה. איש לבוש בחליפה מגונדרת בצבע אפור יצא מהקרון האמצעי והסתכל עליי. "מה לעזאזל את עושה שם ילדה? רדי לכאן מיד!" הוא צעק. הקשבתי לו וירדתי לשם, "כנסי" הוא אמר והצביע לכיוון הרכבת. "אני..אממ..אין לי כרטיס.." עניתי לו. "אני יודע, כנסי" הוא התעקש וכשראה שלא זזתי ממקומי הוא תפס בזרועי ומשך אותי פנימה. לא התנגדתי ונמשכתי אחריו, הוא סחב אותי פניי 3 קרונות כולם היו דומים – ספות כחולות היו מונחות משני צידי הקרון וביניהם שולחן כסוף, לאורך הקרון היה מונח שטיח אדום בוהק כדם, ושום איש לא ישב בשלוש הקרונות, כאשר עברנו את הקרונות הגענו אל קרון גדול עם המון מיטות מיושנות ומאובקות. פה אני יושנת? חשבתי לעצמי ברוגז.האיש בחליפה כאילו קרא את מחשבותיי ואמר בקול אדיש "פה את יושנת." נאנחתי ואמרתי לו בקול קצת רגוז"אני לא רוצה לישון פה." האיש גלגל עיניים וכמעט צעק עליי אך השתלט על עצמו"את ילדה עקשנית כמו חמור." ירק את המילים מפיו. אני יודעת שאני עקשנית, אבל חמור?


תגובות (5)

… את תמשכי לעצמך הרבה קוראים כועסים אם תגידי שיש את 1D ואת לא כתבת אותם, סתם..
המשך בבקשה ^^

15/07/2013 11:15

אהבתי את הקטע שאבדת עליהם XD
תמשיכי

15/07/2013 11:19

חחח תמשיכי ויש את וואן די??

15/07/2013 11:20

מעצבנת את חייבת לכתוב עליהם בהמשך!!

15/07/2013 11:20

טוב מתצערת אני לא אכתוב שיש ואן די יותר חח

15/07/2013 11:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך