hnbbvfcc
זה ארוך יותר מהאחרים לא? אמממנננממממ סורי לא יהיה ואןדי בכלל... אני לא אוהבת לעשות סיפורי מפורסמים :(
יש לי שאלה ממממששששממממששש חשובה!
זה לא צפוי נכון? או שכן?
וגם אני יעלה מעכשיו כול יום פרק או יומיים כי הסיפור עוד לא גמור והקצב שאני מעלה מהר מידי....

קללת הסוד-פרק 6

hnbbvfcc 15/07/2013 587 צפיות 3 תגובות
זה ארוך יותר מהאחרים לא? אמממנננממממ סורי לא יהיה ואןדי בכלל... אני לא אוהבת לעשות סיפורי מפורסמים :(
יש לי שאלה ממממששששממממששש חשובה!
זה לא צפוי נכון? או שכן?
וגם אני יעלה מעכשיו כול יום פרק או יומיים כי הסיפור עוד לא גמור והקצב שאני מעלה מהר מידי....

״אני לא חמור״ עניתי לו בעוקצנות ״זה לא משנה עם את פרד חמור או סוס את עדיין תשני כאן אחרי הכול את לא רוצה שאני אזרוק אותך מהרכבת לא?״ גיחח ויצא מהחדר.הלכתי להסתובב ברכבת כי אין מה לעשות מימלא. יצאתי מהחדר והלכתי ישר היו עדיין אותם שיטיחים ספות ושולחנות. מצאתי את קרון האוכל והזמנתי שוקו חם. התיישבתי על אחת הספות ושתיתי את השוקו אט אט שמילא אותי חמימות. פתאום מישהו התיישב מולי ואמר ״אז מה קורה?״
היה לו שיער כחול ועיניים כחולות ובגדים נפוחים כחולים. ״אני מכירה אותך?״ שאלתי
״לא,אבל אני מכיר אותך״
הוא מכיר אותי? איך? הייתי זוכרת מישהו עם שיער כחול בוהק, צחקקתי ושתיתי שוב את השוקו. "למה את צוחקת?" שאל בקול סקרני, "לא עניינך, חטטן." עניתי בעוקצנות, הוא גלגל עיניים ואמר:"לא מעניין אותך מאיפה אני מכיר אותך?" התמקדתי בשוקו ולא שמתי לב שהוא אמר לי משהו אז שאלתי בקול אדיש:"אמרת לי משהו?" הוא נאנח וענה"כן, שאלתי אותך…" הוא לא הספיק לסיים ולפתע מדלת הקרון נכנסה מישהי שנראית כמו בובת ברבי שאיפרה אותה ילדה בת 4, היה לה שיער ורוד שהזדקר למעלה , שמלה קצרה בצבע ורוד פוקסיה, השמלה הייתה הדבר הכי מוזר שראיתי אי פעם – על השמלה היו כל מיני קוצים ולבבות והדבר הכי מוזר שהשמלה הייתה מין פסל כזה כמו של פיקאסו – מעוות ולא ברור. היא התקרבה אל השולחן שלנו וסימנה למישהו הזה עם השיער הכחול להתקרב. הוא הלך אליה והם נעלמו להם. המשכתי לשתות את השוקו שלי מהר מידי ונשרפה לי הלשון.ביקשתי כוס מים קרים וקיררתי את לשוני. השוקו הזה…עשה לי בחילה. רצתי מהר לקרון השירותים ניכנסתי במהירות לאחד התאים בלי לשים לב עם זה גברים או נשים והקאתי את נשמתי.
לפתע שמעתי רמקול שאומר:"ואל טרינסון לקרון האוכל, ואל טרינסון לקרון האוכל – מהר!" נאנחתי , הורדתי את המים ולקחתי נייר כדי לנגב את פרצופי, היה לי טעם נורא בפה, והוא היה כל כך נורא שהיה לי דחף להקיא שוב, נלחמתי בו – עברתי על פניי כמה קרונות משא ועל פני קרון שינה יוקרתי במיוחד – היו שם 4 חדרים, הצצתי לחדר אחד וראיתי מיטה מפוארת סגולה עם עיתורים וטלויזיה הולוגרמית, ופינת אוכל ומטבח, ממש כמו דירה. למה אני לא מקבלת כזה חדר? שאלתי את עצמי וידעתי את התשובה: אני נוסעת סמויה.
כאשר חלפתי על פניי כמה קרונות לא שמתי לב לכלום, חשבתי לעצמי כל מיני מחשבות משונות – למה האיש הכחול והאישה הוורודה היו לבושים כל כך מוזר, ולמה קראו לי? חלפתי על פניי קרון האוכל,שוב, ולא שמתי לב, ולפתע הרגשתי יד מונחת על כתפי הסתובבתי לעבר היד וראיתי אותו – השיער הבלונדיני שלו היה מוכתם בדם ועיניו הכחולות בערו בשנאה – ארקיס.


תגובות (3)

גמאני לא סובלת כאלה סיפורים >

15/07/2013 11:57

המשך… !!!

15/07/2013 11:58

אבל את עדיין תקראי את הסיפור שלי נכון אורין???

15/07/2013 11:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך